Peliesitykset kaudella 2017–2018

  • 601 538
  • 4 265

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Juu, muutama harkkapeli alla, ilman muuta voi tehdä jo lopullisen tuomion.

Kylläkai ne CHL-matsit ihan oikeita matseja on? Lopullisen tuomion voi antaa myös toteamalla kuinka helvetin epätasapainoisesti tuo kokoonpano on kasattu ja roolitettu. Toki "Nybari rules"-helppoheikeille kelpaa vaikka puolustuksessa olisi 7 Juuso Salmea ja hyökkäyksessä 12 Henri Tammista, kaiken kritiikin ollessa negailua.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tokassa maalissa Roobalta hyvä laukaus ja kääntää vartaloa juuri ennen skodea, ois voinu torjua mutta mun mielestä enemmän Rooban hyvyyttä siinä. Kuka teistä odotti Suomelalta sitä ratkaisua minkä teki? En minä ainakaan eikä odottanut Nikkekään. Toki olis voinu senki torjua. Pointti siis tässä, että nopeasti katsottuna molemmat meni helposti mutta hidastuksista näytti itseasiassa suht hienoilta oivalluksilta.
 

Valo yössä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tokassa maalissa Roobalta hyvä laukaus ja kääntää vartaloa juuri ennen skodea, ois voinu torjua mutta mun mielestä enemmän Rooban hyvyyttä siinä. Kuka teistä odotti Suomelalta sitä ratkaisua minkä teki? En minä ainakaan eikä odottanut Nikkekään. Toki olis voinu senki torjua. Pointti siis tässä, että nopeasti katsottuna molemmat meni helposti mutta hidastuksista näytti itseasiassa suht hienoilta oivalluksilta.

Tämän lisäksi olin katsovinani, että menikö hanskan vai tolpan kautta. Jos hanskan, niin oli kuitenkin nopeasti mukana, muttei ihan saanut kiinni.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miettikääpä sitä jos Lankinen olisi loukkaantunut vasta myöhemmin ja meidän Tomppa olisi lähtenyt veska-kaupoille rapakon taakse. Oltaisi saatu joku Draper tai vastaava.

Peliähän tässä hallitaan ja sitä enemmän harmittaa noi pari imurointia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mikään ei vituta niin paljoa kuin tuo Juuso Salmi, ei mikään! Uskomattoman huono ja silti se vain jatkaa meillä vuodesta toiseen.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua oikeasti alkaa vituttaa nää negailijat, 10 minuutin jälkeen on kausi hävitty. Alussa ei avauspeli toiminut, ja Jyp pääsi omissa kiinni. Siksipä ihan turha tehdä pelitavasta mitään päätelmiä, kun sitä ei päästy edes toteuttamaan hyökkäyspelin osalta. Puolustus toimi, Jyp sai mylläköitä riistoista, mutta maalipaikoilta pidettiin pois.

Ei tää miltään mestaruudelta haise, mutta ei mikään viittaa viime kautta heikompaan runkosarjaan, päinvastoin.

En tiedä millä matematiikalla lasket näitä pelejä, mutta omalla matematiikalla HIFK menee tällä hetkellä tämän kauden osalta neljän ottelun tappioputkessa. Tämä olisi viides tappio putkeen ja nyt puhutaan ihan kilpapeleistä.

Siitä olen samaa mieltä, että parempi kausi runkosarjan osalta tulossa, kuin mitä viime kaudella, koska pelaajat lienevät paremmassa kunnossa ja pelitavassa on sentään aistittavissa punaista lankaa. Kaikkien palasten saaminen kasaan on vain Nybondakselle tekemätön paikka. Joukkue on keskinkertainen.

4-2. Parilla pikamaalilla saatiin johto, mutta kyllä se tasoero tässä esiin alkaa tulemaan. Ei HIFK tässäkään oikeastaan edes pelaa voitosta.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kelatkaa että Salmi pelaa ties kuinka monetta vuotta ammattilaisena Liigaa, eikä osaa laukoa. Siis ihan oikeesti ei osaa mailalla laukoa, ainoastaan kampata tai antaa poikkaria. Tulee mieleen omasta junnujoukkueestani pakkiparini joka oli jengin kapteeni sekä kovakuntoisin sonni, mutta ei vielä b-junnuissakaan osannut ollenkaan lämätä tai muutenkaan saanut kiekkoa juurikaan nousemaan jäästä.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikään ei vituta niin paljoa kuin tuo Juuso Salmi, ei mikään! Uskomattoman huono ja silti se vain jatkaa meillä vuodesta toiseen.
Nyt on kohtuutonta! Oma junnu, tunnollinen treenaamaan, leuanvedossa ollut joskus kova ja vielä hyvä myymään kausikortteja jne.

Olkaamme siis onnellisia, että Liiga (ja Mestis) on täynnä niin puusilmäisiä joukkueen kasaajia, että tämä tunnollinen #47 skulaa meillä!
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
4-2. Nyt vaadittais muutoksia peliin tai ei mukaan enää päästä. Bäckström vaihtoon. Ja miten ihmeessä nää meidän niin sanotut avainpelaajat on niin uskomattoman näkymättömiä. Nybari on haamuja palkannu.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Nyt se rupulijengi teki jo neljännen. Poistun baariin, kaikki on mennyttä.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä erikoista, että kaikki ovat nähneet, että n. 90 % hankinnoista on v'hintään kavailluille pelipaikoilleen vajavaisia, ja sitten se kokoonpano vaan toteutetaan ja heitetään kentälle. Nybondaksella pitää olla kyllä aika paha burn out, kun tekee noin puolivillaista duunia, tai siis umpipaskaa. Kuka olisi esim. Ahtolan palkannut enää meille?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kylläkai ne CHL-matsit ihan oikeita matseja on? Lopullisen tuomion voi antaa myös toteamalla kuinka helvetin epätasapainoisesti tuo kokoonpano on kasattu ja roolitettu. Toki "Nybari rules"-helppoheikeille kelpaa vaikka puolustuksessa olisi 7 Juuso Salmea ja hyökkäyksessä 12 Henri Tammista, kaiken kritiikin ollessa negailua.
Puolustus on ihan OK, kunhan poissaolijat palaavat. Hyökkäyksen tasapaksuus on suurin ongelma, ja siksi emme mestaruudesta pelaa.

Tällä joukkueella voidaan ihan hyvin mennä 6 joukkoon silti, jopa neljän. Enkä mä Nybaria diggaa, ihan avuton suoritus juhlakaudelle. Joukkue ansaitsee silti mahdollisuuden. Juu, CHL-pelit tosipelejä,mutta aika harvoin lopullinen totuys on ollut näkyvillä liigan alkukierroksilla, hyvinä tai huonoinakaan vuosina.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mä oon itse asiassa poistumassa baariin aika leppoisin mielin. Tää peli on ollut paljon tasokkaampaa ku luulin. Perseraiskaus silti tulossa, mutta IFK pelaa hetkittäin jääkiekkoa!

Ei tolta kokoonpanolta voi odottaa yhtään parempaa peliä. No, Bäckströmiltä ois voinut odottaa vähän parempaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös