Totta, eihän se olekaan. Tässä tapauksessa sarjataulukkoa katsotaan vain ja ainoastaan jos Lukko on top6:ssa, silloin rakas Ristosi on tehnyt upeaa työtä Midaksen kosketuksellaan.
Muussa tapauksessa sarjataulukko on "väärin" ja vika pelaajissa, etenkin Honkaheimossa, koska raumalainen.
Missä vaiheessa olen sanonut noin? Vääristät juttujani koko ajan. Väitätkö, että palautteeni Honkaheimon kohdalla ei ole ollut asiallista?
Kun ne tilastot eivät edelleenkään valehtele eikä niistä pääse yli eikä ympäri, sekös trolleja harmittaa.
En muista kuka täällä sanoi, että tilastot juuri valehtelee kun ottaa huomioon kauden ajankohdan. Olen sen kanssa täysin samaa mieltä. Tässä vaiheessa kautta Saarenheimo on esimerkiksi tehnyt kohtuullisen paljon pisteitä. Väitätkö, että automaattisesti kauden lopussa Saarenheimo on jatkanut samalla tahdilla?
Ja silti tippuu sarjataulukossa, tämä on kyllä perin kummallista. Eli Lukko on siis hävinnyt pelit "väärin" tai vain huonolla tuurilla, niinkö?
Onneksi vain Lukon peli paranee, muiden joukkueiden huononee.
Et edelleenkään keskustele pelin sisällöstä. Otat vain kantaa tappioihin ja voittoihin. Et siihen mitä ottelun sisällä tapahtuu, muuta kuin neloskentän tekemiseen, etkä koko joukkueen tekemiseen.
Jep. Voittavaa joukkuetta ei vaihdeta. Eikä häviävää. Eikä Riska-Riska-Sipiläistä.
Tässä esimerkki edellisestä. Taas neloskenttä puheenaiheena ja aivan suotta. Jasu on ollut aivan lammas verrattuna esim Filip Riskaan, mutta et silti mainitse, että F. Riska pitäisi nostaa ylemmäs? Se ei sinulla käy mielessä. Itse en myöskään ole sillä kannalla, mutta kun tässä koko ajan olet tiputtamassa nelosesta jotakin ja nostamassa junnuja tilalle.
Ja miksi vaihtaa kentällisiä, kun peli on näyttänyt koko ajan paranevan. Tähän on turha sanoa, että muillakin paranee, sillä se ei tosiaankaan pidä paikkaansa, että jokainen joukkue parantaa koko ajan. Lauantain Lukko-HIFK ottelun jälkeen voidaan taas keskustella näistä, jos vaikka keskusteltaisiin peliesityksistä eikä kaikesta turhasta. Ketjukin on peliesitykset kaudella 2013-2014 muistukseksi.