Eikös se ollut vasta viimevuonna kun Artukhin teurasti Grantin? Vai toissavuonna? Se niitti jonka jälkeen mies ei entisensä ole ollutToivotaan toki että mitään "ylilyöntejä" ei Mikhail Kravetsin valmentamalta ryhmältä tänään nähdä.
Mutta kun ryhmässä on Jevgeni Artjuhinin kaltainen kaveri, niin kaikki on mahdollista..
Toki onhan toi Jevgenikin rauhoittunut hulluista vuosistaan melkoisesti, ainakin jos jäähytilastoihin on uskominen.
Omille verkkokalvoille on syöpynyt lähtemättömästi männä vuosilta kun Jevgeni suorastaan riepotteli kolmea-neljää suomalaispelaajaa suurin piirtein yhtä aikaa, tais olla Lepistön Samikin tuolloin jonossa ottamassa litsareita vuorollaan..
Eikös täällä joku laittanut tornaria ilmoille, että Viiitasalolla olisi Liiga-soppari takataskussa ensi kaudelle eikä siis minuutteja tule enää saamaan?
Sitä suuremmalla syyllä Artyukhinia grillaamaan...Eikös täällä joku laittanut tornaria ilmoille, että Viiitasalolla olisi Liiga-soppari takataskussa ensi kaudelle eikä siis minuutteja tule enää saamaan?
Eiköhän sieltä Lööv-Lepistö korvaa Pudas-Friman kaksikon ja siinähän se rotaatio jo onkin.
Jaa. Minusta kun se hörppi taas enemmän tai vähemmän molemmat. Ainakin sen ensimmäisen 10 asteen kulmasta tulleen.+ Kalninsin väkevä peli
Ei olleet minun silmissäni hörppyjä. Otti alussa aika monta tärkeää torjuntaa ja lopussakin mies paikallaan.Jaa. Minusta kun se hörppi taas enemmän tai vähemmän molemmat. Ainakin sen ensimmäisen 10 asteen kulmasta tulleen.
Ok. Torjui kyllä hyvin muuten, mutta mun silmin oli ihan Kalninsin kevään tavaramerkki imurointi se nuoren venäläisen yv-heitto. Toivotaan Lindbäckin pikaista rehabia.Ei olleet minun silmissäni hörppyjä. Otti alussa aika monta tärkeää torjuntaa ja lopussakin mies paikallaan.
Kyllä. Jo kolme vuotta. Nythän Marja jopa jutteli ihan asiaa, että tätä yritetään laittaa kuntoon. Aikaahan on reilusti, about viikon verran...Puolustuspelaaminen pelottaa joka kerta.
Varmasti voi olla jonkinlainen. Toki 2kk Venäjällä nyt ei eroa isommin esim. MM-kisojen pelaamisesta Venäjällä vai eroaako? En tiedä. Se, etteikö olisi merkitystä runkosarjasijoituksella - niin isompi asia kuin koti- vai vieras on se vastustaja ja se mahdollinen jatkoreitti, jonka pitäisi olla isokin arvo. Vrt. Dynamo-TSSKA-SKA vs Severstal-SKA-TSSKA.En usko, että tämä päätös venäjällä pelaamisesta oli mikään tämän viikon uutinen. Tarkoitan siis, että varmasti on ollut jo pidempään kulisseissa tämä mahdollisuus ja myös joukkueen tiedossa. Kuinka paljon tämä sitten on vaikuttanut peliesityksiin, kun aikalailla sama mikä on sijoitus, niin kotona ei pelata. En kitise, enkä etsi tässä selitystä ailahteville otteille, mutta onhan tuolla joku vaikutus oltava. Ihmisiä pelaajatkin on ja etenkin Jokereissa.
Mä olen aina muuten ollut sitä mieltä ja olen vastaisuudessakin, että parhaimmat mahdollisuudet Jokereilla voittaa esim CSKA on heti ensimmäisellä pudotuspelikierroksella. Silloin meidän joukkueen energiatasot on korkeimmat eikä materiaalin leveydestä ole niin suurta hyötyä kuin esim r3, jolloin on jo tiukkoja pelejä tukku takana.Varmasti voi olla jonkinlainen. Toki 2kk Venäjällä nyt ei eroa isommin esim. MM-kisojen pelaamisesta Venäjällä vai eroaako? En tiedä. Se, etteikö olisi merkitystä runkosarjasijoituksella - niin isompi asia kuin koti- vai vieras on se vastustaja ja se mahdollinen jatkoreitti, jonka pitäisi olla isokin arvo. Vrt. Dynamo-TSSKA-SKA vs Severstal-SKA-TSSKA.
Varmasti näin, jos kevään maalina on yhden ottelusarjan voitto. Silloin toki se on helpointa tuossa vaiheessa ns.tuoreena voittaa se iso joukkue. Tällöin sieltä tulisi todennäköisesti r2 se SKA vastaan. Itse ainakin kuvittelen, että Jokereiden tavoitteet on pidemmällä kuin R1 tai R2 ja siksi olisi perusteltua suorittaa siinä runkosarjassakin paremmin ja saada se helpompi reitti pitkälle.Mä olen aina muuten ollut sitä mieltä ja olen vastaisuudessakin, että parhaimmat mahdollisuudet Jokereilla voittaa esim CSKA on heti ensimmäisellä pudotuspelikierroksella. Silloin meidän joukkueen energiatasot on korkeimmat eikä materiaalin leveydestä ole niin suurta hyötyä kuin esim r3, jolloin on jo tiukkoja pelejä tukku takana.
Itse taas näen niin, että paras reitti pitkälle on kohdata se kovin silloin, kun itsellä parhaimmat mahdollisuudet voittoon. Energiaa se toki vie ja kolhuja tuo, mutta antaa se myös boostia. Jossittelua tämä kaikki toki.Varmasti näin, jos kevään maalina on yhden ottelusarjan voitto. Silloin toki se on helpointa tuossa vaiheessa ns.tuoreena voittaa se iso joukkue. Tällöin sieltä tulisi todennäköisesti r2 se SKA vastaan. Itse ainakin kuvittelen, että Jokereiden tavoitteet on pidemmällä kuin R1 tai R2 ja siksi olisi perusteltua suorittaa siinä runkosarjassakin paremmin ja saada se helpompi reitti pitkälle.
Lännen 2. sijasta jäätiin lopulta 7-9p (SKA:lla vielä yksi peli). Jokereiden tilastoja rasittaa tuo yksi luovutustappio, mutta jos tuosta pelistä haluaa ynnätä Jokereiden pistekeskiarvon (1,24) mukaisesti yhden sarjapisteen Jokereille, niin eroksi jää 6-8p.
Nyt kun miettii tuossa olevan eroa Pietariin olevan 3-5 voiton verran, niin periaatteessa voisi sanoa lukuisten ohipelien maksaneen tuon 2. sijan ja ennakkoon helpommat ohjelmat pleijareihin.
Mielenkiintoista. Psykologisessa mielessä mielenkiintoista. Ei tuo ero lopulta nimittäin mikään suuri ole. Vaikka oltais muuten pelillisesti pelattu samoin kuin nyt, mutta vältetty ne muutamat turhat tappiot ja oltu lännen toinen, niin Marjamäkikin olisi nyt parempi valmentaja. Näin se ihmismieli toimii.Lännen 2. sijasta jäätiin lopulta 7-9p (SKA:lla vielä yksi peli). Jokereiden tilastoja rasittaa tuo yksi luovutustappio, mutta jos tuosta pelistä haluaa ynnätä Jokereiden pistekeskiarvon (1,24) mukaisesti yhden sarjapisteen Jokereille, niin eroksi jää 6-8p.
Nyt kun miettii tuossa olevan eroa Pietariin olevan 3-5 voiton verran, niin periaatteessa voisi sanoa lukuisten ohipelien maksaneen tuon 2. sijan ja ennakkoon helpommat ohjelmat pleijareihin.