Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Se siitä, ohipeli. Katseet kohti huomista.
Juu huomista odotan jo pelon sekaisin tuntein. Itse laittaisi Patrikaisen häkkiin.Kevätkauden pahin kyykkäys, siitä ei pääse mihkään. Mahdetaanko onnistua voittamaan Jukureitakaan huomenna...
Upea näkökulma.
Jos täälä olisi jokin "Kiitos!" -nappi hyville kommenteille tykkää nappulan lisäksi, niin se olisi sauhunnut äsken.
Tulikohan Laaksolle paineita, kun Jalvanti palasi askiin? Oli heikko ylivoimalla ja muutenkin pelasi kiekollisesti huonoimman pelinsä Pelicansissa. Eilisen perusteella ottaisin pois YV:ltä.
Jotainhan tuolle kakkoselle pitäisi tehdä, että tsekeistä saadaan enemmän irti. Vähän kaksipiippuinen juttu sikäli, että samalla kokoonpanolla yhteispeli kehittyy, mutta toisaalta jos ei toimi niin jossain vaiheessa pitää kokeilla jotain muuta. Tässä vaiheessa voisi vaikka kokeilla hajottamistakin.Se mikä mua ehkä eniten ottaa päähän on se että tsekkiketju ei saa mitään aikaan, vaikka kaikki pelaa ihan kivaa ja tasapainoista peliä molempiin suuntiin, niin hyökkäyspäässä ei yhteistä säveltä ole, ei minkäänlaista. Jos Iikka puuttuu huomenna, heittäisin Cervenyn ykköseen Björnisen ja Merelän kanssa, sillä Rudille pitää saada onnistumisia, että se pystyy kantamaan toista ketjua itsekseenkin.
Cerveny - Björninen - Merelä
Roine - Chlapik - Haatanen
Tyrväinen - Hämäläinen - Tanus
Nieminen - Vilén - Jämsen
Toivottavasti kokeiltaisi tuollaisia, sillä Chlapik ei ole hidas, mutta tarvitsee mun nähdäkseni vauhtia laidalle ja sitä Haatanen toisi. Chlapik ei ehkä ole myöskään hyvä aloittamaan, mutta näkee että on sentterinä tottunut hakemaan kiekkoa sentterin tavalla ja tarvitsee kiekon lapaan siinä ja Roine - Haatanen olisi tarpeeksi nopea ja työteliäs laituripari sille.
Pelin ulkopuolisena, mutta ei ehkä sittenkään täysin ulkopuolisena asiana: olispa hyvä Pelsun(kin) kannalta, jos Tsekin koronatilanne saataisiin kuriin. Enkä siis tarkoita, että meidän tsekeillä sitä olisi.Se mikä mua ehkä eniten ottaa päähän on se että tsekkiketju ei saa mitään aikaan
Niillä korteilla pelataan mitkä on pakasta päätetty nostaa. Chlapik ei ole vielä ollut sitä mitä odotetaan.Chlapik on lapanen ja Pääkoutsi sahaa oman tuolinsa jalkoja luottaessaan häneen.