Peliesitykset kaudella 2017–2018

  • 601 180
  • 4 265

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jyp hallitsee kovalla karvauksella. Ifk sinnittelee ja yrittää pelata kiekkoa pois alueelta, joskin se onnistuu usein vain roiskimalla. Hyökkäyksissä ei toistaiseksi ole ollut mitään ideaa..
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko IFK päässyt kertaakaan organisoidusti hyökkäysalueelle? No, kyllähän JYP:n tuolla nipulla kuuluukin dominoida. Vaihtaisin rosterit päittäin koska tahansa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäinen torjunta Olkinuoralle 8 minuutin kohdalla. Koska eka maalipaikka?

JYP Yv. Tekeekö Puustinen?

Heti ekasta alivoimasta napsahti. Coachit vaihtuu, Nybondas pysyy ja mikään ei muutu. Ihan toisintoa viime kaudesta kaikin puolin. Oma eka YV maali tullee marraskuun puolella.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hyvä meno, yksi laukaus vastustajan maalia kohti ja ekalla av:lla kolisee omiin. Miten tää tuskailu on mahdollista kaudesta toiseen?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Immoset ja Turkulaiset heittelee meidän pakkeja seinille.

Kyllä tästä kokonaisuudesta itku meinaa tulla. Yrittää löytää pelistä hyvää ja toivoo, että lähtisi, mutta satunnaisia hetkiä lukuunottamatta ei tapahdu, kuin vastaan ottamista.

Aina kun Salmella tai Tepolla on kiekko, niin pitkä.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peli etenee taas juuri niin kuin osasi odottaakin, eli HIFK:lla ei ole mitään jakoa. Olen aivan varma, että tämä kausi on jo hävitty, sillä joukkueemme on niin monella tapaa väärä ja huono, ettei lopputulema voi olla mitään muuta.

Kenenkään on ihan turha huudella mistään ''luovuttamisesta'' tai ''oikein kannattamisesta''. Nyt alkaa riittämään tämä minulle rakkaan seuran pahoinpitely. Vitun Tomppa. Painu helvettiin sieltä toimistolta ja heti.
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Noh tasoitus ennen erän loppua. Agentti Eronen asialla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vanha kunnon Hade! Noin tehdään maaleja, ei asetella vaan vedetään tyylikkäästi onetimer.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitänee valittaa vieläkin useammin. Eniveis, peli oli aivan karmean näköistä, ja on suoranainen ihme, jos me tämä klaarataan.

Vieläkin uskon, että tämä kausi on hävitty.
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
En mä tyytyväinen ole erään, en millään. Täyttä telineissä rimpuiluahan toi oli. Mutta johtoasema on johtoasema. Katsotaas nyt.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tämän pelin osalta mun odotukset on ylitetty nyt. Meni loppu miten meni.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No eipä se Jypin pelaaminen yhtään sen kauniimpaa tai organisoidumpaa mielestäni ollut. Toki olivat vähän kyllä niskan päällä tässä.

Hienoa kuitenkin että Eronen-Varakas juonivat tasoituksen ja heti ensimmäisellä ylivoimallakin saatiin perinteinen onetimer maali heti perään. What a wonderful world!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Poissa on Stögön verrattomat yyveet. Surullista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös