Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 627 341
  • 8 707

Sokerimunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vähän sellainen tiistai-illan läpsyttelyhän tämä tunnelmaltaan on. Selostajakin on kuin harrastelijapiireistä repäisty.

Nelosketju on ollut Kärppien parhaimmistoa. Ykkönen ei tosiaan toimi vieläkään, ja Jussin jalka ei ole kyllä keventynyt yhtään. Myös pari käsittämätöntä harhasyöttöä on saanut heitettyä. Vähän harmittaa, ettei miehestä enää ole oikein tuomaan joukkueelle juuri mitään muuta kuin kokemusta.
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Pitkästä aikaa päätin katsoa koko ottelun täysillä siihen keskittyen. On kyllä vähän väsynyttä jääkiekkoa. Ja kyllähän sen ymmärtää jollakin tasolla kun 4 peli jo tälle viikolle. Eikä tämä selostajakaan helpota hereillä pysymistä.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miten tuo oli edes mahdollista. Noh, baana oli auki.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan tämä Riston ja Aaltosen tandemi mielettömässä iskussa.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Olipaha taikurilta melkoinen lätty! Kristofkin sota-alueella voitti oman 1vs1 tilanteensa. Eiköhän tämä tästä parane.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Onneksi se edes sekoilee noiden Kärppäpelaajien nimien kanssa. Toi ärsyttää sen verran että hereillä pysyy. Jatkuvasti menee Kristof ja (Joel!) Mustonen sekaisin
Kiitos! Luulin jo, että mulla heittää päässä kun olin kuuntelevani pariin otteeseen Joel Mustosesta ja tunnustan jopa tarkastaneeni kokoonpanoista, että Aleksi se kyllä on :D
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Vahva vaihto Miseltä. Silmät kiinni ränniin kiekko ja siitä vastustajalle hyvä paikka. Kruununa vielä löysä peli ja boksiin...
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niemelä ottaa aina noita kiinnipitämis jäähyjä. Pitkä kaveri, mutta voimaa ei näytä olevan. Ensi kesänä yläkroppaan vähän lihasta, niin jaksaa siirtää kavereita puhtaasti sivuun
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos! Luulin jo, että mulla heittää päässä kun olin kuuntelevani pariin otteeseen Joel Mustosesta ja tunnustan jopa tarkastaneeni kokoonpanoista, että Aleksi se kyllä on :D
Kieltämättä piti itsekin hetki miettiä että mikä hemmetti se Musen etunimi oli :D

Pakko antaa posia Pelsujen valmentajille kun uskaltaa noita ensikertalaisia peluuttaa. Vilen pelasi eilen uran ensimäisen ottelunsa o_O
 

Left Wing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onkohan Kärpillä hakusessa vahvistusta ykkösen oikeeseen laitaan ennen siirtorajaa? On niin monta ukkoa siellä käyny vuorollaan kokeilemassa...kaikki kunnia Tieksolalle, hyvin pelas, mutta taitaa olla vielä hiukan liian iso ruutu nuorelle pojalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös