Jos rosteri olis kivikova, niin fanit antais enemmän aikaa.
No täällä on porukka jo viikkokausia itkenyt kuinka rosteri on vajaa ja Nybari epäonnistunut. Eikai kukaan silloin voittoa voinut edes tänään toivoa?
Jos rosteri olis kivikova, niin fanit antais enemmän aikaa.
No täällä on porukka jo viikkokausia itkenyt...
Joo, me annetaan aikaa. Mä olen antanut jo yli 30 vuotta, joten älä tule sanomaan, ettei anneta aikaa, heh.
No täällä on porukka jo viikkokausia itkenyt kuinka rosteri on vajaa ja Nybari epäonnistunut. Eikai kukaan silloin voittoa voinut edes tänään toivoa?
Mulla on 50. kausi ja kärsivällisyys on äärimmilleen venytetty! #Jonneteimuista
Mikä ihmeen hinku sinulla on käydä täällä vähän kritisoimassa IFK-kannattajia, jotka kyseenalaistavat Nybondaksen ammattitaidon? Mitä jos painuisit takaisin sinne Ässäpalstalle muiden porilaisten hitsaajien kanssa?
Mutta tuskin voit väittää minun olevan väärässä, monen fanin mielestä on varmaan vain hyvä juttu että tappioita tulee niin Nybarin lähtölaskenta nopeutuu entisestään...
Meillä on ihan eri lähtökohdat kuin esim. Ässillä. Jos Ässät sijoittuu runkosarjassa 11. sijalle, on heidän kautensa odotusten mukainen, mutta jos HIFK sijoittuu 6.-10. sijalle, on meidän kausi aivan surkea. Vähän perspektiiviä kiitos.
Viuhahti ilmeisen kovaa yli hilseen. Toihan on juuri se syy miksi me raivoamme tästä asiasta. Me pelaamme Suomen suurimmalla markkina-alueella ja seuramme on Liigan rikkain, ja silti meidän tulokset ovat vain hieman esim. Ässien tuloksia parempia. Meillä on realistiset aineelliset mahdollisuudet olla Suomen paras jääkiekkoseura, mutta johtoa se ei kiinnosta. Ässät taas on pieni ja mitään sanomaton seura, jolla ei ole realistisia menestysmahdollisuuksia.Lähtökohdat on teilläkin, resursseista riippumatta, se että mestaruus tulee noin +10v periodilla. Turhaa siis keulia sen enempää, katellaan 2020-luvulla
Joo tältä mustakin tuntuu. Milloinkohan ne hyvät vuodet on tulossa? Muutoin kuin 1-2 yksittäistä kautta kerran 15 vuoteen.Joo, me annetaan aikaa. Mä olen antanut jo yli 30 vuotta, joten älä tule sanomaan, ettei anneta aikaa, heh.
Joo, me annetaan aikaa. Mä olen antanut jo yli 30 vuotta, joten älä tule sanomaan, ettei anneta aikaa, heh.
Oot seurannut Jokereita alusta asti.
Kyllä viime vuonna pelattiin huonommin.
Kyllä,kyllä,siellä varmasti herätään ekan kiekan jälkeen "tähän päivään". Kuka on kyllästynyt,mihin ja missä?
Boikotti alkaa muuttua ihan silkaksi Välinpitättömyydeksi.
Hei kamoon, yks peli hävitty ja jengi spiidaa täällä.
Enemmän mua harmittaisi se, että vuodesta toiseen on pelimerkkejä (sek) eniten käytössä ja tulokset korkeintaan keskinkertaisia. Ajatelkaa positiivisesti, taas riittää kirjoitettavaa vrt Tappara jonka pitäisi voittaa käytännössä joka peli. Eihän tuokaan ole mistään kotoisin kun voi vaan pettyä.
Ihmeissäni olen myös tästä 120 v satsauksesta ja Nybarista. Miten voi jatkaa vuodesta vuoteen. Kuitenkin muutetaan Pohjois Koreaan jos on näin vaikeaa. Olemme me kyllä hyviä? Ärsyttää tämä valittaminen