Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Siis kuinka hankalaa on saada neljässä vuodessa jonkinlaista kiekollista peliä aikaan? Millä vitun meriiteillä tuo Lehterä penkin takana edelleen seisoo?
Ihan kokeilemisen arvoinen idea viimeistään viimeiseen erään. Noista hyökkääjistä saisi kasaan kuitenkin kaksi täyttä hyökkäysketjua ja kolme pakkiparia.Tuskin menee kauheasti heikommin? Nehän saattaisi pistää vaikka syötön kaverille?
Ihan kokeilemisen arvoinen idea viimeistään viimeiseen erään. Noista hyökkääjistä saisi kasaan kuitenkin kaksi täyttä hyökkäysketjua ja kolme pakkiparia.
Kyllä itse olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että ei nuo pelaajat ole noin huonoja, kuin näyttävät. Teron kosketus vain tarttuu näihin. Moveraven lisäksi listaa voi jatkaa vaikka kuinka pitkään... midas teki kultaa, Tero sitten paskaa.Karjalaisesta saattaa tulla vielä pelaaja jos säästyy Midaksen valmennukselta. Moverare tuskin näkee joulupukkia täällä. Statukseen ja odotuksiin nähden lähentelee katastrofia.
Jokusen kerran vuosien varrella tätä ihmetellyt itsekin. En vain ymmärrä.Siis kuinka hankalaa on saada neljässä vuodessa jonkinlaista kiekollista peliä aikaan? Millä vitun meriiteillä tuo Lehterä penkin takana edelleen seisoo?
Markkanen sanoi jossain loppukesän haastattelussa että on oltu tyytyväisiä päivittäiseen tekemiseen. Nyt vasta tajusin, että tarkoittikin normaalia arkea jolloin Midas pysyy Espoossa.Jokusen kerran vuosien varrella tätä ihmetellyt itsekin. En vain ymmärrä.
Olen täysin samaa mieltä. Tästä kun on näyttöjen erittäin monien pelaajien kohdalla. Toivottavasti näitä TETtiläisiä ei enää Teron jälkeen SaiPassa nähdä.Kyllä itse olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että ei nuo pelaajat ole noin huonoja, kuin näyttävät. Teron kosketus vain tarttuu näihin. Moveraven lisäksi listaa voi jatkaa vaikka kuinka pitkään... midas teki kultaa, Tero sitten paskaa.
Joo Grman oli päättänyt että vittu nyt!Mitä helvettiä erätauolla on tapahtunut? Nyt pelasi Bernhardt sekä Grman ensimmäisen hyvän vaihdon hyökkäyspäässä tänä viikonloppuna.
Sitä se on, kun tehdään vastustajan maalivahdista sankari, vai kuinka?Viimeiset kolme peliä, tehdyt maalit 0,1,1, harvoin noilla määrillä voittaa