Peliesitykset kaudella 2012-2013

  • 203 060
  • 912

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Se Dufvan maali oli komea. Samanlaisista paikoista näädät löivät kiekon ohi, mutta meiän Risto-Räppääjä pussitti pallon ja tuuletuksetkin olivat komeat. Viihdyttävä äijä vaikka joukkueen peli on kuraa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Vaikeimman kautta mutta voitto kuitenkin.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ymmärrä, että miksi piti kommentoida peliä jota on nähnyt noin puolet. En tiedä miten sait pelin lopusta Kärppien hallinnan. Kärppien johtoasemaan asti Kärppien todelliset maalipaikat olivat suhteellisen vähissä. Vehanen kyllä koppaa kaukokudit yms.

Minä en taas ymmärrä sitä miksi kommentoi kirjoitusta, jota ei ymmärrä. Nyt ajaudun itsekin tuohon kierteeseen.
Sillä että Kärpät piti kiekkoa enemmän ja laukoi enemmän. Pari Lukon vahinkopaikkaa ei kerro siitä että olisivat ansainneet voiton.
Pitää lisätä vielä että tämä on vain minun mielipide, ettei tule enempää väärinkäsityksiä. Tämä tästä ja seuraaviin otteluihin.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt oli sitä taistelua, joka puuttui tyystin runkosarjan lopulla. Ykköskentän ja Vehasen (ja GENEMATTIN) varassahan tässä nyt keikutaan, mutta näillä on mentävä. Jokainen voitto runkosarjan voittajasta on pelkkää plussaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en taas ymmärrä sitä miksi kommentoi kirjoitusta, jota ei ymmärrä. Nyt ajaudun itsekin tuohon kierteeseen.
Sillä että Kärpät piti kiekkoa enemmän ja laukoi enemmän. Pari Lukon vahinkopaikkaa ei kerro siitä että olisivat ansainneet voiton.
Pitää lisätä vielä että tämä on vain minun mielipide, ettei tule enempää väärinkäsityksiä. Tämä tästä ja seuraaviin otteluihin.

Sinun osalta se saattoi olla siinä, mutta itse katsoin koko pelin, joten voin hyvällä omatunnolla sanoa, että minulla on suurempi tietämys kommentoida tuota peliä kuin sinulla. Mutta suosikkijoukkueesi kertookin täysin, että miksi päästelet tuollaisia heittoja ilmaan. Voit katsoa vaikka uusintana sen pelin, jos sinulla on vielä jotain kommentoitavaa. Kiitos.

Sitten muihin asioihin. Sanoo kuka mitä tahansa niin voittaminen on keskimäärin mukavempaa kuin häviäminen, oli tapa mikä tahansa. Kärpät oli tänään kentällä parempi, mutta voitto Lukolle. Tähän onkin sanottava, että täysin oikein, kun miettii aikasempia vuosia. Lukko aikaisempina vuosina aina lähtenyt ennakkosuosikkina sääleihin ja vienyt peliä, mutta hävinnyt.

Epävarma olo on jatkosta, mutta jokainen voitto on nyt vain plussaa. Mitään menetettävää ei ole. Jokerit on ennakkosuosikki.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kyllä pelin vaan täytyy tuosta parantua, jotta Jokereita vastaan saadaan edes tasainen taistelu käyntiin. Tällä kaudella kaksi ekaa meni jatkoille joista voitto ja häviö, sen jälkeen onkin tullut 3 kertaa suoraan turpaan maalierolla 10-1 Jokereille. Nyt ei voida laskea sen varaan, että vastustaja hassaa 5 avopaikkaa joka ottelussa, eikä myöskään Kärppäsarjasta tutuksi tulleita 2-3 maalin johtoasemia voida antaa enää ilmaiseksi pois. Maalintekovastuun pitäisi tasaantua, erityisesti kakkoskentältä tarvitaan nyt onnistumisia, että saataisiin edes se kaksi hyökkäävää kenttää jäälle. Myös näiden yllätysnimien täytyy tehdä kauden ensimmäisiään, jotta jatkoon päästäisiin. Toivottavasti henki nousee ja peli-ilo löytyy.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinun osalta se saattoi olla siinä, mutta itse katsoin koko pelin, joten voin hyvällä omatunnolla sanoa, että minulla on suurempi tietämys kommentoida tuota peliä kuin sinulla.

Tästähän tässä kiisteltiin? Muistaakseni myös kommentoin ainoastaan sitä jälkimmäistä puoliskoa ja jokaisen ajattelevan ihmisen tulisi se myös kirjoituksestani ymmärtää.

Mutta suosikkijoukkueesi kertookin täysin, että miksi päästelet tuollaisia heittoja ilmaan. Voit katsoa vaikka uusintana sen pelin, jos sinulla on vielä jotain kommentoitavaa. Kiitos.

Kerrothan vielä miten suosikkijoukkueeni kertoo minun heitoistani? Vai onko tämä se kuuluisa "kaikki ruotsalaiset on homoja" ajatusmaailma?
En ole ihan niin kiinnostunut Lukon peleistä että katsoisin uusintana, kun en oman suosikkinikaan otteluita katsele koskaan kahdesti. Tämänkin katsoin vain kun sattui tv olemaan auki eikä itsellä muuta tekemistä.

Sitten muihin asioihin. Sanoo kuka mitä tahansa niin voittaminen on keskimäärin mukavempaa kuin häviäminen, oli tapa mikä tahansa. Kärpät oli tänään kentällä parempi, mutta voitto Lukolle. Tähän onkin sanottava, että täysin oikein, kun miettii aikasempia vuosia. Lukko aikaisempina vuosina aina lähtenyt ennakkosuosikkina sääleihin ja vienyt peliä, mutta hävinnyt.

Sen tähden että Lukko on aiemmilla kausilla hävinnyt, on nyt oikeus ja kohtuus että voittaa vaikka on pari askelta perässä? Hienoja näkemyksiä ja tukee tuota ensimmäisessä kohdassa mainittua tietämystäsi.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Sen tähden että Lukko on aiemmilla kausilla hävinnyt, on nyt oikeus ja kohtuus että voittaa vaikka on pari askelta perässä? Hienoja näkemyksiä ja tukee tuota ensimmäisessä kohdassa mainittua tietämystäsi.

Se on AINA oikeus ja kohtuus, kun Lukko voittaa. Pelasi ne miten tahansa. Se on hieno näkemys. Jos Lukko häviää, se on huutava vääryys.

Tästä asiasta on turha edes keskustella. Näin minä sen asian näen.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tästähän tässä kiisteltiin? Muistaakseni myös kommentoin ainoastaan sitä jälkimmäistä puoliskoa ja jokaisen ajattelevan ihmisen tulisi se myös kirjoituksestani ymmärtää.

Kerrothan vielä miten suosikkijoukkueeni kertoo minun heitoistani? Vai onko tämä se kuuluisa "kaikki ruotsalaiset on homoja" ajatusmaailma?
En ole ihan niin kiinnostunut Lukon peleistä että katsoisin uusintana, kun en oman suosikkinikaan otteluita katsele koskaan kahdesti. Tämänkin katsoin vain kun sattui tv olemaan auki eikä itsellä muuta tekemistä.

Sen tähden että Lukko on aiemmilla kausilla hävinnyt, on nyt oikeus ja kohtuus että voittaa vaikka on pari askelta perässä? Hienoja näkemyksiä ja tukee tuota ensimmäisessä kohdassa mainittua tietämystäsi.

En sen kummemmin jaksa enään keskustella tuosta aikaisemmasta pelistä, kun sinulla ei ole siitä mitään sanottavaa. Tässä tapauksessa kyllä herää mieleen, että ovatko kaikki Ässäfanit yhtä "fiksuja" kuin sinä, mutta tuskimpa. Edelleenkin olen sitä mieltä, että helvetin tyhmää kommentoida peliä, jos ei ole sitä kokonaan katsonut. Mutta ettehän te Porissa muutenkaan katso pelejä kokonaan ellei Ässät satu joskus johtamaan alusta loppuun.

Tulet tänne Lukon palstalle fiilistelemään "tietämykselläsi" niin ymmärrät täysin väärin tuon minun kommenttini. Tottakai itse soisin voiton mielummin sille, joka on hallinnut ottelua, mutta aikaisempina vuosina Lukolla on käynyt juuri toisin niin kyllä OMASTA MIELESTÄNI on vähintäänkin kohtuus, että KERRANKIN näin päin.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En sen kummemmin jaksa enään keskustella tuosta aikaisemmasta pelistä, kun sinulla ei ole siitä mitään sanottavaa. Tässä tapauksessa kyllä herää mieleen, että ovatko kaikki Ässäfanit yhtä "fiksuja" kuin sinä, mutta tuskimpa. Edelleenkin olen sitä mieltä, että helvetin tyhmää kommentoida peliä, jos ei ole sitä kokonaan katsonut. Mutta ettehän te Porissa muutenkaan katso pelejä kokonaan ellei Ässät satu joskus johtamaan alusta loppuun.

Tulet tänne Lukon palstalle fiilistelemään "tietämykselläsi" niin ymmärrät täysin väärin tuon minun kommenttini. Tottakai itse soisin voiton mielummin sille, joka on hallinnut ottelua, mutta aikaisempina vuosina Lukolla on käynyt juuri toisin niin kyllä OMASTA MIELESTÄNI on vähintäänkin kohtuus, että KERRANKIN näin päin.

Kyllä mä sentään perustelin miksi, kun sitä kysyttiin. Sulla taas ei tullut muuta perustetta kuin se että Lukon kuuluu voittaa aina kun ennen on hävitty. Hyvä peruste! Sun mielestäs voi ollakin helvetin tyhmää kommentoida jos ei ole nähnyt koko peliä, mutta mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, mikäli jo ensimmäisessä viestissä kertoo kommentoivansa vain sitä osaa minkä on nähnyt. Onko sun mielestä helvetin tyhmää kommentoida vaikka oman joukkueensa kautta jos kaudesta on nähnyt vain kotipelit? Tai tottakai on, koska eihän kautta voi kommentoida, jollei ole nähnyt jokaista sekuntia kaudesta, ei edes sitä osaa mitä on nähnyt. Se mikä minun mielestäni on äärettömän tyhmää on se, että haukutaan kommentti tyhmäksi vain sen tähden että suosikkijoukkueen kohdalla lukee Ässät. Tästähän tässäkin nyt aivan varmasti oli kysymys.
Taidat tietää Ässien kannustamisesta jotain, mikä minulta on tässä vuosikymmenten aikana jäänyt näkemättä. En nimittäin ole koskaan nähnyt ottelun lopussakaan tyhjää hallia.

Näytäs nyt vaikka ihan huviksesi missä olen fiilistellyt tietämykselläni. Ymmärrän että joskus ottaa koville, mutta tuossa lauseessa ei vain ole mitään järkeä. Alempana siis viesti missä olen mielestäsi fiilistellyt tietämykselläni ja josta otit herneen nenään.

Aloin katselemaan puolessa välissä peliä, ja siitä eteenpäin ainakin omaan silmään Kärpät oli se joka vei peliä ja ansaitsi voittonsa. Ottelun alusta ei sitten mitään hajua.

Aikamoista fiilistelyä tietämyksellä ja hyvä syy menettää malttinsa. Jatkakaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mä sentään perustelin miksi, kun sitä kysyttiin. Sulla taas ei tullut muuta perustetta kuin se että Lukon kuuluu voittaa aina kun ennen on hävitty. Hyvä peruste! Sun mielestäs voi ollakin helvetin tyhmää kommentoida jos ei ole nähnyt koko peliä, mutta mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, mikäli jo ensimmäisessä viestissä kertoo kommentoivansa vain sitä osaa minkä on nähnyt. Onko sun mielestä helvetin tyhmää kommentoida vaikka oman joukkueensa kautta jos kaudesta on nähnyt vain kotipelit? Tai tottakai on, koska eihän kautta voi kommentoida, jollei ole nähnyt jokaista sekuntia kaudesta, ei edes sitä osaa mitä on nähnyt. Se mikä minun mielestäni on äärettömän tyhmää on se, että haukutaan kommentti tyhmäksi vain sen tähden että suosikkijoukkueen kohdalla lukee Ässät. Tästähän tässäkin nyt aivan varmasti oli kysymys.
Taidat tietää Ässien kannustamisesta jotain, mikä minulta on tässä vuosikymmenten aikana jäänyt näkemättä. En nimittäin ole koskaan nähnyt ottelun lopussakaan tyhjää hallia.

Näytäs nyt vaikka ihan huviksesi missä olen fiilistellyt tietämykselläni. Ymmärrän että joskus ottaa koville, mutta tuossa lauseessa ei vain ole mitään järkeä. Alempana siis viesti missä olen mielestäsi fiilistellyt tietämykselläni ja josta otit herneen nenään.



Aikamoista fiilistelyä tietämyksellä ja hyvä syy menettää malttinsa. Jatkakaa.

Tulet Ässäfanina heilumaan tänne ja sitten ihmettelet miksi sanon tuollaisen kommentin, että Lukon kuului voittaa. Ei mun tarvi perustella sitä mitenkään sillon sulle. Se oli nimenomaan kirjoitettu tunnepohjalla, ja muutenkin, mikä on oikea hyvä peruste sille, että toinen voittaa ja toinen häviää?

Ja vielä kun jaksat tuosta Lukon kotipelistä vääntää niin minun mielestäni kommenttisi vaikutti erittäin tyhmältä, koska Kärpät ei vienyt edes loppupuoliskoa mitenkään mainitsemisen arvoisesti. Ja ottelun alussa peli oli Lukon selkeästi. Niin kyllä tulee helvetin outo olo tulla lukemaan tänne, kun joku joka on katsonut peliä noin 30 min ja samalla syönyt ja lukenut iltasanomia sanoo, että Kärpät hallitsi. Ja kuten jo sanoin, niin Kärpät ei mitenkään vienyt sitä puoliskoa merkittävästi. Ajattelin toistaa sanaani, kun et ymmärrä muuten.

Ja mitä tuohon Ässien tyhjään halliin tulee niin minulla tulee heti tammikuinen Lukko ottelu mieleen, jolloin porukka alkoi lähteä jo 10 minuuttia ennen loppua. Saatoit olla yksi harvoista, jotka eivät poistuneet.

Mutta asiaan. Seuraavaksi kommentoin vain Jokerit sarjaa. Zaarikin voi katsoa vaikka puolet Lukon matsista, jos Ässät ovat häviöllä Kalpalle. Voit sitten tulla jälleen kommentoimaan tänne. Tervetuloa, keskustelen kanssasi mielellään Jokerit sarjasta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös