Peliesitykset ja suoritukset kaudella 2020–2021

  • 281 256
  • 3 246

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On tää kyllä ihme porukka. Kakkos erässä näytti että kalapa vie peliä 6-0 mutta sieltä vaan maltettiin loppuun asti odottaa tulosta ja sieltähän se jälleen tuli. Kovaa paskaa
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kaksi pistettä, on se sitkee! Alku huono, loppu hyvä!
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ainut asia mistä annan todella isosti paskaa, on Sakke Hämäläisen pelaaminen.

Todella, todella selkeästi koko poppoosta eniten kujalla.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Nyt sitten kun erehtyi kehumaan Laakso -3. Mutta huikea nousu joukkueelta taas ja alivoimakin on alkanut näyttämään ihan asialliselta.

Illan ykköskurkoksi nostaisin tänään Kangasniemen ja kakkoseksi päävalmentajamme, joka kestohymyllään näyttää saavan osan vastustajien kannattajista raivon partaalle.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Huvittavinta tässä on se, että viime Kuopion matsi alkoi lähes identtisellä tavalla kahella KalPan pikamaalilla. Silloin käännettiin peli lopulta voitoksi.
Erittäin hyvä huomio. Huvittavuus sen kuin lisääntyi ottelun loppuhetkillä tasoitusmaalissa ja lopulta VL-kisassa. Erikoista todella, että tuo vanha, edellisen Kuopion pelin kulku toteutui loppunumeroita myöten!
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Ei voi olla hyväksyttävä tekosyy. En muista, että olisi itselle _ikinä_ sattunut missään pelissä millään tasolla jos vaan pelataan täysillä ketjuilla. Kyllä oikeasti pitää olla saappaasta seuraava, että muistelee jotain edellisten pelien vaihtoja..

Kyllä mulle on. Ja mun ketjussa pelanneille, joilla ei valmennus ole ollut kohdallaan ja uusia pelaajia on tullut pelien välissä tms. Eikä ole kerran vaan ehkä toisenkin.

Laaksosta sitä mieltä että tää jätkä on pidettävä, jos haluaa olla. Hyvä jätkä nykyään missä vaan tilanteessa Kehittynyt istuessa penkillä IFK:ssa..

On kovan jengin merkki että kahdesti noustaan takaa rinnalle, harvinaista. Istuin iltaa vieraiden kanssa jotka kumpikin alkoi kannattamaan Pelicansia vain näiden kahden pelin [ja kuulemma mun intohimon] takia, vaikka olivat ihan ulkopaikkakuntalaisia, tilasivat jo paitaa jne.

Niin, mä muuten vieläkin odotan mun Lasch-paitaa ja käsidesejä, jotka tilasin kun Lasch tuli.. kerran tuli sentään jo soitto että enkä ole tosiaan näitä saanut. Tästäkin on kuukausi jo :D
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Iikalla on kyllä tänään KUUMA lapa! Ja mukava paluu Tyrskyltä tositoimiin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lukko kaventaa vastahyökkäyksestä. Ei tää vielä oo ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös