Mitä sinä kaakatat siellä? Selvästi on homma omissa käsissä, lopuista peleistä kaikista kolme pinnaa niin varmasti ollaan pleijareissa. Jokusen pelin saa hävitäkin. Uskokaa nyt Kakea, ja muitakin.Omissa käsissä jne.
Tuo RB:n kulmaus näytti hyvin väljältä ja hiljaiselta. Taannoin mainostettu kuolema tullut?Ja TPS faneille peukku. Pitivät melkoista meteliä. Mutta tänään turkulaiset voittivat kyllä ihan ansaitusti niin kaukalon sisä- kuin ulkopuolella.
Tuo RB:n kulmaus näytti hyvin väljältä ja hiljaiselta. Taannoin mainostettu kuolema tullut?
En ole peliaikoja katsonut, mutta en ihmettelisi jos kiukuttelee sitä että Tiivola kiilasi hierarkiassa edelle. Laiturina vielä ,niin vähemmästäkin on selkä suoristunut. Lähtis nyt oman uransa takia AHL:ään vielä tällä kaudella. Ehkä hän siinä rahallisesti ottaisi muutaman tonnin takkiin, mutta kunnon pelejä pienessä kaukalossa tekisi hyvää jos oikeasti haaveilee NHL:stä. Primadonnat syödään bussiliigassa elävältä.Saarela näkyi tänään mun silmään 3 kertaa, 2 laukausta, kerran lahjoitti kiekon vastustajalle. Näkeekö kukaan muu saman kaltaista haluttomuutta kuin Pahilla aikanaan?
Oli kommentti edelliseen viestiin. Siis selitys, miksi TPS-fanit veivät...Ja sulla ei omien sanojesi mukaan ollut mitään antipatioita.
Tänään peli kaatui täysin yksilövirheisiin puolustuspäässä.
Viimeinen maali kruunasi toheloinnin kun tepsukan pakki nousee neljän pelaajan keskeltä.
Saarela näkyi tänään mun silmään 3 kertaa, 2 laukausta, kerran lahjoitti kiekon vastustajalle. Näkeekö kukaan muu saman kaltaista haluttomuutta kuin Pahilla aikanaan?
Oli kommentti edelliseen viestiin. Siis selitys, miksi TPS-fanit veivät...
RB:n osasto oli suunnilleen yhtä tyhjä kuin CHL-peleissä. Ja tuo kuolema oli viittaus heidän omiin iskulauseisiinsa.
Kuulin sivusta pubissa erään vakiokatsojan sanovan, että RB:sta on tullut isompi kuin Lukko. En minä asiaa olisi ihan noin sanonut, mutta miksei sitä noinkin voisi ajatella.
Minä olen puolestani miettinyt asiaa niin, että kun siellä nyt on muutaman vuoden ollut johdettua mekkalaa, se on vienyt osan spontaanista kannustuksesta. Joskus vähän taputetaan, mutta muu katsomo tuntuu vain odottavan, että RB tekee jotakin.
Höpö höpöSenilix lienee yksi harvinaisista ihmisitä, joka haluaisi, että koko RB loppuisi, koska porukan kannatus passivoittaa muita katsojia.Huikeeta sanon minä.
En tiedä, oletko nimesi mukaisesti muistisairas vanhus, mutta jos itse muistelen aikaa ennen Rauman Boikia, niin halli oli kuin kirkko. Voi toki olla, että Sinä kannustit äänekkäästi, mutta kyllä suurin osa hallista oli aivan hiljaa. Sitten alettiin ehkä kannustaa, kun oltiin 3-0 johdossa.Höpö höpö
Tämä näyttää olevan asia, johon suhtaudutaan tunteella, joten keskustelu siitä on kutakuinkin mahdotonta.
Siinä mielessä yhdyn tuon pubissa höpöttäneen konkarin mielipiteeseen, että RB on ottanut jonkunlaisen etujärjestön roolin ja on edustavinaan kaikkia Lukon kannattajia. Ja itse asiassa se on hyvin pieni osa kannattajista. Tosin äänekkäin osa.
Eikä se kolmen maalin johtokaan, niinkuin ei mikään muukaan johtoasema, saanut katsojia heräämään kuin pelin viimeisiksi 30 sekunniksi, jolloin päätykatsomo yleensä aloitti rytmikkään taputuksen ja siihen yhtyi sitten melkein koko halli. Vuosia kun olen tätä Jatkoaikakirjoittamista harrastanut niin tuota asiaa tuli joitain kertoja pelienjälkeisissä sepustuksissani ihmeteltyä.En tiedä, oletko nimesi mukaisesti muistisairas vanhus, mutta jos itse muistelen aikaa ennen Rauman Boikia, niin halli oli kuin kirkko. Voi toki olla, että Sinä kannustit äänekkäästi, mutta kyllä suurin osa hallista oli aivan hiljaa. Sitten alettiin ehkä kannustaa, kun oltiin 3-0 johdossa.
Joo, yöllä ravataan vessassa ja päivällä muistellaan ihmisten nimiä ja etsitään hukassa olevia tavaroita:)En tiedä, oletko nimesi mukaisesti muistisairas vanhus, mutta jos itse muistelen aikaa ennen Rauman Boikia, niin halli oli kuin kirkko.
En ole peliaikoja katsonut, mutta en ihmettelisi jos kiukuttelee sitä että Tiivola kiilasi hierarkiassa edelle. Laiturina vielä ,niin vähemmästäkin on selkä suoristunut. Lähtis nyt oman uransa takia AHL:ään vielä tällä kaudella. Ehkä hän siinä rahallisesti ottaisi muutaman tonnin takkiin, mutta kunnon pelejä pienessä kaukalossa tekisi hyvää jos oikeasti haaveilee NHL:stä. Primadonnat syödään bussiliigassa elävältä.