Oliko tällä random viestillä jotain tekemistä Pennasen sanomisien kanssa?Kiitos nimim. @Lahelainen
Tätä viestiä tarkoitin kuvaliitteineen:
Viesti viestiketjussa 'Ben Blood' Ben Blood
Oliko tällä random viestillä jotain tekemistä Pennasen sanomisien kanssa?Kiitos nimim. @Lahelainen
Tätä viestiä tarkoitin kuvaliitteineen:
Viesti viestiketjussa 'Ben Blood' Ben Blood
En ole so-men näppärä käyttäjä, enkä tiedä onko tuo Pennasen aito tili.Oliko tällä random viestillä jotain tekemistä Pennasen sanomisien kanssa?
Ilvesfoorumilla kirjoitettu viesti, jolla tosiaan tuskin on mitään tekemistä Pennasen kanssa.En ole so-men näppärä käyttäjä, enkä tiedä onko tuo Pennasen aito tili.
Lähinnä tuo - jos lausuntonsa on aito - niin sitten itse kuitenkin ottelusarjan hävinneenä jättää vastustajajoukkueen kättelemättä. Se on minunkin mielestäni tökeröä, ei ollut vahinko mitenkään. Likaiset arvot jopa ja niin edelleen. Tuleva maajoukkuevalmentaja vieläpä.
Ei mulla muuta.
Eikös henkilöllisyyden arvuuttelu tuo bänniä? En tiiä liityyykö ilvesfoorumin käyttäjät ja viestit jatkoajan juttuihin tippaakaan, ajattelin kuitenkin mainita.En ole so-men näppärä käyttäjä, enkä tiedä onko tuo Pennasen aito tili.
Lähinnä tuo - jos lausuntonsa on aito - niin sitten itse kuitenkin ottelusarjan hävinneenä jättää vastustajajoukkueen kättelemättä. Se on minunkin mielestäni tökeröä, ei ollut vahinko mitenkään. Likaiset arvot jopa ja niin edelleen. Tuleva maajoukkuevalmentaja vieläpä.
Ei mulla muuta.
Peluri menee ihan hyvin tähän tarkoitukseen!Mitkä on nykyisin parhaat paikat Lahessa katsoa Pelicansin peliä baarissa? Kriteerinä iso ruutu ja hyviä oluita. Siitä on sen verran monta vuotta kun tuota on viimeksi harrastanut niin lienee tarpeellista kysellä ajantasaista tietoa.
Tälle olisin myös ääneni antanut. Lisäksi hyvät ruoat ollut, mitä muutaman kerran ennen peliä olen käynyt syömässä.Peluri menee ihan hyvin tähän tarkoitukseen!
Itse sain ainakin kerran repun säilöön, kun kysyin ovella olevalta järkkäliltä, että olisiko mahdollista jättää reppu jonnekin. Nimeä vastaan sain haettua repun samaisen oven järjestyksenvalvojilta. En tiedä toimiiko vielä samalla tavalla, mutta en nää syytä miksi ei toimisi.Onko Iskulla mitään narikkaa / tavaransäilytyspistettä? Urheilukassi pitäisi saada huomenna johonkin sullottua
Itse oon aina laittanut harjukadun varteen, jos tulee riittäävn aikaisin niin ei tarvitse kovin kaukaa kävelläkään.Mihin auton saisi järkevästi parkkiin, kun tulee Iskulle?
Lahden Stadionin huudeilla on hyvin tilaa kun aikaisin tulee, joko junaradan varrella, tai Stadionille mentäessä se pikku mäki.Mihin auton saisi järkevästi parkkiin, kun tulee Iskulle?
Suuntaat pukukoppikäytävälle ja lykkäät sen HIFK:n valmennusjohdolle saatesanoilla: "Tässä on liigan paras veska". Siellä vastapuolella puntti tutisee sen verran, että tuolla mainospuheella kassisi päätyy ripustetuksi vierasjoukkueen maalinsuulle ja on täten koko pelin ajan sinun nähtävilläsi. Jokunen kiekko siihen toki saattaa osua, mutta Pelicans voittaa 1-0 ja maalintekijä on Miika Roine, joka ei saa kiekkoa kohotettua ja se liruu kassin alta maaliin.Onko Iskulla mitään narikkaa / tavaransäilytyspistettä? Urheilukassi pitäisi saada huomenna johonkin sullottua
Ja Mertaranta huutaa kotona "kiekko menee reppuun!!!"Suuntaat pukukoppikäytävälle ja lykkäät sen HIFK:n valmennusjohdolle saatesanoilla: "Tässä on liigan paras veska". Siellä vastapuolella puntti tutisee sen verran, että tuolla mainospuheella kassisi päätyy ripustetuksi vierasjoukkueen maalinsuulle ja on täten koko pelin ajan sinun nähtävilläsi. Jokunen kiekko siihen toki saattaa osua, mutta Pelicans voittaa 1-0 ja maalintekijä on Miika Roine, joka ei saa kiekkoa kohotettua ja se liruu kassin alta maaliin.
Peltonen toki heittää pressissä kassin bussin alle, mutta vain kuvainnollisesti. Hölö puolestaan kehuu vastapuolen maalivahtia ja laittaa tehottomuuden sen piikkiin.
:DDDSuuntaat pukukoppikäytävälle ja lykkäät sen HIFK:n valmennusjohdolle saatesanoilla: "Tässä on liigan paras veska". Siellä vastapuolella puntti tutisee sen verran, että tuolla mainospuheella kassisi päätyy ripustetuksi vierasjoukkueen maalinsuulle ja on täten koko pelin ajan sinun nähtävilläsi. Jokunen kiekko siihen toki saattaa osua, mutta Pelicans voittaa 1-0 ja maalintekijä on Miika Roine, joka ei saa kiekkoa kohotettua ja se liruu kassin alta maaliin.
Peltonen toki heittää pressissä kassin bussin alle, mutta vain kuvainnollisesti. Hölö puolestaan kehuu vastapuolen maalivahtia ja laittaa tehottomuuden sen piikkiin.
Pelsu tiedotti viimeviikolla että toimisto suljettu 13.5-23.5..Onko joku käynyt toimistolla maksamassa pleijjarikausaria ? Jos, niin onnistuukohan tämä Epassilla ?
Olen kovasti yrittänyt toimistoa tavoitella, mutta eihän niihin kysymyksiin TIETENKÄÄN ole vastattu. Viime kaudella muistaakseni maksoin Epassilla pleijjarikausarin + seuraavan kauden kausarin lippu.fi toimistolla, mutta nyt lasku näköjään menee suoraan Pelicansille.
Hyvä laittaa laskuja tulemaan loman aikana viitteellä " mikäli sinulla on kysyttävää laskusta ota yhteyttä info@pelicans.fi " eräpäivällä joka on myös tämän loman aikana...Toki, löytyi info tuolta linkkisi takaa !Pelsu tiedotti viimeviikolla että toimisto suljettu 13.5-23.5..
Tän mukaan pitäs onnistuu maksu epassilla Pelicansin kausikortit 2022-23
8-0 viikkoa ennen kauden alkua. Täyttä lottoa ollut joka vuosi.Tuli hommattua kausareita kotitalouteen ensi kaudeksi. Osaako joku kertoa, milloin uudet kortit ovat aikaisempina vuosina kolahtaneet postilaatikkoon?
Muistelisin,että uusi tulee postissa.Just maksoin itsekin kortin..Tähän perään kysyn että kun maksaa laskun niin mennäänkö samalla kausarikortilla kuin edellisellä kaudella vai lähettävätkö uuden?
Jos kausari jatkuu edelliseltä kaudelta, niin sama kortti pysyy.Muistelisin,että uusi tulee postissa.Just maksoin itsekin kortin..
ok, eli se muuttui kun minulle ainakin viime kaudella tuli uusi kortti postissa vaikka olen vuosikymmeniä ollut jo kortin haltija. Muistelisin, että useampana vuonna olisi tullut jo uusi kortti vaikka vanhakin kävisi..Jos kausari jatkuu edelliseltä kaudelta, niin sama kortti pysyy.