Peliesitykset 2020–2021

  • 494 152
  • 6 877

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Jälleen kerran Muulilta hienoa peliä. Jos mä olisin Tobbari niin pitäisi ehdottomasti remmissä tulevaisuudessakin. Muulissa on sekin hieno etu että vaikka putoaisi välillä rotaatioon niin taistelee sieltä aina tiensä takaisin valoon. Firman mies henkeen ja vereen.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä sanoisin että syy miksi peli on 4-4 eikä 2-6 on se että pakistossa itse kukin on tänään ollut aivan pihalla. Jokaiselle tullut monta tyhmää pelausta tänään jota kautta JYP päässyt paikoille, siinä on Halosenkin vaikea tehdä mitään kun JYP pääsee hyville paikoille kävelemään.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää että mitä Ahosen elämässä on tapahtunut nyt parina viime vuonna kun taso on laskenut noin alas. Ymmärrän oikein hyvin miksi Tobbari teki suoraan 3v pahvin kaverin kanssa, kun haettiin perusvarmaa runkopakkia jengiin moneksi vuodeksi. Ahonen täytti kriteerit hyvin Lukkovuosinaan ja tuskin kukaan odotti että tätä saadaan. Mutta se on semmosta. You live, you learn.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oli kyllä ihana syöttö Saariselta. Ja hyvin osui Lerssi siihen laskeutuvaan kiekkoon. Mutta ihanasti Saarinen katsoi maltilla. Upea.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiesin koko ajan että kyllä tämä hoidetaan. Oli heti ottelun alusta asti niin kova draivi päällä ja pelikirja selkeä! Pike on MESTARI!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Voi sitä vähän eteen antaa. Pike laittoi sitten isompaa vaihdetta sisään.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Kiitos kundit!!! Hienosti väkisin kairattu voitto, vaikka alku oli ihan paskaa. Mutta toi nousu antaa uskoa sille, että josko sittenkin... Ja erityisen kiva on katsoa, kun jengi vaikuttaisi olevan yhtenäinen. Sen näkee noista lopun tuuletuksista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös