Lapajäähän
Jäsen
Jäi kyllä posit tän päivän pelistä. Kerrankin Jokerit oli viihdyttävä kotipelissä. Toivottavasti tämä peli sai nyt ihmiset miettimään, josko viettäisi sunnuntai päivän hartsulla.
Oli vahva esitys tänään. 2-1 maalia edelsi Reginin virtuoosimainen pyörittelyä omalta alueelta hyökkäysalueelle. Hyvä, Peter!Ensimmäistä kertaa hallilla ja ihan hyvää kiekkoa Jokerit tarjosi, kiitos siitä. Kotisohvalla Viaplayn kautta ollut usein aika väsynyttä, mutta tänään oli energinen Jokerit jäällä.
Lehtonen ja Grant ovat kyllä hienoja pelaajia, samoin myös Lauridsen. Onko silmissäni vikaa vai näyttääkö Regin hyvältä? Toki, ollut loukkaantumisia viime vuosina ja nyt ei, joten kyllä se näkyy että terveenä saanut olla.
Tässäpä se pähkinänkuoressa. Sinäpä sen sanoit. Hyvä analyyttinen purkaus illan tapahtumista ja tulevaisuudesta. Se on juuri näin. Nyt ei pidä antaa hyvän olon valloittaa mieltä. Tänään pelaajat saavat tuntea hyvää oloa voitosta, mutta huomenna klo 08.00 alkaen on laitettava kaikki peliin ja keskityttävä seuraavaan peliin. Unohtaa tämä ilta ja painaa vielä uusi vaihde silmään.Hyvä peli tänään, kohti seuraavaa.
Täytyy laittaa sormet ja varpaat ristiin, ettei Marjamäki ole niin idiootti, että Jensenin ja Mosesin toipuessa erottaa tän ketjun. Ei vaan voi olla. Kontiolakin näyttää perkele ihan pelimieheltä tuossa. Tää ketju on hyvä, tästä mä tykkään.Tässäkö kauden ensimmäinen ketju, jossa kemiat toimii?
Tällä kaudella taso on löytynyt 2/28. Mitä sanoo todennäköisyys?Jos tämä ilme säilyy
Regin on ollut koko kauden vähintään OK.Onko silmissäni vikaa vai näyttääkö Regin hyvältä?
Mitä se Virta yritti piirrellä siinä aikalisän aikana...Näytti että Konnaa ei kiinnostanut pätkääkään ja itse yritti selvittää mitä pitäisi tehdä. Taitaa mestis-löytömme olla pikkuisen väärässä paikassa. Kaiketi vastaa vielä tuosta ylivoimasta.. Ei hyvänen aika sentään.
Itse muistan tasan kolme peliä, jonka jälkeen olen ollut täysin tyytyväinen näkemääni.Paljon puhutaan palstalla siitä, että pelaaminen on vuoristorataa ja otteet vaihtelee. Olisiko jo aika lopettaa itselleen valehtelu? Ei tässä mitään vuoristorataa ole. Kautta pelattu 29 peliä, joista sanoisin, että 5-6 peliä pelattu kelvollisesti eikä kertaakaan kahta peliä peräkkäin. Tai no okei, tänään toki ihan kelvollinen peli, mutta noin muuten. Kuitenkin puheet vuoristoradasta tai pelin tason vaihtelusta ovat vahvasti liioiteltuja, kun 85% ollaan pelattu alle oletetun tason. Olisiko jo aika myöntää, että ei riitä. Yksittäiset onnistumiset eivät kokonaiskuvaa muuta. Jos puhutaan vuoristoradasta, niin silloin mairitellaan tämän joukkueen otteita ja vähätellään vuoristoratoja ympäri maailman. Tasaista paskaa tämä on.