Ei Lehtistä maaleista pahemmin voi syyttää. Pajuniemen (1), Budishin (3) ja Nurmen (4) laukaukset laadukkaita täysin ilman estelyitä ja kaksi muuta läpiajoja Lukon loistavan ylivoiman seurauksena. Toki jumalmoodissa oleva kassari olisi noista voinut torjua vaikka kaikki. Muuten aikalailla samaa huolimatonta paskaa omissa kuin viime kauden lopulla ja viime Perjantaina ja ihme on jos Peksi ei tähän isommin puutu. Positiivisena voisi kai sanoa, että maalipaikkoja Lukko loi ihan tarpeeksi ja ihan omalla tekemisellään. Aukista tuli mieleen etäisesti viime kauden alun majoneesi-matti, eli taitoa, tahtoa ja yritystä kiekollisena on, mutta nyt sattui sitten omissa se paskempi päivä. Tämä kortti kannattaa kuitenkin katsoa mun mielestä loppuun asti, tai ainakin sellainen tuntemus itselläni on tällä hetkellä. Danforth vaikuttaa ihan hyvältä haulta, samoin Nymanilla näyttää olevan pelisilmää. Krejcik taasen ylivoimalla olisi Liiga pelissä aiheuttanut toisen erän viiva pelillään puolelle Raumaa paskahalvauksen. Laakson ja Fribergin ketjut olivat mun mielestä varsin pätevät kolmos-nelosketjut. Tekivät paljon hyvää duunia. Kyllä tuollakin nipulla voidaan pärjätä, jos virheet saadaan tuosta tippumaan edes puoleen Liigan alkaessa ja peli kerrankin olisi kauden mittaan noususuhdanteista.Joku katsoi. Miltä näytti. Tilastojen valossa ei hyvältä. Lehtisellä 15 koppia ja 5 sisään. Tepsi teki 2 alivoimamaaliakin. Eli ylivoima sakkaa pahasti.
Positiivisena voisi kai sanoa, että maalipaikkoja Lukko loi ihan tarpeeksi ja ihan omalla tekemisellään. Aukista tuli mieleen etäisesti viime kauden alun majoneesi-matti, eli taitoa, tahtoa ja yritystä kiekollisena on, mutta nyt sattui sitten omissa se paskempi päivä. Tämä kortti kannattaa kuitenkin katsoa mun mielestä loppuun asti, tai ainakin sellainen tuntemus itselläni on tällä hetkellä. Danforth vaikuttaa ihan hyvältä haulta, samoin Nymanilla näyttää olevan pelisilmää. Krejcik taasen ylivoimalla olisi Liiga pelissä aiheuttanut toisen erän viiva pelillään puolelle Raumaa paskahalvauksen. Laakson ja Fribergin ketjut olivat mun mielestä varsin pätevät kolmos-nelosketjut. Tekivät paljon hyvää duunia.
Paikan päällä nähtynä Krejcikillä ei kyllä yhtään hyvää kiekollista suoritusta osunut omaan silmään. Toivottavasti on vaan alkukankeutta, koska jos peliesitykset ei tuosta parane, niin äkkiä kiertoon.Krejcik jäätyili todella pahasti ainakin kolme kertaa viivalla, mutta muuten on kyllä hyvin liikkuva ja kiekkokin tottelee ihan mukavasti.
Ville Petman ja Linus Nyman yllätti minut todella positiivisesti.
Jätetään mieluummin tuolta listalta tuo kolmen maalin Jimmy Provencher pois.Näkyvin oli Auk. Mun silmään hyvä peli ja isosti esillä. Danford vois alkaa pelaamaan numeron edellyttämällä tavalla. Pullola, Provencher, Toporowski....
Se ny vaa oli semmone heitto. Jokohan se on siellä Italiassa treenannut tarpeeksi tullakseen takaisin?Jätetään mieluummin tuolta listalta tuo kolmen maalin Jimmy Provencher pois.
Tämän kauden ensimmäisen pelin nähneenä olen kanssasi vahvasti samaa mieltä. Pekka ja joukkue palaveeraa tällä kaudella pelitavan toimimattomuudesta jo ennen joulutaukoa, viime kaudellahan palaveeraus tapahtui juurikin joulutauolla. Jokainen vastustaja osaa paineistaa Pekka kiekkoa vastaan ja tähän se Lukon pelaaminen sitten sulaa, pakit hautovat kiekkoa ja vastustaja iskee iholle. Kiekonmenetys ja vastustajalle maali.Onhan tässä aikaa vielä vaikka jouluun saakka parantaa, mutta kyllä nyt joku muukin juttu pitäisi toistua pelaamisessa muutakin kuin omiin syöttäminen.
.
- Marttinen ja etenkin Niskala oli omassa päässä aika tuuliajolla.