Ehdoton sama. Ja Turussa tullut kuultua tuota Liigan paskinta maalilaulua ihan liian usein myös livenä. Joku laki varmasti kieltää tällaisen, en vielä vaan ole löytänyt sitä artiklaa lakikirjasta.
Ja se JYPin rallattelu on kaiken huippu.
Ehdoton sama. Ja Turussa tullut kuultua tuota Liigan paskinta maalilaulua ihan liian usein myös livenä. Joku laki varmasti kieltää tällaisen, en vielä vaan ole löytänyt sitä artiklaa lakikirjasta.
Jyppilässä soi lisäksi kaikki väliaika (useimmiten) jotain väsynyttä teknoa vuosien takaa...hyi hlvtti.Ja se JYPin rallattelu on kaiken huippu.
Onneksi sentään se Pojun sysipaska oijoijoi ei enää soi. Se aiheuttaa kyllä varmaan suurinta vitutusta Liigaseurojen maalilauluista. Toinen on se HPK:n.Ja se JYPin rallattelu on kaiken huippu.
Onneksi sentään se Pojun sysipaska oijoijoi ei enää soi. Se aiheuttaa kyllä varmaan suurinta vitutusta Liigaseurojen maalilauluista. Toinen on se HPK:n.
Eli en ole ainoa kellä ongelmia saada porukkaa kiinni toimistolta. Kyllä on palvelu huonontunut reippaasti.Pelicans store... tilasin hupparin ja maksoin. Ei ole kuulunut mitään. Yritin soittaa onko jo noudettavissa, niin valitsemanne numero ei ole käytössä.
Tää on siinä tilanteessa tää homma, että sitä ei enää palveluksi voi edes kutsua....Eli en ole ainoa kellä ongelmia saada porukkaa kiinni toimistolta. Kyllä on palvelu huonontunut reippaasti.
Minkälaista asiaa sulla on, mä voin välittää viestiä toimistolle.Eli en ole ainoa kellä ongelmia saada porukkaa kiinni toimistolta. Kyllä on palvelu huonontunut reippaasti.
Kurja homma ei näin saisi tapahtua. Mutta Storehan on eri firmaa kuin Pelsu. Tämäkö 044 244 6713 niiden numero ei pelitä?Pelicans store... tilasin hupparin ja maksoin. Ei ole kuulunut mitään. Yritin soittaa onko jo noudettavissa, niin valitsemanne numero ei ole käytössä.
Pelicans store... tilasin hupparin ja maksoin. Ei ole kuulunut mitään. Yritin soittaa onko jo noudettavissa, niin valitsemanne numero ei ole käytössä.
Oon yrittäny kausariasioihin ja playoffeihin liittyvää kysellä, että tuleeko siitä jotain erikseen infoa, vai voiko sen peruuttaa jo aikaisemmin pudotuspeleihin.Minkälaista asiaa sulla on, mä voin välittää viestiä toimistolle.
Oon yrittäny kausariasioihin ja playoffeihin liittyvää kysellä, että tuleeko siitä jotain erikseen infoa, vai voiko sen peruuttaa jo aikaisemmin pudotuspeleihin.
Eli en ole ainoa kellä ongelmia saada porukkaa kiinni toimistolta. Kyllä on palvelu huonontunut reippaasti.
Ilkka Kaarna kommentoi asiaa 12 vuotta sitten seuraavanlaisesti:näin offtopiccina kuinka lähellä ne hifkiä vastaan ulkoilmaottelut lopulta oli toteutua ?
Olin kuulevani Ilin kertovan, että perjantaina tulis liput myyntiin.Onko tietäjillä tietoa, koska aukeaa lipunmyynti?
Kausikorttia/lippua näyttämällä pääsee kyllä normaalisti sisään.Nyt kun on noi uudet tupakka-alue käytännöt on voimassa ja viimeksi kun jouduin lähtemään kesken ottelun pois, niin ketään ei ollut ovella päivystämässä, Kysymys kuuluukin että, ensi keskiviikon peliin on aikataulu töiden takia hieman tiukka, niin en välttämättä kerkeä paikalle ennen pelin alkua, pääseekö halliin sisään kun peli on alkanut?
Tarkoitetaanko tällä nyt sitä Pennasen välierien toisen pelin jälkeistä avautumista arvoista ja arvomaailmasta?Missä täällä Pelicans-osiossa on se poiminta Antti Pennasen murahduksesta, jossa toteaa Pelicansin olevan likainen joukkue? (siinä oli lausahduksen lisäksi Pennasen kuva ja joku postasi sen tänne Pelicans-osioon)
Olen tuon kommentin sius nähnyt ja lukenut jossakin täällä meidän osiossa, mutta juuri nyt en löydä/ en osaa etsiä sitä.
-Apuja???
Mahdollisesti kyllä.Tarkoitetaanko tällä nyt sitä Pennasen välierien toisen pelin jälkeistä avautumista arvoista ja arvomaailmasta?
Missä täällä Pelicans-osiossa on se poiminta Antti Pennasen murahduksesta, jossa toteaa Pelicansin olevan likainen joukkue? (siinä oli lausahduksen lisäksi Pennasen kuva ja joku postasi sen tänne Pelicans-osioon)