Jotakin mätää siellä Lukon pelaajien fysiikassa on jos Jonne Virtanen ja I Pikkarainen luistelevat 3. erässä Lukon "liukkailta" pelaajilta pakoon
Jonne on hyvässä kunnossa, kauden alla 3000 metrin testijuoksu 11,5 minuuttia.
Jotakin mätää siellä Lukon pelaajien fysiikassa on jos Jonne Virtanen ja I Pikkarainen luistelevat 3. erässä Lukon "liukkailta" pelaajilta pakoon
Koko "joukkue" on niin heikko, että ei mitään rajaa. Turha tuolta on yksittäistä epäonnistujaa hakea sillä ei tuolta niitä onnistujiakaan löydy johon verrata.Seigo on ihan lapanen.
On kyllä. Tarkoitinkin tuota, kun Taavitsainen painoi Seigon siltaan ilman mitään ongelmia.Koko "joukkue" on niin heikko, että ei mitään rajaa. Turha tuolta on yksittäistä epäonnistujaa hakea sillä ei tuolta niitä onnistujiakaan löydy johon verrata.
No sehän on vuosien saatossa huomattu että haukkuminen on helppoa ja mukava kilpailla kuka parhaiten osaa sivaltaa, kehuminen taas vähän vaikeampaa.Kovin on hiljaista keskustelupalstalla. Tulos niin suuri pettymys?
Tiistaina paremmalla onnella.
Eipä mennyt aivan lapaan Sinulla tälläkään kertaa. Olen seurannut kommenttejasi pitkältä ajanjaksolta ja täytyy todeta, ettei yllä oleva "tietämyksesi" yllätä. Olet komenttiesi tasossa lähellä sitä erästä mestaruusvuoden nimimerkkiä, minkä takia tulin tänne alun alkaen viestin laittamaan.Kyllä. Selostaja on ihan vitun ärsyttävä. Vielä, kun Lukko on ihan paska, niin tuplavitutus on taattu.
Seigo on ihan lapanen.
Tuossa olen aivan samaa mieltä! Sinulla on ennenkin tullut viisaita kommentteja. Lukon otteluissa olen käynyt 70-luvun alusta ja aina olen ihmetellyt sitä valitusten ja negatiivisten kommenttien määrää sekä katsomossa että esimerkiksi täällä Jatkoajan sivuilla. Oltaisiin nyt iloisia, että Raumalta, selvästi pienimmältä paikkakunnalta ja pienimmältä talousalueelta, on joukkue Liigassa ja välillä jopa saa mitalinkin! Ja kannustaa pitää joukkuetta vaikeillakin hetkillä. Eikä se ole kannustamista, että vain Lukon tehdessä maalin huutaa tai taputtaa käsiään, kyllä muutenkin pitäisi. Hyvä kannustus on kuin kuudes kenttäpelaaja. Monta kertaa olen ääneni menettänyt Lukon otteluissa, kun olen kannustanut katsomossa tappiohetkelläkin. Ja tiedoksi, Raumalla en asu, vaan aika kaukanakin sieltä.No sehän on vuosien saatossa huomattu että haukkuminen on helppoa ja mukava kilpailla kuka parhaiten osaa sivaltaa, kehuminen taas vähän vaikeampaa.
Voitko jotenkin referoida tätä meille, kenellä Ruudun tilaus on loppunut ja sattuneesta syystä jäänyt toistaiseksi uusimatta? :)Katsokaapa ruudun tämän illan pelin ottelutallenteesta kolmannen erän kohta 9:56 (pelikellossa) ja seuratkaa Vahalahden tekemistä. Hauska tilanne.
Lukko menetti kiekon hyökkäyssinisellä, josta TPS lähti vastahyökkäykseen, jolloin Lukon hyökkääjät ja varsinkin Vahalahti jäivät jälkeen. Vahalahti tuuppasi oman mailansa edellä menevän Tiivolan takapuoleen ja työnsi Tiivolalle lisää vauhtia, että edes yksi hyökkääjä pääsee puolustamaan vastustajan ylivoimahyökkäystä. Tiivola sai riittävän vauhdin ja koukki yhden Tepsiläisen vauhdin pois.Voitko jotenkin referoida tätä meille, kenellä Ruudun tilaus on loppunut ja sattuneesta syystä jäänyt toistaiseksi uusimatta? :)
Eipä mennyt aivan lapaan Sinulla tälläkään kertaa. Olen seurannut kommenttejasi pitkältä ajanjaksolta ja täytyy todeta, ettei yllä oleva "tietämyksesi" yllätä. Olet komenttiesi tasossa lähellä sitä erästä mestaruusvuoden nimimerkkiä, minkä takia tulin tänne alun alkaen viestin laittamaan.
Tuossa olen aivan samaa mieltä! Sinulla on ennenkin tullut viisaita kommentteja. Lukon otteluissa olen käynyt 70-luvun alusta ja aina olen ihmetellyt sitä valitusten ja negatiivisten kommenttien määrää sekä katsomossa että esimerkiksi täällä Jatkoajan sivuilla. Oltaisiin nyt iloisia, että Raumalta, selvästi pienimmältä paikkakunnalta ja pienimmältä talousalueelta, on joukkue Liigassa ja välillä jopa saa mitalinkin! Ja kannustaa pitää joukkuetta vaikeillakin hetkillä. Eikä se ole kannustamista, että vain Lukon tehdessä maalin huutaa tai taputtaa käsiään, kyllä muutenkin pitäisi. Hyvä kannustus on kuin kuudes kenttäpelaaja. Monta kertaa olen ääneni menettänyt Lukon otteluissa, kun olen kannustanut katsomossa tappiohetkelläkin. Ja tiedoksi, Raumalla en asu, vaan aika kaukanakin sieltä.
Höpö höpö
Tämä näyttää olevan asia, johon suhtaudutaan tunteella, joten keskustelu siitä on kutakuinkin mahdotonta.
Siinä mielessä yhdyn tuon pubissa höpöttäneen konkarin mielipiteeseen, että RB on ottanut jonkunlaisen etujärjestön roolin ja on edustavinaan kaikkia Lukon kannattajia. Ja itse asiassa se on hyvin pieni osa kannattajista. Tosin äänekkäin osa.