En mä näe että täällä kauheasti tuomareita haukutaan, ei enempää kyllä todellakaan kun mitä muiden jengien palstoilla. Oon joskus käynyt kurkkimassa vieraisiin pöytiin, niin kyllä siellä aika paljon enemmän usealla palstalla valitetaan pelien jälkeen, täällä ehkä enemmän pelien aikana näkee aika kärkkäitä kommentteja, kun tilanteita ei ole analysoitu enempää, joskus ei edes nähty hidastuksia vielä.
Pelien jälkeen aika vähän vingutaan tuomareista kyllä, joskus yksittäinen tilanne ottaa päähän, kuten Vainion mahdollinen loukkaantuminen ja juuri se että näistä pääosumista on puhuttu niin paljon ja sitten tuollainen menee läpi.
Mun mielestä kaksi peliä tällä kaudella on kaatunut tuomareihin, mutta toisaalta jossain vaiheessa voitettiin pelejä myös tuomareiden ansiosta, tuli aika paljon helppoja ylivoimia ja niistä painettiin maaleja aika kovalla prosentilla. Pitkässä juoksussa ne menee aikalailla tasan, mutta tietty joku loukkaantuminen mitä kukaan ei näe harmittaa.
Ei me Lukolle hävitty minkään tuomareiden takia, vaan kahden hyvän jengin pelissä kumpi tahansa olisi voinut voittaa, oikeastaan tasapeli olisi ollut oikea tulos, ehdottomasti. Bartosakin "imaisu" oli sellainen mitä vaan välillä käy, vittumainen laukaushan se oli ja kun Lukko oli koko ajan pelannut kulmista kiekkoa vaan maalille ja sinne oli menossa kaksikin miestä, niin selkeästi Barto luki sen niin että sinne tulee jäätä pitkin heitto, eikä noin hyvä yläkulmalaukaus. Tuollaiset ratkaisut todella ratkovat pelejä, hieno maali luontaiselta maalintekijältä.
Tiivistettynä kuitenkin monella muulla palstalla vingutaan tuomareista enemmän pelien jälkeen, täällä seurataan peliä kirjoittamalla samalla palstalle, tunnekuohuissaan, jolloin sanotaan mitä sattuu.
Kyllä täällä aika moni vakioporukasta ihan oikeasti tiedostaa pelin hengen ja myöntävät jos Pelicans myös hyötyy tuomareista, ilman turkooseja laseja.