Matti Virmanen.... Kuka olisi esim. Ahtolan palkannut enää meille?
Tai itseasiassa rehellisesti sanottuna VirmasMasakin olisi todennäköisesti onnistunut paremmin. No koirat haukkuu ja karavaani kulkee!
Matti Virmanen.... Kuka olisi esim. Ahtolan palkannut enää meille?
Niin, maksimisuoritus minusta neljän joukkoon, vähän eri asia kuin suora poff-paikka. Joukkue on huonosti rakennettu ja Nybari joutais helvettiin, mutta ei tämän joukkueen mahdollisuuksia voi vielä lopullisesti arvioida, se on mun pointti.Kyllähän tämä selittää miksi jengillä on mennyt kuppi nurin jo tässä vaiheessa kautta. Maksimisuorituksella taistellaan suorasta playoffs-paikasta. Surullista.
Eikös ne Tampereella olleet, ja paljon meni omiin sielläkin. Oliko pelit 5-4 ja 1-4?Tappioputkessa ja aika kovaa lukemaa alkaa olemaan päästettyjen maalien keskiarvo.
Jos ottaa Tampereturnauksen pois niin onko se jo about 4 per peli? Aika vaikea voittaa pelejä jos näin.
Edit: Pitsi pois
Hienoa! Täällä sama! Sitä ennen 20 vuotta putkeen kausari. En mene ennenkuin meno muuttuu.En käynyt Nordiksella kertaakaan viime kaudella. Taitaa tulla toinen putkeen.
Onko HIFK taklannut kertaakaan? Eiks ilmeen pitänyt olla taisteleva ja työteliäs?
Juu, Lennu kerran, ohi...Onko HIFK taklannut kertaakaan? Eiks ilmeen pitänyt olla taisteleva ja työteliäs?
Mut hei, kausi on alussa ja blaa blaa blaa.. se ei poista sitä tosiasiaa, että viis kertaa tullu putkeen pataan.... oliko nähtävissä "punaista lankaa"?ei liiemmin..... saa nähdä....
Joo, me annetaan aikaa. Mä olen antanut jo yli 30 vuotta, joten älä tule sanomaan, ettei anneta aikaa, heh.Jos rosteri olis kivikova, niin fanit antais enemmän aikaa. Nyt kun se ei ole kuin keskinkertainen-plus, niin voi olla elävältä syödään turhankin nopeasti. Niin se vaan menee.