Ei voi olla hyväksyttävä tekosyy. En muista, että olisi itselle _ikinä_ sattunut missään pelissä millään tasolla jos vaan pelataan täysillä ketjuilla. Kyllä oikeasti pitää olla saappaasta seuraava, että muistelee jotain edellisten pelien vaihtoja..
Kyllä mulle on. Ja mun ketjussa pelanneille, joilla ei valmennus ole ollut kohdallaan ja uusia pelaajia on tullut pelien välissä tms. Eikä ole kerran vaan ehkä toisenkin.
Laaksosta sitä mieltä että tää jätkä on pidettävä, jos haluaa olla. Hyvä jätkä nykyään missä vaan tilanteessa Kehittynyt istuessa penkillä IFK:ssa..
On kovan jengin merkki että kahdesti noustaan takaa rinnalle, harvinaista. Istuin iltaa vieraiden kanssa jotka kumpikin alkoi kannattamaan Pelicansia vain näiden kahden pelin [ja kuulemma mun intohimon] takia, vaikka olivat ihan ulkopaikkakuntalaisia, tilasivat jo paitaa jne.
Niin, mä muuten vieläkin odotan mun Lasch-paitaa ja käsidesejä, jotka tilasin kun Lasch tuli.. kerran tuli sentään jo soitto että enkä ole tosiaan näitä saanut. Tästäkin on kuukausi jo :D