Suippojen sivuilta löytyi eilisen pelin maalikooste ja siihen nöyryytykseen pääsee linkkiä klikkaamalla: Ässät - Lukko 6-1
5 maalia helpoista merkkkausvirheistä, kun yleensä vasen pakki pelasi miten sattuu. Ei ole Virta tainnut päitä silitellä.Suippojen sivuilta löytyi eilisen pelin maalikooste ja siihen nöyryytykseen pääsee linkkiä klikkaamalla: Ässät - Lukko 6-1
Kiitos vinkistä. Meinasin lähteä Raumalle katsomaan mutta en nyt sitten viitsikään. Kyllä Äijänsuolla ehtii kauden aikana monta kertaa vittuuntumaan, turha sinne näin viikko ennen sarja-avausta on mennä mieltä pahoittamaan.Lukko striimaa viimeisen harjoituspelinsä Sportia vastaan tänne: Rauman Lukko Official TV
Rätiseekö muilla YT-lähetys? Hienosti hoidettu taas...
Taitaa tulla kyynel silmään, kun äijä vie tehonsa takaisin Ruotsiin... toivottavasti DeFazio on mies paikallaan.Kyllä yksikin tällainen laatujamppa Gordon vaan gutaa tekee tulokseen ja sitä kautta koko joukkueen peli-ilmeeseen. Hyvä teko ottaa mukaan alkukauteen luulen ma.
Kyllä mä Gordonia meinaan ainakin vähän kehua kävi tänään miten hyvänsä. Jätkä on ollut mitä- vajaan viikon Raumalla ja ottanut joukkuetta näköjään heti reppuselkäänsä. Jos nyt vertaan vaikka Laaksoon jota voisi pitää kotimaisena kärkihankintana Lukkoon tänä kesänä niin aika näkymätön on ollut. Ja kyllä ikävä voi tulla kun Ruotsiin palaa. Gordon siis.En lähtis hehkuttamaan vielä, Sportti on ollu helppo aiemmissakin harkkapeleissä.
Ja miehestä näkee ettei ole juuri yhtään harjoitellut joukkueen kanssa. Liekö ollut paljoa jäälläkään.Kyllä yksikin tällainen laatujamppa Gordon vaan gutaa tekee tulokseen ja sitä kautta koko joukkueen peli-ilmeeseen. Hyvä teko ottaa mukaan alkukauteen luulen ma.
Sen mitä ehti näkemään, niin yv taattua paskaa edelleen, vaikka maalin saivatkin aikaan. Gordon sai tosiaan Keräseen ja Ilomäkeen eloa, vaikka edellä mainittu kaksikko kiekkoja jatkuvalla syötöllä menettivätkin. Danforth pirteä vaikka tehoja ei tullutkaan. Samoin Nyman. Kreijcikiltä paras pelinsä Lukossa tähän mennessä ja muodostanee Ahosen kanssa sen kärkiparin. Auk-Marttinen samoin vaikuttaa mun silmään valmiilta parilta ja jokin Aukissa ainakin mua säväyttää. Ainakin uskaltaa tehdä kiekolla muutaakin kuin pakki-pakki, ränniä tai jätönjättöjä. Liedes edelleen pirun hyvä, Laakso heräilemään päin, M. Petmanista voitas saada apuja jo tälle kaudellle ja Vidgren sekä Ruotsi hoisivat mun mielestä myös ruutunsa ihan hyvin. Pettymykset Sevänen-Niskala pari, vaikka hyviäkin suorituksia sekaan mahtui. Koivistoiselta odottaisin myös enemmän.Antakaa joku nyt pieni analyysi pelistä, mitä siellä tapahtui? Gordon vissiin herätti ainakin Keräsen? Setänen imi kaiken mahdollisen 26 torjunnan ohessa? Mitä muuta?
Eikös siinä tullut viivalta kova syöttö takatolpalle, josta siirto tyhjiin. Peli yt-kanavalta katsottavissa mutta ilman pelikelloa vähän nihkeetä.Sportin eka livahti aika yllättäen, en oikein huomannut oliko maskia vai ei, mutta ei mikään kaksinen veto ollut Westermarckilta.
Westermarck ohjasi tuon ekan Sportin maalin Setäsen nokan alta. Siinä Lukon alivoima oli aika iloisesti levällään.Sportin eka livahti aika yllättäen, en oikein huomannut oliko maskia vai ei, mutta ei mikään kaksinen veto ollut Westermarckilta.