On kyllä Tappara huikea! 2+2 ja 2+2 eikä IFK saa mitään aikaiseksi!
Vai onko IFK niin huono? No, yv:tä ainakin voisi treenata hiukan lisää.
Ei hätää, Nybondaksella on elinikäinen ja saa takuu varmasti koottua nimekkään lauman edareita.Aivan hirveää paskaa. Täysiä turhakkeita koko joukkue Corey "hidas puukäsi" Elkinsiä myöten. Toivottavasti kenelläkään ei ole jatkosopimusta ensi kaudesta.
Vitun lampaat.
Kyllähän tässä on Stögön lopun ajan meininkiä. Which is nice. Ei sillä etteikö hän olisi keskivertoa parempi valmentaja IFK:ssa, mutta eihän hänen aikanaan mestaruutta voiteta.
Siis onko 8 min YV:llä ilman maalia niin erikoista? Onko jonkin joukkueen YV 25%?
No mutta sehän on nähty IFK:ssa miljoona kertaa, ettei niillä meriiteillä ole mitään merkitystä. Selin kuitenkin nosti parissa vuodessa TPS:n pohjamudista, eli ei nyt varmaan ole ihan paska valmentaja. Mutta olisi edes ns. perinteinen valmentaja.En mä nyt tiedä, onko se kovin nice, kun tulija on AP Selin, jolla on aika ohuet näytöt Stögöön verrattuna. Stögöllä on Sveitsin mestaruus ja SM-liigan hopea kuitenkin.
Ja voisihan Selin tuoda Turusta edes pari kehityskelpoista kaveria mukanaan.
Joo, mutta jotain pitää yrittää. Itse ainakin näen, että Stögön kanssa tie on tullut päätökseen. Too much too soon, eli liian modernit valmennusmetodit nykyLiigaan.No Ahtola sieltä ainakin tulee. Eikä mulla sinänsä ole mitään Seliniä vastaan, hän vaan ei ole ihan otsikkotason nimi. Muistan vieläkin miten iso uutinen oli Nokan signaaminen aikanaan.
Joo, mutta jotain pitää yrittää. Itse ainakin näen, että Stögön kanssa tie on tullut päätökseen. Too much too soon, eli liian modernit valmennusmetodit nykyLiigaan.
Mä en näe, että jengeillä olisi ollut vaikutusta. Mun mielestä Stögön draamankaari kolmella kaudella oli oli AirHockeyVol1 - AirHockey Vol 2- Vittumitämäteen. Siis usko tuohon käkikellokiekkoon tuntui jotenkin loppuvan kesken.Joo, tavallaan noin, mutta viime kausi osoitti sen, että saadessaan itselleen sopivan joukkueen Stögö on kova luu. Viime kaudella tämä liian moderni airhockey toimi kuin väärä raha.