Kyllä mä sentään perustelin miksi, kun sitä kysyttiin. Sulla taas ei tullut muuta perustetta kuin se että Lukon kuuluu voittaa aina kun ennen on hävitty. Hyvä peruste! Sun mielestäs voi ollakin helvetin tyhmää kommentoida jos ei ole nähnyt koko peliä, mutta mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, mikäli jo ensimmäisessä viestissä kertoo kommentoivansa vain sitä osaa minkä on nähnyt. Onko sun mielestä helvetin tyhmää kommentoida vaikka oman joukkueensa kautta jos kaudesta on nähnyt vain kotipelit? Tai tottakai on, koska eihän kautta voi kommentoida, jollei ole nähnyt jokaista sekuntia kaudesta, ei edes sitä osaa mitä on nähnyt. Se mikä minun mielestäni on äärettömän tyhmää on se, että haukutaan kommentti tyhmäksi vain sen tähden että suosikkijoukkueen kohdalla lukee Ässät. Tästähän tässäkin nyt aivan varmasti oli kysymys.
Taidat tietää Ässien kannustamisesta jotain, mikä minulta on tässä vuosikymmenten aikana jäänyt näkemättä. En nimittäin ole koskaan nähnyt ottelun lopussakaan tyhjää hallia.
Näytäs nyt vaikka ihan huviksesi missä olen fiilistellyt tietämykselläni. Ymmärrän että joskus ottaa koville, mutta tuossa lauseessa ei vain ole mitään järkeä. Alempana siis viesti missä olen mielestäsi fiilistellyt tietämykselläni ja josta otit herneen nenään.
Aikamoista fiilistelyä tietämyksellä ja hyvä syy menettää malttinsa. Jatkakaa.
Tulet Ässäfanina heilumaan tänne ja sitten ihmettelet miksi sanon tuollaisen kommentin, että Lukon kuului voittaa. Ei mun tarvi perustella sitä mitenkään sillon sulle. Se oli nimenomaan kirjoitettu tunnepohjalla, ja muutenkin, mikä on oikea hyvä peruste sille, että toinen voittaa ja toinen häviää?
Ja vielä kun jaksat tuosta Lukon kotipelistä vääntää niin minun mielestäni kommenttisi vaikutti erittäin tyhmältä, koska Kärpät ei vienyt edes loppupuoliskoa mitenkään mainitsemisen arvoisesti. Ja ottelun alussa peli oli Lukon selkeästi. Niin kyllä tulee helvetin outo olo tulla lukemaan tänne, kun joku joka on katsonut peliä noin 30 min ja samalla syönyt ja lukenut iltasanomia sanoo, että Kärpät hallitsi. Ja kuten jo sanoin, niin Kärpät ei mitenkään vienyt sitä puoliskoa merkittävästi. Ajattelin toistaa sanaani, kun et ymmärrä muuten.
Ja mitä tuohon Ässien tyhjään halliin tulee niin minulla tulee heti tammikuinen Lukko ottelu mieleen, jolloin porukka alkoi lähteä jo 10 minuuttia ennen loppua. Saatoit olla yksi harvoista, jotka eivät poistuneet.
Mutta asiaan. Seuraavaksi kommentoin vain Jokerit sarjaa. Zaarikin voi katsoa vaikka puolet Lukon matsista, jos Ässät ovat häviöllä Kalpalle. Voit sitten tulla jälleen kommentoimaan tänne. Tervetuloa, keskustelen kanssasi mielellään Jokerit sarjasta!