PuukäsiPakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Onpa surkeaa peliä, johdetaan tuurimaaleilla. Ammattitaidottomat tuomarit ja Pelsun huono tuuri syynä että johdetaan.
Selvä, kaikkia pelaajia täytyy fanittaa tasapuolisesti. :)
Pike ulos! Ei ole kaunista lätkää.Jos/kun tämä peli hoidetaan himaan ja KalPa pitää johtonsa Tepsiä vastaan, niin HIFK on tämän illan jälkeen sarjakakkonen!
Jos/kun tämä peli hoidetaan himaan ja KalPa pitää johtonsa Tepsiä vastaan, niin HIFK on tämän illan jälkeen sarjakakkonen!
Meillä ois myös nolla maalia, jos kaverin veska ois torjunu noi kaikki helpot vedot, mistä tuli maalit!Onpa surkeaa peliä, johdetaan tuurimaaleilla. Ammattitaidottomat tuomarit ja Pelsun huono tuuri syynä että johdetaan.
Nyt olisi aika potkia valmentaja pihalle, niin pelastettaisiin mitä pelastettavissa on.
Jos/kun tämä peli hoidetaan himaan ja KalPa pitää johtonsa Tepsiä vastaan, niin HIFK on tämän illan jälkeen sarjakakkonen!
Auts! Mutta ihan ansaitusti tulee nyt kuittia. Silti varmasti olet samaa mieltä, että onhan tämä aivan erinäköistä kuin mitä tuossa katseltiin pari peliä Kerhoa ja yhdet matsit Ässiä sekä SaiPaa vastaan?
Talbär, Wimperi ja Heede. T: Mika Saukkonen.
Mutta Mutiin sujuu hienosti!Tälbääääääär
Mutta Mutiin sujuu hienosti!
JuPike ulos! Ei ole kaunista lätkää.
Niinpä, en pääse kehumaan, jos ei hävitä, mutta ehkä pari sanaa kuitenkin. Siis en voi kääntää häviötä voitoksi tänään. Pelsut olisi varmaan pärjännyt paremmin ilman poissaoloja ja jos Lasch olisi pysynyt täällä. Mutta niinhän mekin olisimme ylivoimaisia, jos meillä olisi valmentajana Nokka ja joukkue lähes sama kuin 1997-98.Meillä ois myös nolla maalia, jos kaverin veska ois torjunu noi kaikki helpot vedot, mistä tuli maalit!
Enkä minä edelleen ole enkä tule olemaan enää tällä kaudella, että mahdollinen menestys on muusta kuin pelaajista johtuvaa.Auts! Mutta ihan ansaitusti tulee nyt kuittia. Silti varmasti olet samaa mieltä, että onhan tämä aivan erinäköistä kuin mitä tuossa katseltiin pari peliä Kerhoa ja yhdet matsit Ässiä sekä SaiPaa vastaan?
Mitä sä nyt taas selität? Noustiin ohi Pelsun sarjakakkoseksi 4 - 0 voitolla. Meiltä puuttui meidän paras pelaajamme, samoin heiltä. Meiltä lähti omat avut änäriin, heillä muualle. Molemmilla kakkosveskat maalissa, kaveri päätti vielä peluuttaa kolmostakin.Ju
Niinpä, en pääse kehumaan, jos ei hävitä, mutta ehkä pari sanaa kuitenkin. Siis en voi kääntää häviötä voitoksi tänään. Pelsut olisi varmaan pärjännyt paremmin ilman poissaoloja ja jos Lasch olisi pysynyt täällä. Mutta niinhän mekin olisimme ylivoimaisia, jos meillä olisi valmentajana Nokka ja joukkue lähes sama kuin 1997-98.
Ei nämä selittelyllä ratkea. Tänään veikkasin selvää voittoa. Ja sellainen taisi tulla.
Millä keinoin, onkin ihan toinen asia.
On, mutta ei kovinkaan pitkää aikaa ennen noita matseja niin oltiin se 20 peliä kuntopuntarissa korkealla ja jopa johtaen. Heti, kun tuli vähän vaikeampi vaihe (joka vielä sisälsi tulikuuman Tapparan voittamisen, joka nyt höykyttää Lukkoa), niin ollaan huutelemassa potkuja. Eli kyllä mua naurattaa HIFK-fanien kärsimättömyys vuodesta toiseen.
Mä en sano, että tällä pelillä voitetaan Lukkoa tai ehkä edes Tapparaakaan 7 pelin sarjassa, mutta en mä nyt näe syytä miksi koutsille pitäisi antaa kenkää.
Ja on totta, että Pelsuilla on paljon poissaoloja ja se vaikuttaa niiden peliin, mutta sehän taas ei ole ollut monelle fanille tekosyy, kun tilanne on toistepäin. Jos HIFKlla on 8-10 loukkia niin täällä saa kuulla virttä "kaikille tulee loukkaantumisia".
Mutta viime vuonna loukkeja oli, niin pyörittiin 6-7 sijoilla. Nyt kun loukkaantumisia ei ole enää juuri ollut, niin ollaan oltu kärkikahinoissa. Kumma juttu.
Ja en ole toivomassa Pikelle jatkoa, mutta olen tyytyväinen, että meillä on koutsi joka saa koutsata sopparinsa loppuun. Kerrankin.