Peliesitykset kaudella 2016–2017

  • 592 273
  • 4 204

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Aivan hirveää paskaa. Täysiä turhakkeita koko joukkue Corey "hidas puukäsi" Elkinsiä myöten. Toivottavasti kenelläkään ei ole jatkosopimusta ensi kaudesta.

Vitun lampaat.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
On kyllä Tappara huikea! 2+2 ja 2+2 eikä IFK saa mitään aikaiseksi!
Vai onko IFK niin huono? No, yv:tä ainakin voisi treenata hiukan lisää.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mulla meni hermot, en pystynyt katsomaan tota 8 minsan yyveetä. Menin pois koneelta ja kuuntelin pelkkää selostusta. Just kun tulin takas, Kantola tekee. Oon ymmärtänyt, että KooKoo -jäbistä HIFK:hon jäävät O'Connor ja Malinen. Mä oon aina digannut Kantolasta, hyvä alempien ketjujen fyysinen jyrä.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Joka kerta. Sillä sekunnilla kun suljen radion/tv:n/lähden katsomosta, IFK tekee maalin. No, pidetään striimi pois päältä niin meidän taitopelaajat Kantola ja FInley voi jatkaa maalitehtailua.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllähän tässä on Stögön lopun ajan meininkiä. Which is nice. Ei sillä etteikö hän olisi keskivertoa parempi valmentaja IFK:ssa, mutta eihän hänen aikanaan mestaruutta voiteta.

En mä nyt tiedä, onko se kovin nice, kun tulija on AP Selin, jolla on aika ohuet näytöt Stögöön verrattuna. Stögöllä on Sveitsin mestaruus ja SM-liigan hopea kuitenkin. Mitä enemmän kertyy fanivuosia, sitä vähemmän pidän valmentajapotkuista. Stögö on pohjimmiltaan hyvä lätkäjätkä ja sopivan arrogantti HIFK:hon. Mutta kaipa ne kilsat tulivat nyt täyteen. Toivon, että HIFK tiedottaa samantien valmentajakuvioista, jos tänään hävitään ja kausi loppuu.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitään pois ottamatta Tapparalta, mutta kyllähän ne kovalla prosentilla ja pikku tuurillakin maalit tekevät paikoista jotka ei aina edes ole maalipaikkoja.
Onko Bäckström jo niin vanha, että näkökin huonontunut?
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Elkins tosiaan yllättävän räikeästi puujalkana ja -kätenä tänään, tulee ihan Tom Laaksosen liikehdintä mieleen. Ja Roope-poika on yhä raakile ja pehmeä asenteeltaan, mutta varmasti kehityskelpoinen liigatasolla . Aika heikko pelisilmä ylivoimalla sekä silloin kun Hrachovina oli ilman mailaa, ei yrittänyt laukausta. Eronen "kunnostautui" erän alussa esim. järjettömällä pitkällä kiekollaan, jonka jälkeisestä aloituksesta leija omiin puujumala B:n jäätyessä tontilleen. 8 min ylivoiman ryssiminen oli kyllä masentavaa katsottavaa, olis ollut käyttöä ylivoimamaalille.

Toisaalta tykkäsin HIFK:n aktiivisesta pelaamisesta ja tätä pitää jatkaa aina vaan. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Tappara ei pääse helpolla tällä meiningillä.
 

Stigu

Jäsen
En mä nyt tiedä, onko se kovin nice, kun tulija on AP Selin, jolla on aika ohuet näytöt Stögöön verrattuna. Stögöllä on Sveitsin mestaruus ja SM-liigan hopea kuitenkin.
No mutta sehän on nähty IFK:ssa miljoona kertaa, ettei niillä meriiteillä ole mitään merkitystä. Selin kuitenkin nosti parissa vuodessa TPS:n pohjamudista, eli ei nyt varmaan ole ihan paska valmentaja. Mutta olisi edes ns. perinteinen valmentaja.

Mun mielestä Karavaanari on petrannut joukkueenkokoamistaan, olkoonkin ettei hän mikään huippu-UTJ edelleenkään ole. Jos hän kokoaa samanlaisen jengin kuin tälle kaudelle, niin kyllä Selinkin sillä voi pelata viihdyttävää lätkää. Ja voisihan Selin tuoda Turusta edes pari kehityskelpoista kaveria mukanaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Katsoinko väärin vai oliko siinä Eronen pari kiertoa penkillä niiden huonojen vaihtojensa jälkeen? Grilli ollut tänään hyvä, hampaat irvessä taistelee. Samoin Kantola edelleen vahva hieman vajavaisella työkalupakillaan. Nyt joka jätkälle kova taistelu päälle ja toivotaan Bäcksille maagista iltaa. Eihän tää kaunista tule tällä kaudella olemaan millään tavalla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ja voisihan Selin tuoda Turusta edes pari kehityskelpoista kaveria mukanaan.

No Ahtola sieltä ainakin tulee. Eikä mulla sinänsä ole mitään Seliniä vastaan, hän vaan ei ole ihan otsikkotason nimi. Muistan vieläkin miten iso uutinen oli Nokan signaaminen aikanaan.
 

Stigu

Jäsen
No Ahtola sieltä ainakin tulee. Eikä mulla sinänsä ole mitään Seliniä vastaan, hän vaan ei ole ihan otsikkotason nimi. Muistan vieläkin miten iso uutinen oli Nokan signaaminen aikanaan.
Joo, mutta jotain pitää yrittää. Itse ainakin näen, että Stögön kanssa tie on tullut päätökseen. Too much too soon, eli liian modernit valmennusmetodit nykyLiigaan.

IFK:lla ei muuten ole onnistunut yksikään viivelähtö tänään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Joo, mutta jotain pitää yrittää. Itse ainakin näen, että Stögön kanssa tie on tullut päätökseen. Too much too soon, eli liian modernit valmennusmetodit nykyLiigaan.

Joo, tavallaan noin, mutta viime kausi osoitti sen, että saadessaan itselleen sopivan joukkueen Stögö on kova luu. Viime kaudella tämä liian moderni airhockey toimi kuin väärä raha.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Täytyy kyllä rehellisesti sanoa, että eipä ole tullut yhtään ikävä Juhista. Hänen kontribuutionsa jengille on ollut lähinnä miinusmerkkinen. Toivottavasti Juhille ei ole tehty diiliä ensi kaudeksi....
 

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Kyllä tässä Hrachovina pistetään näyttämään paremmalta näillä lutuisilla laukauksilla, mitä esitellään IFK:n puolelta.
 

Stigu

Jäsen
Joo, tavallaan noin, mutta viime kausi osoitti sen, että saadessaan itselleen sopivan joukkueen Stögö on kova luu. Viime kaudella tämä liian moderni airhockey toimi kuin väärä raha.
Mä en näe, että jengeillä olisi ollut vaikutusta. Mun mielestä Stögön draamankaari kolmella kaudella oli oli AirHockeyVol1 - AirHockey Vol 2- Vittumitämäteen. Siis usko tuohon käkikellokiekkoon tuntui jotenkin loppuvan kesken.

Ja kaikki tämä siis oletuksella että Stögö nousee helikopterilla ilmaan kauden päätteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös