Upea näkökulma.
Jos täälä olisi jokin "Kiitos!" -nappi hyville kommenteille tykkää nappulan lisäksi, niin se olisi sauhunnut äsken.
Ai, mutta kiitos. Yritin hetken miettiä jopa että oliko tuossa sarkasmia.. :D Liikutuin.
Niin muuten, ihmettelin sitä miten vähän Bergman sai peliaikaa siinä kun pyöritettiin ylivoimaa. Vai näyttikö se vain mun silmiin siltä? Sieltä puuttui jonkinlainen uhka, eikä siksi saatu edes pyöritystä aikaan, kun näytti ettei tiedetty edes mitä haetaan. Miksei pelata sieltä maalin takaa, kuten Laschin kanssa? Tietty sieltä on se Lasch pois, mutta se olisi silti mahdollista.
Pelicans vei Tepsiä melkein kaksi erää loistavalla liikkeellä, mutta en tiedä katosiko liikkestä jotain kun peluutus tiivistyi Iikan tippumisen johdosta ja ajattelin että kolmannen erän alun alivoima pois ja sitten vauhti päälle, niin Tepsin hitaat pakit alkavat tehdä virheitä, mutta TPS teki juuri oikealla hetkellä maalit ja tappoivat pelin. Eikä Bartosak tänään pystynyt ottamaan niitä voittavia torjuntoja niillä hetkillä kun olisi pitänyt, niitä jotka olisivat nostaneet joukkueen itseluottamusta, vaikkei siis maalit olleetkaan sen maaleja. Niiden maalien jälkeen sitten peli olikin jo ohi.
Se mikä mua ehkä eniten ottaa päähän on se että tsekkiketju ei saa mitään aikaan, vaikka kaikki pelaa ihan kivaa ja tasapainoista peliä molempiin suuntiin, niin hyökkäyspäässä ei yhteistä säveltä ole, ei minkäänlaista. Jos Iikka puuttuu huomenna, heittäisin Cervenyn ykköseen Björnisen ja Merelän kanssa, sillä Rudille pitää saada onnistumisia, että se pystyy kantamaan toista ketjua itsekseenkin.
Cerveny - Björninen - Merelä
Roine - Chlapik - Haatanen
Tyrväinen - Hämäläinen - Tanus
Nieminen - Vilén - Jämsen
Toivottavasti kokeiltaisi tuollaisia, sillä Chlapik ei ole hidas, mutta tarvitsee mun nähdäkseni vauhtia laidalle ja sitä Haatanen toisi. Chlapik ei ehkä ole myöskään hyvä aloittamaan, mutta näkee että on sentterinä tottunut hakemaan kiekkoa sentterin tavalla ja tarvitsee kiekon lapaan siinä ja Roine - Haatanen olisi tarpeeksi nopea ja työteliäs laituripari sille.