Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 190 755
  • 1 643

Barney

Jäsen
Tuskin menee kauheasti heikommin? Nehän saattaisi pistää vaikka syötön kaverille?
Ihan kokeilemisen arvoinen idea viimeistään viimeiseen erään. Noista hyökkääjistä saisi kasaan kuitenkin kaksi täyttä hyökkäysketjua ja kolme pakkiparia.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ihan kokeilemisen arvoinen idea viimeistään viimeiseen erään. Noista hyökkääjistä saisi kasaan kuitenkin kaksi täyttä hyökkäysketjua ja kolme pakkiparia.

Eilen kokeiltiin puolustajilla, meni viisi omiin. Jos menee hyökkääjillä samat tai kuusi niin pidän aivan yhtä hyvänä suorituksena.
 

Barney

Jäsen
SaiPan karvaaminen näyttää kyllä hyvältä, minkä näki hyvin tuon rankkarin jälkeen. Iso ongelma on vain, että SaiPa ei koskaan pääse karvaamaan, kun pakit eivät saa avauksia lapaan tai edes pelattua kiekkoa vastustajan päätyyn muuten kuin heittämällä pitkän kiekon.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Karjalaisesta saattaa tulla vielä pelaaja jos säästyy Midaksen valmennukselta. Moverare tuskin näkee joulupukkia täällä. Statukseen ja odotuksiin nähden lähentelee katastrofia.
Kyllä itse olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että ei nuo pelaajat ole noin huonoja, kuin näyttävät. Teron kosketus vain tarttuu näihin. Moveraven lisäksi listaa voi jatkaa vaikka kuinka pitkään... midas teki kultaa, Tero sitten paskaa.
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä itse olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että ei nuo pelaajat ole noin huonoja, kuin näyttävät. Teron kosketus vain tarttuu näihin. Moveraven lisäksi listaa voi jatkaa vaikka kuinka pitkään... midas teki kultaa, Tero sitten paskaa.
Olen täysin samaa mieltä. Tästä kun on näyttöjen erittäin monien pelaajien kohdalla. Toivottavasti näitä TETtiläisiä ei enää Teron jälkeen SaiPassa nähdä.
 

Barney

Jäsen
Mitä helvettiä erätauolla on tapahtunut? Nyt pelasi Bernhardt sekä Grman ensimmäisen hyvän vaihdon hyökkäyspäässä tänä viikonloppuna.
 

Altec

Jäsen
Lehterä heivattu vittuun kopista ja Koskiranta todennut jengille, että pelataan niin kuin osataan eika niin kuin tuo espoonukko haluaa?

Nyt tossa on sentään asennetta edes vähän.
 
Viimeksi muokattu:

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kertokaa joku minulle mikä järki? Meillä on kaksi hyökkääjää jotka kauhovat aloituksia n. 60% tasolla. Sitten pari minuuttia ennen pelin loppua laitetaan 37% Virtanen ylivoimalla hyökkäyspäästä aloittamaan, josta seuraa 1.5 min sähellys ennen kuin ykkönen pääsee kokeilemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös