Keskikalja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ei nyt ainakaan vielä piiputa meidän Äijät! Täh?
Oli noi kyllä silminnähden puhki tossa Sallisen maalissa pikku spurtin jälkeen.Ei nyt ainakaan vielä piiputa meidän Äijät! Täh?
Oli noi kyllä silminnähden puhki tossa Sallisen maalissa pikku spurtin jälkeen.
Mikälie syynä siihen, että kamera on siirretty piippuhyllylle? Tulee TPS-efekti. Tai sit toi peli on vaan muuten todella väsynyttä?
Eka erä ja pitkä tauko?No kyl mun mielestä jalka liikkuu hyvin.
Wimbäri pelannut jo pidemmän aikaa hyvin.
Eka erä ja pitkä tauko?
Ei tässä pelissä hätää ole. Sport on todellla huono puolustamaan ja se tarkoittaa, että Lukko kohtaa runkosarjan seiskan.
Kiitos, olin lukenut vähän vähemmän tarkasti. Joissakin maissa aina parit on naulattu vastustajalle, kun taas esim. Ruotsissa arvottiin ainakin jokunen vuosi sitten. Ja meillähän se näköjään edelleen on paremmalle huonompi ja päinvastoin.Täh? Lukko ei voi kohdata runkosarjan seiskaa.
Miten tämä voi tulla yllätyksenä?Kiitos, olin lukenut vähän vähemmän tarkasti. Joissakin maissa aina parit on naulattu vastustajalle, kun taas esim. Ruotsissa arvottiin ainakin jokunen vuosi sitten. Ja meillähän se näköjään edelleen on paremmalle huonompi ja päinvastoin.
No, pian nähdään ketkä kohtaa kenet, mutta sillä ei ole väliä, kunhan me voitamme kauden kaksi viimeistä.