Ja pahinta tässä on se, että huomenna pitäs jaksaa painaa kova ottelu pelikaaneja vastaan ilman mitään teurastusta.Vaikuttaa että Kärpillä loppu bensa
Veikkaan et ei mennä jatkoille
Mikä on Kunykilla? Todella laiskan näköistä peliä
Reilut vkoa sitten olisin odottanut Ilveksen vievän ku pässiä narussa ja Kärppien jäävän ehkä 1. maaliin.Oli kyllä likaiset pilkut, hieno voitto kuitenkin. 2 pistettä lopulta ihan tyydyttää.
Ronkainen kentällä! Eroa Lauri Mikkola!
Tuolla otteluseurannassakin tätä jo sivusin, mutta en nyt puhuisi mistään sulamisesta kuin miten itse sen miellän. Kärpät sai vähän varkain kolmen maalin johdon mutta Ilves pääsi vielä samalla ylivoimalla hyvin nopeasti 3-1:een ja peliähän oli tuossa vielä reilut kaksi erää jäljellä. Ei tuo nyt mikään maailman seitsemäs ihme ollut että Ilves onnistui tekemään maalin per erä ja nousi tasoihin, olen kyllä nähnyt pahempia sulamisia ihan jopa Kärpiltä itseltäänkin tässä vuosien aikana.Ei vittu mikä sulaminen
Lisäpiste murresanasta "näläkää".Perun puheeni, sympaattinen haastattelu, saat jatkaa :D
Tuolla otteluseurannassakin tätä jo sivusin, mutta en nyt puhuisi mistään sulamisesta kuin miten itse sen miellän. Kärpät sai vähän varkain kolmen maalin johdon mutta Ilves pääsi vielä samalla ylivoimalla hyvin nopeasti 3-1:een ja peliähän oli tuossa vielä reilut kaksi erää jäljellä. Ei tuo nyt mikään maailman seitsemäs ihme ollut että Ilves onnistui tekemään maalin per erä ja nousi tasoihin, olen kyllä nähnyt pahempia sulamisia ihan jopa Kärpiltä itseltäänkin tässä vuosien aikana.
Enemmänkin ehkä huolimattomuutta, se 3-2 maali oli melkoisen ikävä hassi Ronkaiselta toisen erän lopussa. Henkilökohtainen virhe johti isoon maaliin, en nyt puhuisi mistään kollektiivisesta sulamisesta kuitenkaan.
Ei nähneet väärin tai sitten olemme nähneet väärin yhdessä. Itsekin pyrin tarkalla silmällä katsomaan, että paljonko Ronkaista näkyy 3. erässä ja jatkoilla jäällä ja todella vähiin jäi näköhavainnot. Ja samaa mieltä tuosta Mikkolan komennon yllätyksellisyydestä positiivisessa mielessä. Miehestä on itselleni jäänyt aiemmin vähän sellainen pullantuoksuisen nallekarhun ja höpönassun vaikutelma tai kuten @sinnepäinsä aiemmin luonnehti, että "tussu miespillu", mutta on ollut kyllä jämäkkää reagointia ja kommunikointia pelin sisällä.Jos ei silmäni ihan väärin nähnyt, niin taisipa Ronkaisen peliaika romahtaa kolmannessa erässä. Ei tainnut kolmannessa montaa vaihtoa pelata ja jatkoilla ei käynyt kentällä kertaakaan.
Ai hitto ku olisi hienoa ensi kaudella nähdä fanikatsomossa joku plakaatti "tussu miespillusta" :D@sinnepäinsä aiemmin luonnehti, että "tussu miespillu"