Parry Sound
Jäsen
Ryan Caldwell. Tänään ja koko alkukauden - täysin turha, haluton, kallis pelaaja. Ulos!
Ryan Caldwell. Tänään ja koko alkukauden - täysin turha, haluton, kallis pelaaja. Ulos!
Eipä oo muuttunu...Nielsen siellä maalissa tänään pelaa...
Huomio 2.
Petri Koskisen luistelu on kuin vanhasta Urheiluruudun hidastuksesta.
Hienoja hankintoja.
Turha näistä alaketjujen miehistä on möyhytä. Joukkueen runkopelaajista esim. Teemu Nurmi ja Janne Keränen ei mahtuisi mihinkään muuhun liigajengiin kuin Lukkoon. Täällä ovat olleet jo vuosia ja nostaneet kovaa palkkaa.
RD sen sijaan itkee päivän lehdessä, että maaliteko tökkii kun on Tukonen ja Pesonen pois.
Olen lainaamani nimimerkin kanssa samaa mieltä siitä, että 3 pistettä tästä viikosta oli pettymys. Toki se, että pinnat tulivat viimeisestä matsista, nostaa hieman mielialaa ja odotuksia.Tärkeä ja todella haastava viikko Lukolla edessään. Keskiviikkona kauden yllätysjoukkue SaiPa kotona vastassa, heti perään torstaina Jokerit vieraissa ja lauantaina Tappara Hakametsässä.
0 pistettä olisi katastrofi, 3 pistettä pettymys, 4-5 pistettä ok, 6 pistettä hyvä ja siitä ylöspäin kaikki plussaa.
Jasun vahvuus ja heikkous on pelitavan seuraaminen, silloin kun Jasu tietää mitä pitäisi tehdä, hän koittaa tehdä sen. Heti kun ei ole selvää mitä hänen pitäisi tehdä niin hän näyttää kentällä eksyneeltä koiranpennulta. Bertrandkin tuntuu olevan vähän hukassa, ei mitään tietoa mitä hänen pitäisi tehdä niin hän ottaa kiekon ja painelee sen kanssa pitkin päätyjä. Ei ole mitään tietoa millä linjoilla ketjukaverit tulevat rinnalla/takana ja ei vahingossakaan syötä ettei vastustaja saa kiekkoa.
Tämä kaikki menee mielestäni hyvin paljon Dufvan piikkiin...
Dufva ei tuonut robottikiekkoa Raumalle, JW tuli myötäilemään Dufvaa jotta Vuori-Welling-Dufva äänestys päättyisi aina 2-1 Dufvalle. Siinä sitä demokratiaa.
Mihin Lukon voitto Tapparasta perustui? Joukkueeseen jonka pelitapa vähentää yksilöiden heikkouksia ja lisää vahvuuksia? Puhtaaseen pelikirja-voittoon? Juutteihin?
Bertrandista en osaa niin tarkkaan sanoa, koska sitä yksin yrittämistä oli jo viime kaudella. Mutta kumma kyllä Jasun kenttä sai silloin tuotua kiekon hyökkäysalueelle suorilla hyökkäyksillä (siis ilman että heitetään kiekko keskialueelta päätyyn). Puhtaasti spekulaatiota toki, mutta itse miellän Jasun pelaajaksi joka kaipaa enemmän selkeätä pelitapaa, kuin sellaiseksi joka itse omilla ratkaisuillaan luo tilanteita tyhjästä (Perttu, Petru, Azevedo, Straka jne).Mistas sina tiedat, etteiko RD olisi laatinut selvat pelikirjat kutakin ottelua varten, mutta sita vaan eivat Jasu, Bertrand ja kumppanit pysty aina noudattamaan. Minusta asia on paremminkin niin, etta porukat eivat aina pysy perassa siihen nahden, mita ennen ottelua on sovittu. Eika tama ole mikaan harvinainen vaiva, kylla sita tapahtui Uramankin aikana ja koko ajan tapahtuu muissakin joukkueissa.
Kyllä, ihan omasta päästä keksittyä. Mihin yleensä väitteet tällä palstalla perustuvat. Lisää seuraavan lainauksen jälkeen.Minusta on myos suorastaan harskia vaittaa, etta Lukon valmennusjohdossa olisi joku 2 vastaan 1 asetelma. Mihin perustat taman vaitteesi? Luultavasti ihan omasta paasta keksittya
Miksi Welling sitten hommattiin? Vuori koittanut pelaajien kanssa usein neuvotella ja Dufva seisoo vieressä. Aikalisä Saipaa(?) vastaan ja Juutit + Azevedo sopivat itse mitä tekevät.Sen verran, kun mina olen Lukon vaihtoaitiota seurannut, niin pelin mennessa pieleen ensisijaisesti Dufva ja Vuori neuvottelevat keskenaan ja eika Dufva ja Welling
Itse olen tästä erimieltä. Tapparan peliä ei tapettu keskialueelle (paitsi ehkä kolmannessa erässä, mutta peli oli lähes ratkennut silloin jo), Tappara pääsi ensinmäisessä erässä aika vapaasti maalille asti ja toisessa oli suorastaan puolustuksen avoimet ovet. Koko pelin painopiste kääntyi siitä Niemisen taklauksesta.Mihin Tappara voitto perustui? Ensisijaisesti siihen, etta Tapparan peli tapettiin jo keskialueelle ja siten vaaralliset Barkovit ja muut saatiin pysymaan aisoissa.
Vehanen oli myös aika hyvässä kunnossa ja otti tärkeitä torjuntoja. Osa ei ollut niin vaarallisen näköisiä kun Vehanen on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mutta aika pitkälle tuonkin pelin voitto "johtui" Tanskalaisista. Helppohan siinä on Koskisen ja Koskenkorvan yrittää/näyttää siltä että yrittävät kun paineet maalienteosta ovat Tanskalaisten niskassa. Keränen on kyllä pitkän aikaa ollut hyvä.Lisaksi Tanskan trio oli hyvalla pelipaalla (Jokeripelista en voi sanoa samaa, vaikka olivatkin parhaimmistoa) ja Keranen ja Nurmi pelasivat hienosti. Ja kokonaisuutena Lukon tiimilla oli hyva yrittamisen henki paalla.
Miksi Welling sitten hommattiin? Vuori koittanut pelaajien kanssa usein neuvotella ja Dufva seisoo vieressä. Aikalisä Saipaa(?) vastaan ja Juutit + Azevedo sopivat itse mitä tekevät.