Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 735 040
  • 12 310

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Ei enää maaleja ihan vain @Keskikalja takia.
Schmaltzilla 1+4 tänään, peruspakki...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hirvonen puttaa tyhjistä ohi :D

E: Ei aivan kerinnytkään osumaan kiekkoon.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt jännittää!
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa - Schmaltz sitten 1+4? Ihan ok.
 

F#21

Jäsen
Mulle Kapanen ei niin haittaa. Aika paljon kommentoi hyviäkin asioita niin aika plusmiinusnolla kokonaisuuden osalta. Ja pitkään hän on asioista ollut tätä mieltä.

Onneksi HIFK sai tuon viidennen maalin noiden kahden SaiPa maalin jälkeen. Olisi voinut erä muuttua paljon ja saanut purra kynsiä kotikatsomossa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Karvinen jää @Keskikalja lle velkaa, jos tästä kolahtaa
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on erään porilaisen kanssa veto siitä, että tekeekö Hirvonen yli vai alle 25 pistettä. Oma betsi sille, että yli. Veikkaisin, että menee rikki, ellei loukkaannu.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Se on siinä. Onnittelut @Keskikalja! Kai se veto oli sisällä? Pakkohan sen oli olla!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Itselleni tuli uutena tietona, että Halosen voittoprosentti, jos säilyy nykyisellään, niin tekee Liigan uuden ennätyksen.
No se on tällä hetkellä 87% tjsp, joten voinee tuosta laskea niin on ennätysmies. Voittava maalivahti isolla veellä
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Olisiko oikeasti Cmorelle mahdollista lähettää joku joukkovetoomus, ettei Kapanen kommentoisi enää IFK:n pelejä? Tuo pikkusormea heristelevä jeesustelu on pahempaa sontaa kuin Ape Suhosen punaviinin katkuiset mielipiteet konsanaan.
Melkoinen uikuttaja on entisestä pelimiehestä tullut.
Varmaan äänestääkin demareita :D
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei se 3-7 kerroin oli vain reilu 100, kun katselin omia.... itse päädyin 12-8 ja 12-9 kokeiluun, jossa kertoimet vähintään tuplasi tuosta.... samoin 1-7 oli eurolla kokeilussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös