12 viime peliä Tapparaa vastaan: voitot Tapparalle 11-1.
Huh, tää on jo tilastotieteen vastaista räpeltämistä. Jos rahaa heitetään 12 kertaa, niin ei kuulu kruunan tai klaavan tulla 11 kertaa. Masentavaa.
12 viime peliä Tapparaa vastaan: voitot Tapparalle 11-1.
58 minuuttia ok peliä, valitettavasti 2 sysimustaa pilasi kaiken
laittakaas tähän lista niistä valkuista jotka on vienee tapparaa HIFKin peräsimessä. Onko yhtään?
Melkein puolitoista viikkoa pronssimatsiin, miten tässä malttaa odottaa...
Jälkiviisastelu on ikävää, mutta ei voi olla miettimättä, miten olisi käynyt Lankinen maalilla.
Itse olin siinä käsityksessä, että tuon pronssiottelun ajankohdan voivat siinä pelaavat joukkueet sopia, eikä tuota päivää ole lyöty täysin lukkoon. Luulisi, että myös KalPa/JYP parin häviäjä haluaisi pelata tuon pelin pois alta mahdollisimman nopeasti.Melkein puolitoista viikkoa pronssimatsiin, miten tässä malttaa odottaa...
Sääli vaan, että Tapparan kannattajat (jos heitä ylipäätään on) ei osaa arvostaa jengiään - taas puolityhjä halli.
Joo, eiköhän sitä aikaisteta ainakin jos toinen sarja menee huomenna poikki. Ihmetyttäisi kyllä viikon lähes viikon paussi vaikka tuo venyisi lauantaihinkin.Itse olin siinä käsityksessä, että tuon pronssiottelun ajankohdan voivat siinä pelaavat joukkueet sopia, eikä tuota päivää ole lyöty täysin lukkoon. Luulisi, että myös KalPa/JYP parin häviäjä haluaisi pelata tuon pelin pois alta mahdollisimman nopeasti.
Moneen kertaan jo tullut, mutta - ykkössentteri Johansson, ykköslaituri Aaltonen, ykköspakki Eronen, ykkösmaalivahti Bäckström, kapteeni - Luttinen. Hyvin hoidettu toimisto.
Moneen kertaan jo tullut, mutta - ykkössentteri Johansson, ykköslaituri Aaltonen, ykköspakki Eronen, ykkösmaalivahti Bäckström, kapteeni - Luttinen. Hyvin hoidettu toimisto.
Niin. Mutta ennen kauden alkua tuon setin olisi ottanut mikä tahansa jengi itselleen.
Niin. Mutta ennen kauden alkua tuon setin olisi ottanut mikä tahansa jengi itselleen. Iso kysymys kuuluukin, miksi tuo poppoo pelasi paskasti? Millä ilveellä saadaan aika hemmetin usein tähdistä ulos pelkkää keskinkertaista chaibaa? Ei ole eka kerta, että iso tähti tulee pohjoisesta ja alisuorittaa. Kun nää eroset ym pelaa jossain lappeenrannassa ja kerhossa, niin peli on huippua.
Olen aika vakuuttunut, ettei HIFK:ssä osata valmentaa urheilijoita - ei fyysisesti eikä etenkään henkisesti.