Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
Hyvä nousu mutta peli oli kyllä järkyttävää paskaa 90% pelistä.
Eilisen pelin jälkeen Virta totesi että "...pelimme kuitenkin antaa mahdollisuuden voittaa joka ilta". Mitähän pelejä Pekka on katsellut?
Kaikki kauden pelit nähneenä sanoisin about näin.
Lukko voitti/olisi ansainnut voittaa:
-@KalPa
-@Tappara
-@Sport
-vs Jyp
-vs SaiPa
-@KooKoo
Lukko hävisi ansaitusti/olisi pitänyt hävitä:
-vs Ässät
-@Pelicans
-vs Ilves
-@Kärpät
-vs HPK
-@Ässät
Puolissa otteluista Lukko on ollut selvästi heikompi joukkue ja varsinkin kotipelit olleet kauheaa kuraa. Ainut tuloksellisesti hyvä kotipeli oli Jyppiä vastaan ja siinäkin Valtrat oli niin huonoja ettei ole vuosikymmeneen nähty.
Kovin paljoa en kerinnyt tuota Ässä peliä kattelemaan, mutta hallitus antoi raportin tapahtumista joita en nähnyt ja se luului näin. Yhtä huonoa kiekkoa hän on kattonut viimeksi Lehkosen "omat pojat" projektin aikaan, noh olihan tuo aika raaka kommentti molempia aikoja kohtaan tavallaan, mutta aika hyvin kertoi minulle sillä hetkellä pelin tason.
Noususta täytyy antaa hyvä palaute, kun ei Ässät huononakaan päivänä ole Lukolle helppo aina ollut.
Mulle toi oli ainakin niin traumaattista, että mulla on koko tapahtuma pyyhkiytynyt muistista. Vähän niiku isoissa onnettomuuksissa, jolloin mieli suojelee itseään eikä muista koko onnettomuutta. Näin jos ei tapahtuisi, niin koko mieli järkkyisi.Ilmeisesti hän on missannut kokonaisen kauden? Kyllä Vuoren kiekko vei voiton kaikista esityksistä.
Mulle toi oli ainakin niin traumaattista, että mulla on koko tapahtuma pyyhkiytynyt muistista. Vähän niiku isoissa onnettomuuksissa, jolloin mieli suojelee itseään eikä muista koko onnettomuutta. Näin jos ei tapahtuisi, niin koko mieli järkkyisi.
P.S: en ole BIGKING24 hallitus
Laitan aina ennen kotipeliä pitkävetoon merkin 2. Vastustajan voitto. Vierasjoukkueen ilonhuudot maalin jälkeen kaikuvat Äijänsuolla. Yleisön pettynyt, hiljainen mutina kantautuu korviin. Pelin jälkeen kävelen mäkeä alas. Taas toinen tappio. Ne seuraavat toisiaan. Joukkue on peloissaan jo ennen kuin peli alkaa. Arki on masentavaa ja tappiomieliala siirtyy jo omaan arkeen. Olen jatkuvasti lyötynä. Juha Vuoren Lukko kaudella 2016-2017
Täysin totta. Pekan kotisaldo on myös surkea. Ihmettelen suuresti, että joukkue ei saa luotua vaadittavaa tunnelatausta kotiyleisön edessä. Peli näyttää harvoin vieraissa jopa hyvältä. Kotona näin ei ole. Yleensä ainakin Liigassa kotipeleissä ehdoton tavoite on ottaa 3p.Jos oikein muistan niin 13 viimeistä peliä kotona ja 1 voitto. Eli ei Pekka Virrankaan aika ole kotona juhlaa ollut. Virta todennut usein juuri jotain tyyliin "ollaan kipsissä" tai "ei uskalleta voittaa" yms. Jotain kuitenkin hirveetä sontaa. RD kun menisi kerran tuonne koppiin ennen ottelua nostamaan fiilistä niin varmaan Lukkokin näyttäisi taas kotijoukkueelta kotonaan.
Eikös RD ollut Kontiolla ennen pelin alkuja ja antoi joukkueen hoitaa valmistautumisen?
Ilmeisesti hän on missannut kokonaisen kauden? Kyllä Vuoren kiekko vei voiton kaikista esityksistä.
Jos et olisi tätä ominpäin lihavoimaani tekstiä loppuun kirjoittanut, olisin kuvitellut että tarkoitat armon vuotta 2018 ja siitä tarkemmin eriteltynä tammikuun 21. päivän jälkeistä aikaa.Laitan aina ennen kotipeliä pitkävetoon merkin 2. Vastustajan voitto. Vierasjoukkueen ilonhuudot maalin jälkeen kaikuvat Äijänsuolla. Yleisön pettynyt, hiljainen mutina kantautuu korviin. Pelin jälkeen kävelen mäkeä alas. Taas toinen tappio. Ne seuraavat toisiaan. Joukkue on peloissaan jo ennen kuin peli alkaa. Arki on masentavaa ja tappiomieliala siirtyy jo omaan arkeen.
Olen jatkuvasti lyötynä. Juha Vuoren Lukko kaudella 2016-2017