Voi voi voi... kyllä Pelicans tarvitsisi hieman pakostikin jopa kaksi pakkia tuonne, kun kerta Andersson ei pysy kasassa paria peliä enempää putkeen.Andersson taas sivussa.
Hieman myös yllättävää, ettei Patrikainen saa tämän iltaista starttia.
Voi voi voi... kyllä Pelicans tarvitsisi hieman pakostikin jopa kaksi pakkia tuonne, kun kerta Andersson ei pysy kasassa paria peliä enempää putkeen.Andersson taas sivussa.
Tuollaisesta? Entäs jos meijän Erosta tai itse Jasekkia oltaisiin tempaistu moisella halonhakkuulla käsille, muuttuisiko törkeäksi vasta silloin?Kyllä mä nyt olen erimieltä ainakin siitä, että tuollaisesta mitään pelikieltoa voi tulla. Tai tässä liigassa voi, mutta ei pitäisi.
Täysin samaa mieltä,hyvää pyöritystä oli ekalla miehistöllä ja näytti sentään joltain.Heti kun tuli ”Kangasniemet” jäälle yvllä niin meni perseen kaiveluksi koko homma. Kelleher-Eronen-E.Vilén kolmikko pelasi hyvin yhteen, Roineen tilalle vaan voisi laittaa jonkun muun.
Ei tarvitsekaan vaihtaa Roinetta pois sieltä.Kelleher-Eronen-E.Vilén kolmikko pelasi hyvin yhteen, Roineen tilalle vaan voisi laittaa jonkun muun.
No ei kai yksi osuma vielä yv:stä toimivaa tee. Mainio syöttö toki osoitti Aatun hienoa pelisilmää.Jumalauta. Onko meillä toimiva yv-koostumus?
Pitää myös toivoa ettei lähdetä noihin paineihin ja provoihin mukaan ettei tuu lisää pelikieltojaJotenkin vaan toivon, että ilman loukkaantumisia selvitään tästä illasta. Sen verran holtitonta pelaamista on vastustajalla.
Taitaa Ili vaan lurkkailla palstalla.Varmavuon Ili nosti tuossa Hockey Time-podcastissa esiin ihan mielenkiintoisen pointin tuosta Pelicansin tammikuun konttaamisesta: se pahin notkahdus tapahtui juurikin samaan aikaan kun täälläkin paljon parjattu Lars Bryggman joutui viiden ottelun ajaksi pelikieltoon. Bryggmanin palattua kokoonpanoon homma taas jyräsi vahvasti takasin raiteilleen, ja pelikaani porskuttaakin jo kolmen ottelun voittoputkessa.