On, mutta ei kovinkaan pitkää aikaa ennen noita matseja niin oltiin se 20 peliä kuntopuntarissa korkealla ja jopa johtaen. Heti, kun tuli vähän vaikeampi vaihe (joka vielä sisälsi tulikuuman Tapparan voittamisen, joka nyt höykyttää Lukkoa), niin ollaan huutelemassa potkuja. Eli kyllä mua naurattaa HIFK-fanien kärsimättömyys vuodesta toiseen.
Mä en sano, että tällä pelillä voitetaan Lukkoa tai ehkä edes Tapparaakaan 7 pelin sarjassa, mutta en mä nyt näe syytä miksi koutsille pitäisi antaa kenkää.
Ja on totta, että Pelsuilla on paljon poissaoloja ja se vaikuttaa niiden peliin, mutta sehän taas ei ole ollut monelle fanille tekosyy, kun tilanne on toistepäin. Jos HIFKlla on 8-10 loukkia niin täällä saa kuulla virttä "kaikille tulee loukkaantumisia".
Mutta viime vuonna loukkeja oli, niin pyörittiin 6-7 sijoilla. Nyt kun loukkaantumisia ei ole enää juuri ollut, niin ollaan oltu kärkikahinoissa. Kumma juttu.
Ja en ole toivomassa Pikelle jatkoa, mutta olen tyytyväinen, että meillä on koutsi joka saa koutsata sopparinsa loppuun. Kerrankin.