Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 190 992
  • 1 643

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Varmaan ideaaliratkaisu voisi olla ottaa 1-2 Ameriikan ukkoa pitämään yllä pelivirettään kulukorvauksilla loukkaantumistilanteen hallitsemiseksi. Itse olen toivonut että Urho olisi ollut halukas tällaiseen järjestelyyn, mutta eipä taida olla halukkuutta?
 

Ferris

Jäsen
Varmaan ideaaliratkaisu voisi olla ottaa 1-2 Ameriikan ukkoa pitämään yllä pelivirettään kulukorvauksilla loukkaantumistilanteen hallitsemiseksi. Itse olen toivonut että Urho olisi ollut halukas tällaiseen järjestelyyn, mutta eipä taida olla halukkuutta?

Tämän hetkisellä taloustilanteella ei varmaan oikein muita vaihtoehtoja olekaan, jos haluaa jonkun sellaisen kaverin liittyvän porukkaan, josta oikeesti on jotain hyötyä.
 

Yks hahmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Green Bay Packers
Sisärenkulalle voisi soittaa. Pelannut kuitenkin kaikkien valmennustiimiläisten kanssa. Pelituntumaa ylläpitämään, ns. win-win situation.
Ja haaveet - ne ei maksa mitään. ;)
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Positiivista jo nyt: Koskiranta osoittaa heräämisen merkkejä, ja SaiPan maalinedusta on aivan helvetin ikävä paikka jäädä viettämään aikaa vihellyksen jälkeen. Ei sillä, että siellä kivaa olisi muutenkaan.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Puolustuksessa kyllä paketti aukeaa vähän turhan helposti. Ilman Grmanin ja Kaksosen oman pään panosta saatettaisiin olla tappiolla.
 

Yks hahmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Green Bay Packers
Viivapelote uupuu.
 

kutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Loimarannalta vahvaa pelaamista, onneksi Westerholm pelastaa perseellä tai jollakin kehonosalla.
Viivapeloite puuttuu yv:stä.
Ja väärä vaihto perään.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Ei tää nyt taaskaan lähde...aika tylsää on kattoa, kun pelistä toiseen hyökkäyspeli ja YV on niin onnetonta, että pystytään tekemään se 0-2 maalia jotain yksittäisiä suonenvetoa lukuunottamatta. Pelistä toiseen.
 

Altec

Jäsen
Yv hirveää. Kojon maali ensimmäinen, Westerholmin toinen. Siinä tärkeimmät.
 

Kivisalmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pelillisesti selvästi parempaa kuin vähän aikaa sitten, mutta ei tämäkään riitä tämän enempää. Tepsukoilla on taitoa selvästi enemmän. Ylivoima kusee kun ei ole ykkössentteriä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös