Et ole ainoa. Lisäksi kun pelissä ei oikein tapahdu mitään niin nukkumattihan tässä tulee noutamaan.Kuka tämä selostaja on, ja olenko ainoa, joka meinaa nukahtaa hänen iltasatumaisen selostuksen takia?
Ratkaisin ongelman nauttimalla virvokkeita. Ei mikrotettuna, kylmänä.Et ole ainoa. Lisäksi kun pelissä ei oikein tapahdu mitään niin nukkumattihan tässä tulee noutamaan.
Onneksi se edes sekoilee noiden Kärppäpelaajien nimien kanssa. Toi ärsyttää sen verran että hereillä pysyy. Jatkuvasti menee Kristof ja (Joel!) Mustonen sekaisinpakko yhtyä kuoroon selostajan suhteen, harvinaisen puuduttava tapaus.
Kiitos! Luulin jo, että mulla heittää päässä kun olin kuuntelevani pariin otteeseen Joel Mustosesta ja tunnustan jopa tarkastaneeni kokoonpanoista, että Aleksi se kyllä on :DOnneksi se edes sekoilee noiden Kärppäpelaajien nimien kanssa. Toi ärsyttää sen verran että hereillä pysyy. Jatkuvasti menee Kristof ja (Joel!) Mustonen sekaisin
Kieltämättä piti itsekin hetki miettiä että mikä hemmetti se Musen etunimi oli :DKiitos! Luulin jo, että mulla heittää päässä kun olin kuuntelevani pariin otteeseen Joel Mustosesta ja tunnustan jopa tarkastaneeni kokoonpanoista, että Aleksi se kyllä on :D