Peliesitykset kaudella 2018–2019

  • 267 675
  • 1 954

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Tänään odotuksissa erittäin kiukkuinen ja ärsytetty Lukko. Asenne tulee olemaan timanttia.

Katsokaa kuinka luistelevat kaverilta jalat alta ja taklaavat paskat luista. Jukuri-maalilla käy sellainen suhina että peli 3-0 ekan erän jälkeen ja game over.

Mikään muu ei kelpaa viime kierrosten perseilyjen jälkeen. Usko pitää palauttaa.


Ja sitten mä heräsin..
 
Tänään odotuksissa erittäin kiukkuinen ja ärsytetty Lukko. Asenne tulee olemaan timanttia.

Katsokaa kuinka luistelevat kaverilta jalat alta ja taklaavat paskat luista. Jukuri-maalilla käy sellainen suhina että peli 3-0 ekan erän jälkeen ja game over.

Mikään muu ei kelpaa viime kierrosten perseilyjen jälkeen. Usko pitää palauttaa.


Ja sitten mä heräsin..

Luulisi joukkueen nyt syttyvän, kun ilmeisesti yleisölle on jaettu "läpsyttimet" tämän illan peliin. Go Lukko!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
0-1 ei o paha.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Joukkue aivan sekaisin ja valmentaja pönöttää kädet taskussa vittumainen ilme naamalla. Herätys Pekka! Vika on tietysti taas kotiyleisössä?
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Vitun hyvää peliä. Kuka uskalsi toivoa Lukon 3-0 johtoa ekan erän jälkeen?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän tämä tästä vielä kääntyy. 4-2 veikkaan. Vähän luottoa nyt. Pekka ottaa kädet pois taskusta vielä.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Mitään en tunnusta. Sitä paitsi ei unista voi laittaa vastuuseen.

Nyt mitataan joukkueen mentaalipuoli tosissaan. Katsotaan onko niistä mihinkään.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
SaiPa katsoi, että Lukkohan on häviämässä, että ei perkele pojat, tänään ei sitten voiteta, niin jäädään 9. sijalle. Silloin tulee Lukko vastaan sääleissä, ja saadaan heittää rantapallot Kisapuistossa sunnuntaina raumalaisille.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan odotettu sukellus tänään tulossa. Lukko häviää kaikki loput ottelut ja sunnuntaina alkaa kesäloma. Saa ottaa talteen.
Kauanko lupaat pitää turpasi kiinni jos ei toteudu?
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kauanko lupaat pitää turpasi kiinni jos ei toteudu?
Jos Lukko ei tänään nouse voittoon, niin kyllä muuten toteutuu. Ainoastaan voitto tästä voisi avata joukkueen lukon, jolloin Tampereellakin voitaisiin nähdä herännyt Lukko. Silloin kuudes sijakin olisi vielä mahdollinen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse lähden siitä että Lukko voittaa mestaruuden.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Itse lähden siitä että Lukko voittaa mestaruuden.
Ihailen optimismiasi, tosin et mainitse minä vuonna.
Itse olen realistisempi enkä myöskään usko Lukon kauden jatkuvan sunnuntaita pidemmälle, totaali sulaminen kauden lopussa ei tue ajatusta pidemmästä kaudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös