Peliesitykset 2020–2021

  • 492 320
  • 6 877

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sport vetelee noita polvitaklauksen tynkiä koko ajan.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ihan hyvin kulkee.
Nyt vaan nolla nollaa. Tulee joku noin kol... Ja paskat! Hyvin Äijät vetää!!!
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Perkele! Maanantaina katsotaan kuka on kuka!
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Ihan samalla tavalla, kuin monet muut joskus lukevat väärin asioita. Tuskin sinä kuitenkaan. Mutta sinänsä sinulta aika tyhmä kysymys. Errare humanum est.
Jos et tiedä, googlaa.
Jaa siis olit vaan lukenut väärin. Asia kunnossa.

Loppujen lopuksi hyvä tempo säilyi loppuun asti. Kelpo peli.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tästä on hyvä jatkaa kohti tärkeämpiä pelejä. Hyvä vaikutelma jäi, erityisesti Sallisen otteet lämmittävät. Sairastuvalta vielä näitä day-to-day-ukkoja takaisin, niin hyvältä alkaa näyttää.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ihan kun Sallista olis vituttanu mertsin kysymykset
Saattaisi vituttaa montaa muutakin. Mertaranta voisi painua oikeasti eläkkeelle tai ainakin helvettiin näistä peleistä, kun ei vaan osaaminen ja ymmärrys riitä. Selostakoon vaikka sitä rakastamaansa pesäpalloa mieluummin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä runkosarjan viimeinen peli jätti hyvän ja toiveikkaan fiiliksen. Joku yksittäinen voitto voidaan kairata tälläkin jengillä, koska tuolta löytyy kyllä ratkaisuvoimaa, mutta koko sarjan voittamiseen tarvitaan kyllä sairastuvalta apuja. Ja jostain syystä mulla on sellainen fiilis, että Auvitua lukuunottamatta saadaan kaikki geimeihin. Jos ei heti maanantaina, niin sarjojen edetessä. Ja jatkoonhan me mennään, eiks je. Joka sarjasta, ihan sama, kuka tulee vastaan.

Nuoriso on pääasiassa hakemassa kokemusta, mutta yllätysvoimaa voi löytyä sieltä. Ja jostain syystä mä uskon, että meidän pakisto pärjää vallan mainiosti, kun pelit kovenee. Hasardeja tullaan varmasti näkemään, mutta en oikein näe, että ne pääsisivät sekoittamaan koko pakkaa. Ja kun toi jengi pelaa niin pitkään, kun kellossa on aikaa, saatamme nähdä trillereitäkin.

Mutta tämän illan jälkeen olen fysiikan kestävyydenkin suhteen huomattavasti positiivisempi kuin ennen illan peliä.
 

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kapteeni tuli ryminällä takaisin eikä muultakaan jengiltä huono esitys. Loi taas enemmän uskoa jatkoa ajatellen. Nyt vaan äijät kuntoon ja Kärppien/Sportin kaatoon!!!
Vähän pilkunviilausta..Sport ei voi tulla IFK:ta vastaan puolivälierissä. Vastus tulee joukosta Kärpät/Kalpa/Ilves.
Sama se kuka tulee, voitetava se on silti. Punainen kevät!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän pilkunviilausta..Sport ei voi tulla IFK:ta vastaan puolivälierissä. Vastus tulee joukosta Kärpät/Kalpa/Ilves.
Sama se kuka tulee, voitetava se on silti. Punainen kevät!

Viilaan jatkopilkkua vielä, koska saivartelijapoikani kanssa tämän keskustelun eilen kävin ja halusin antaa takaisin. On mahdollista siten, että Lukossa todetaan koronavirustartunta ja joutuisi luovuttamaan ja HIFK ikään kuin siirtyisi sarjassa ykköseksi.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viilaan jatkopilkkua vielä, koska saivartelijapoikani kanssa tämän keskustelun eilen kävin ja halusin antaa takaisin. On mahdollista siten, että Lukossa todetaan koronavirustartunta ja joutuisi luovuttamaan ja HIFK ikään kuin siirtyisi sarjassa ykköseksi.

No eihän nyt siinä tapauksessa puolivälieräpareja pistettäisi tietenkään uusiksi.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eihän nyt siinä tapauksessa puolivälieräpareja pistettäisi tietenkään uusiksi.

Kyllä minä siinä uskossa olen, että mikäli jollain joukkueella todetaan ennen pudotuspelien alkua koronavirustartunta, niin se tippuu pois ja nyt sieltä olisi HPK ensimmäisenä nousemassa mukaan. Pakkohan olisi muokata joka tapauksessa jotenkin.

Kontiola kalsarit päässä levillä ympärikännissä muuten alasti ja coachi tulis sanoo, et vittu jätkät. Meillä on huomenna peli.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä minä siinä uskossa olen, että mikäli jollain joukkueella todetaan ennen pudotuspelien alkua koronavirustartunta, niin se tippuu pois ja nyt sieltä olisi HPK ensimmäisenä nousemassa mukaan. Pakkohan olisi muokata joka tapauksessa jotenkin.

Kontiola kalsarit päässä levillä ympärikännissä muuten alasti ja coachi tulis sanoo, et vittu jätkät. Meillä on huomenna peli.

Niinhän ne pontevasti Liigasta ilmoitti, että jos joku tässä välissä joutuu luovuttamaan, täytetaan alempaa. Eilen just mietiskelin, että kyllä siinä saa sähäkästi liikahtaa, jos huomenna ilmoitetaan, että Tappara on asetettu karanteeniin. Kaikki sarjat ja pelipaikat uusiksi, aikaa 24 h!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös