Ei mitään.... kun lisää lomaa vaan. Kyllä se siitä lähtee. Harjoitteleminen on yliarvostettua ja lahjattomat vaan treenaa vai miten se meni ?
Lorvailu= Viikko omatoimista harjoittelua ja 4 päivää joukkueharjoituksia?Näkyikö tuossa sitten pari viikkoa levolla lorvailleen jengin ekan pelin nahkeus? I hope so.
On. Ketään ei saa taklata mutta itse pitää ottaa taklauksia vastaan leukapystyssä. Janne Keränenkin pääsi RD:n erityisluvalla hakemaan nimmarin Huhtalalta pelinjälkeen. Se on jo paljon se. Mikäli pitäisi paikkaansa.Onko Risto antanut sellaisen ukaasin, että kukaan ei edes uskalla taklata Huhtalaa?
Janne Keränenkin pääsi RD:n erityisluvalla hakemaan nimmarin Huhtalalta pelinjälkeen. Se on jo paljon se.
Tuo olisi jo noloa jos ei nykyisistä omista pelimiehistä löytyisi sellaista joka tuon vittupään kyykyttäisi polvilleen. Aika aikaansa kutakin ja Vasili Tihonovin aikaan olin lähes meisselitanassa kun Tiho kyrpiintyi narrien Gagnoniin. Tiho totesi kylmästi, että kun tuomarit pelaavat peliä narrien riveissä, sallimalla käsittämättömiä otteita heidän toimestaan niin Lukko ottaa ja palkkaa hampaattoman intiaanin pitämään kuria ja nuhdetta laatikossa.Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Lukko voisi hankkia Gilliesin ottelukohtaisella sopimuksella Raumalle.
Tuo olisi jo noloa jos ei nykyisistä omista pelimiehistä löytyisi sellaista joka tuon vittupään kyykyttäisi polvilleen.
Ensiksikin viime keskiviikon Ilta-Sanomissa oli juttua Huhtalasta. Siinä Huhtala oli pahoillaan Kovasen uran loppumisesta, mutta sanoi ettei ole henkilökohtaisesti ottanut Kovaseen yhteyttä koska "se tapa jolla tapaus käsiteltiin heidän (Lukon) puoleltaan, oli täysin epäkunnioittavaa. Tämä on jo todella vanha asia, mutta kun tapauksen jälkeen valehdellaan asioita perheestäni ja haukutaan vaikka miksi, niin miksi olisin mitään velkaa tuollaisten reaktioiden jälkeen."Mitäs se Mäkeläinen on kirjoitellut Huhtasesta Länskäriin? Twitterissä jotain vihjaili siihen suuntaan.
Ahtolan maalia tihrustettiin ihan betanauhalta asti, itse en huomannut tilanteessa mitään ihmeellistä. Selvä maali. Tai sitten olin niin unessa kaikesta kentällä näkemästäni koohoilusta johtuen, että en vain hoksannut.
Maalihan tehtiin jalalla ja videolta tarkistettiin vain, notta oliko kyseessä potku vai ei.
carr kirjoitti:Ylivoimaa tarjottiin. Ei kelvannut, vaikka Vaha nyt yv:llä maalin tekikin. Sekin tosin suorasta hyökkäyksestä. Tänään ei sitten saatu enää pakkopeliäkään pyörimään
Roku kirjoitti:En tiedä vieläkö tämän illan pelinkin voi kahden viikon tauon piikkiin pistää, mutta eipä tämä tulevaisuutta silmällä pitäen kovin paljon luottamusta herätä.
Madfexx kirjoitti:Löysää ja saamatonta neppailua ilman järjen hiventäkään. Maalit syntyi lähinnä yksilösuoritusten ansiosta.
Karajan kirjoitti:Järkyttävää kuraa kyllä tän illan peli, olis voinut jäädä himaan. Ei voi kyllä sanoa etteikö pelaajat yrittäisi mutta kun eivät tunnu tietävän miten pelata. Miksei vittu tolle "ylivoimapelille" tehdä mitään?
Tää on hyvä pointti. Esimerkiksi sarjajumbo Kalpalla on toimiva pelitapa jolla se vei tänään peliä mielin määrin 3. erässä ja meinasi jopa voittaa vaikka on materiaaliltaan ns. heikompi.Joukkueella ei ole pelitapaa, johon nojata heikkonahetkenä, taikka tiukassa tilanteessa.