Miten yössä voi olla? Pyöri ku pippuri hyllyssä.Voisikohan tuon Ahosen vain istuttaa penkille...sillain pysyvästi!
Ai saakeli että tekee pahaa kattoa tota pakiston sähläämistä.
Siinä oli itse asiassa koko IFK:n viisikko maalin edessä, silti sai kaveri vapaasti putata sisään.
Tuo Ahonen on paska. Pilaa pelit yksinään.
Teräväinen?Lyytinen-Motin
Kousa-"Auvitun korvaaja"
Varakas-Teräväinen
Karjalainen
Tollanen ihan ok taso nyt saatais, kun vaan se Ovityyn korvaajan sais. Onneks nyt on Lyytinen sentään tuolla, muuten...
Tai vimperiTeräväinen?
Aika kiinnostava oli kyllä se ahosen koris-move sitä ennen myös.Siinä oli itse asiassa koko IFK:n viisikko maalin edessä, silti sai kaveri vapaasti putata sisään.
Kyllä se on joukkueen huonoin lukema.-10, onko joukkueen huonoin?
-10, onko joukkueen huonoin?
Ollaan kuitenkin toisena. Lisäksi muistuttaisin pelaajien vastuusta. Kyllä, se on vahva osoitus Pikkaraisen tasosta ja arvostuksesta, että yksikään Liiga seura ei häntä palkannut ensi kaudeksi. Eiköhän saa kuitenkin vielä mahdollisuuden jossain pikkuseurassa ennen kuin siirtyy Tomek Valtosen seuraksi jonnekin Puolaan.Olen muutaman kerran astunut miinaan ja alkanut kuvitella, josko sittenkin Pikulla mentäisiin pitkälle. Aina se märkä rätti iskeytyy naamaan kun sitä vähiten osaa odottaa. On se velho. Ei sarjamuotoisessa ammattiurheilussa näitä ohi pelejä vaan voi näin usein tulla.