Peliesitykset kaudella 2017–2018

  • 604 248
  • 4 265

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos rosteri olis kivikova, niin fanit antais enemmän aikaa.

No täällä on porukka jo viikkokausia itkenyt kuinka rosteri on vajaa ja Nybari epäonnistunut. Eikai kukaan silloin voittoa voinut edes tänään toivoa?
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jyp on kuitenkin yksi mestarisuosikeista joten hyvin laitettiin kampoihin. Saatiin pari maaliakin.

Just niin unettavaa sontaa kuin oli odotettavissa. Kuka tällä kertaa on syyllinen?

Boikotti alkaa muuttua ihan silkaksi Välinpitättömyydeksi.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
No täällä on porukka jo viikkokausia itkenyt kuinka rosteri on vajaa ja Nybari epäonnistunut. Eikai kukaan silloin voittoa voinut edes tänään toivoa?

Mikä ihmeen hinku sinulla on käydä täällä vähän kritisoimassa IFK-kannattajia, jotka kyseenalaistavat Nybondaksen ammattitaidon? Mitä jos painuisit takaisin sinne Ässäpalstalle muiden porilaisten hitsaajien kanssa?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on 50. kausi ja kärsivällisyys on äärimmilleen venytetty! #Jonneteimuista

Oot seurannut Jokereita alusta asti?

Hei kamoon, yks peli hävitty ja jengi spiidaa täällä.

Enemmän mua harmittaisi se, että vuodesta toiseen on pelimerkkejä (sek) eniten käytössä ja tulokset korkeintaan keskinkertaisia. Ajatelkaa positiivisesti, taas riittää kirjoitettavaa vrt Tappara jonka pitäisi voittaa käytännössä joka peli. Eihän tuokaan ole mistään kotoisin kun voi vaan pettyä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mikä ihmeen hinku sinulla on käydä täällä vähän kritisoimassa IFK-kannattajia, jotka kyseenalaistavat Nybondaksen ammattitaidon? Mitä jos painuisit takaisin sinne Ässäpalstalle muiden porilaisten hitsaajien kanssa?

Sori pakko lentää nyt ympäri palstaa kun Padan pelit alkavat vasta huomenna. Mutta tuskin voit väittää minun olevan väärässä, monen fanin mielestä on varmaan vain hyvä juttu että tappioita tulee niin Nybarin lähtölaskenta nopeutuu entisestään...
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä minä ymmärrän miksi Ässien, KooKoon tai jonkun muun vastaavan pikkuseuran kannattajat ihmettelevät meidän asennetta. Heillä ei käytännössä ole minään kautena mahdollisuutta pelata mestaruudesta, joten odotuksetkin ovat vaatimattomia.

Meillähän tilanne on aivan eri. Meillä olisi mahdollisuus olla koko Suomen suurin ja paras jääkiekkoseura, nyt varsinkin kun Jokerit pelaa KHL:ssä. Mutta ei. Ei perkele ei.

Ja böndeille sen verran terkkuja, että kun vierailette meidän hiekkalaatikolla, niin kannattaa vähän yrittää samaistua meidän tilanteeseen ennen kuin alatte laukomaan totuuksia. Meillä on ihan eri lähtökohdat kuin esim. Ässillä. Jos Ässät sijoittuu runkosarjassa 11. sijalle, on heidän kautensa odotusten mukainen, mutta jos HIFK sijoittuu 6.-10. sijalle, on meidän kausi aivan surkea. Vähän perspektiiviä kiitos.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Mutta tuskin voit väittää minun olevan väärässä, monen fanin mielestä on varmaan vain hyvä juttu että tappioita tulee niin Nybarin lähtölaskenta nopeutuu entisestään...

Itse näen asian niin, että jos urheilullinen menestys suhteutettuna käytössä oleviin resursseihin vaikuttaisi Nybondaksen asemaan UTJ:nä, niin hänet olisi potkittu ulos jo aikoja sitten. Eli turha tässä tappioitakaan on toivoa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Lukolla saattaa olla taloudellisesti hieman eri näkymät, kun IFKlla. Tämä vain, tuon ylimielisen viestin vuoksi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Meillä on ihan eri lähtökohdat kuin esim. Ässillä. Jos Ässät sijoittuu runkosarjassa 11. sijalle, on heidän kautensa odotusten mukainen, mutta jos HIFK sijoittuu 6.-10. sijalle, on meidän kausi aivan surkea. Vähän perspektiiviä kiitos.

Lähtökohdat on teilläkin, resursseista riippumatta, se että mestaruus tulee noin +10v periodilla. Turhaa siis keulia sen enempää, katellaan 2020-luvulla
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähtökohdat on teilläkin, resursseista riippumatta, se että mestaruus tulee noin +10v periodilla. Turhaa siis keulia sen enempää, katellaan 2020-luvulla
Viuhahti ilmeisen kovaa yli hilseen. Toihan on juuri se syy miksi me raivoamme tästä asiasta. Me pelaamme Suomen suurimmalla markkina-alueella ja seuramme on Liigan rikkain, ja silti meidän tulokset ovat vain hieman esim. Ässien tuloksia parempia. Meillä on realistiset aineelliset mahdollisuudet olla Suomen paras jääkiekkoseura, mutta johtoa se ei kiinnosta. Ässät taas on pieni ja mitään sanomaton seura, jolla ei ole realistisia menestysmahdollisuuksia.

Kokeile ensi kerralla sitä perspektiiviä.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Joo, me annetaan aikaa. Mä olen antanut jo yli 30 vuotta, joten älä tule sanomaan, ettei anneta aikaa, heh.
Joo tältä mustakin tuntuu. Milloinkohan ne hyvät vuodet on tulossa? Muutoin kuin 1-2 yksittäistä kautta kerran 15 vuoteen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joo, me annetaan aikaa. Mä olen antanut jo yli 30 vuotta, joten älä tule sanomaan, ettei anneta aikaa, heh.

No joo :D itellä lähestyy se 40v tätä Vaakunaa kans.

Joo tarkoitin tosiaan että jos fanit jo valmiiks kypsiä jengiin ennen kautta, niin vähissä on kärsivällisyys.

Mutta onpahan nyt Liigakin avattu sitten. Oli zäänssit ottaa pisteitä, mutta ehkä meillä huomenna on kunnossa oleva veskari maalissa ja saadaan niitä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tavallaan hyvä, että HIFK hävisi sillä jos tämä nyt oikeasti johtaisi kunnon pannukakkuun minkä näen ihan mahdollisena niin ehkä siellä vittu vihdoin herättäisiin tähän päivään ja ymmärrettäisiin heittää Liigan paskin UTJ pihalle. Mitään kiimaa tässä touhussa ei enää ole niin lopen kyllästynyt tuohon paskaan ainakin täällä ollaan.

Hävettää vain ihan helvetin paljon nähdä vaakunalogo rinnassa tuommoinen HMV puudelilauma vailla taitoa ja fyysisyyttä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Kyllä,kyllä,siellä varmasti herätään ekan kiekan jälkeen "tähän päivään". Kuka on kyllästynyt,mihin ja missä?
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä viime vuonna pelattiin huonommin. Nythän sinne vastustajan siniviivan toiselle puolelle päästään heittämättä jatkuvaa pitkää päätyyn ja vaihtoon, mikä tuntui olevan viime kaudella normi. Olen havaitsevani parannuksia, joten annetaan vielä aikaa. Onneksi on vielä jokunen matsi liigaa pelaamattakin, että vielä ei kaikki ole menetetty.

Vähän kyllä hämmästyin että Nicke sai jatkoa, ajattelin että se viime kausi olisi ollut se viimeinen, mutta näemmä nälkää olisi vielä jotain voittaa, vaikkei oikein kroppa enää kestä.

Katsotaan nyt se 10-15 peliä ja arvioidaan sitten uudestaan, joten toiveikkaana taas huomenna hallille.
 

Ville Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeissäni olen myös tästä 120 v satsauksesta ja Nybarista. Miten voi jatkaa vuodesta vuoteen. Kuitenkin muutetaan Pohjois Koreaan jos on näin vaikeaa. Olemme me kyllä hyviä? Ärsyttää tämä valittaminen
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kyllä viime vuonna pelattiin huonommin.

Ja se paska ei unohdu ikinä. Tammikuussakin uskottelin itselleni ikuisena optimistinä, että kyllä se tästä vielä kloksahtaa uomiinsa ja Juhiskin pitää kaikkia pilkkanaan. Katselen ensimmäiset 15 matsia, kuten aina ennenkin ihan kaikessa rauhassa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä,kyllä,siellä varmasti herätään ekan kiekan jälkeen "tähän päivään". Kuka on kyllästynyt,mihin ja missä?

"jos tämä nyt oikeasti johtaisi kunnon pannukakkuun", hyvin viuhui tuo ohi sinulta. En sanonut, että siellä ekan kiekan jälkeen tapahtuu jotain. Nythän tuo tappioputki on viiden ottelun mittainen, hieno saavutus sekin. Pelillisesti on HIFK ollut jäljessä joka hemmetin pelissä ja paljon, mitään hyvää tuolla ei ole, ei mitään.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Kyllähän IFK varmaankin 6 parhaan joukkoon itsensä taistelee ja sehän on nykyjään IFK:lle varsin hyvin.
IFK pelasi ihan pirteästi ja jopa
Eronen näytti tänään ihan jääkiekkoilijalta. Silti en kyllä koskaan ymmärrä miksi hänet meille hankittiin.
Kausi on yhtä juhlaa ja seuraava mestaruuskin lienee tulossa jo 10 vuoden sisään.
Tulee tän vuoden IFK:sta mieleen ihan 90-luvun alku, jolloin mestaruudesta ei oikein edes viitsinyt uneksia, koska se oli niin kaukainen haave.
 
Viimeksi muokattu:

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
No täällä on porukka jo viikkokausia itkenyt kuinka rosteri on vajaa ja Nybari epäonnistunut. Eikai kukaan silloin voittoa voinut edes tänään toivoa?

Viikkokausia? :D Joo, ei. Vuosikausia, vuosikymmeniä. Ja se ei ole itkemistä, vaan ihan perusteltua kritiikkiä.

Boikotti alkaa muuttua ihan silkaksi Välinpitättömyydeksi.

Tämä on kyllä pelottava skenaario. Mulla heittelee bipolaarisesti apaattisen välinpitämättömyyden ja raivoisan katkeruuden välillä. Jälkimmäinen kertoo siitä, että edelleen on kiintymystä ja intohimoa, mutta kyllähän se pidemmän aikavälin suunta on surullisesti kohti edeltävää.

Hei kamoon, yks peli hävitty ja jengi spiidaa täällä.

Enemmän mua harmittaisi se, että vuodesta toiseen on pelimerkkejä (sek) eniten käytössä ja tulokset korkeintaan keskinkertaisia. Ajatelkaa positiivisesti, taas riittää kirjoitettavaa vrt Tappara jonka pitäisi voittaa käytännössä joka peli. Eihän tuokaan ole mistään kotoisin kun voi vaan pettyä.

Edelleenkään se ei oo spiidausta vaan ihan perusteltuja kritiikkiä. Eikä oo yks (oikeasti siis viis kautta viis tällä kaudella) hävitty peli vaan yhdeksän hävittyä kautta kymmenestä, kuus hävittyä kautta putkeen ja vittu 32/34 hävittyä kautta. Kelaa, jos esim. ManU tai Real olisi voittanut 34 kauden aikana kaksi mestaruutta. Se on niin saatanan säälittävä suoritus että ulkopuolisten on aivan turha tulla tänne selittämään, että pitäisi olla muka jokseenkin tyytyväinen. Emme ole mikään Leicester.

Ihmeissäni olen myös tästä 120 v satsauksesta ja Nybarista. Miten voi jatkaa vuodesta vuoteen. Kuitenkin muutetaan Pohjois Koreaan jos on näin vaikeaa. Olemme me kyllä hyviä? Ärsyttää tämä valittaminen

Mitä? Miten voit sanoa samalla, että sua ärsyttää valittaminen, mutta silti sanoa että oot ihmeissäsi nybarista ja miten hän voi jatkaa vuodesta toiseen?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin helpointahan tämä on rinnastaa esimerkiksi siihen, että onko Manun kannattajat hiljaa ja tyytyväisiä jos heidän seura on kauden päätyttyä siellä kympin hujakoilla? Aivan ei ole.

Mä melkein toivon sydämeni pohjasta, että tänään ihmiset jäisi kotiin ja yleisömäärä olis alle 7000, mieluiten alle 6500. Mikään muu ei avaa isojen herrojen silmiä kuin yleisökato. Mutta todennäköisesti siellä hallissa istuu tänäkin iltana taas 8000 ihmistä vittuuntuneena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös