Pelicans tiedotusvälineissä

  • 721 911
  • 2 574

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Pelicansin tiedote ei nyt kerro koko totuutta. Kyllä tässä on kyse muustakin kuin pelkästä kalaöljystä, koska Zinzino on jo julkaissut kuvia, joissa Pelicans-pelaajille tehdään Zinzinon kuivaveritestejä Pelicansin pukukopeissa.

Kuva nähtävissä osoitteessa:
https://s10.postimg.org/r55oy2e09/zinzino.jpg
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Apteekista ei enää saa tarpeeksi hyvää kalaöljyä. Täytyy vähän kuivaveritestata ja onhan ne 100€ per laaki testit hyviä, jos muistaa parin kuukauden jälkeen tehdä uuden kuivavaeritestin samassa kusetusmestassa, ihan varmana paranee arvot. Paranee vaikka ei olisi koskenutkaan koko kusetusaineeseen. Tää on aika hinnatonta.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Kyllä nuo nimimerkki mirasanen mainitsemat verikokeesta otetut kuvat on nähty jo eilen. Eivät nuo valokuvat verikokeen ottamisesta tarkoita mitään Pelicans Oy:n sponsorisopimuksia tai rahoitussopimuksia kyseisen tuon lafkan kanssa.

Liiga-osion puolella alkaa olla jo melkoisia tarinoita, kuka vaan mehevimmän pläjäyksen keksii. Nimimerkki mirasane sai jo epäonnistuneet pelaajahankinnatkin sinne juttuun sotketuksi uudenvuoden tinoineen. Onnittelut hänelle.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Pelicansin tiedote ei nyt kerro koko totuutta. Kyllä tässä on kyse muustakin kuin pelkästä kalaöljystä, koska Zinzino on jo julkaissut kuvia, joissa Pelicans-pelaajille tehdään Zinzinon kuivaveritestejä Pelicansin pukukopeissa.

Kuva nähtävissä osoitteessa:
https://s10.postimg.org/r55oy2e09/zinzino.jpg

Eiköhän tässä ole zinon puolelta markkinoitu kaikkea paskaa kahveista lähtien kun ovat hallille tulleet. Sopivasti kuvia samalla ja soppa on valmis. Fakta on että öljyt on testissä ja mitään muuta yhteistyötä ei ole. Ja tämä tieto suoraan sisältä. Se että zino puskee kuvia siitä markkinointitilaisuudesta ei yllätä yhtään, kaikki keinot heillä käytössä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kyllä nuo nimimerkki Mirasanen mainitsemat verikokeesta otetut kuvat on nähty jo eilen. Eivät nuo valokuvat verikokeen ottamisesta tarkoita mitään Pelicans Oy:n sponsorisopimuksia tai rahoitussopimuksia kyseisen tuon lafkan kanssa.

Liiga-osion puolella alkaa olla jo melkoisia tarinoita, kuka vaan mehevimmän pläjäyksen keksii. Nimimerkki Mirasane sai jo epäonnistuneet pelaajahankinnatkin sinne juttuun sotketuksi uudenvuoden tinoineen. Onnittelut hänelle.
Tarkoittaa just sitä mille se näyttää. Pelicans on saatu höynäytettyä tuohon kusetukseen asiakkaaksi. Pelaajilta otettu täysin turhat kuivaveritestit ja juotetaan aivan älyttömän ylihintaista käärmeöljyä. Jonkin ajan päästä otetaan uudet testit ja huudetaan hallelujaa, kun öljy on niin auttanut.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Jos kyse ei ole mistään sopimusjutuista niin hyvä niin, mutta totuus on että tällaisen kusetuslafkan ei pitäisi olla missään nimessä edes lähellä organisaatiota. Tässä on viime aikoina muutenkin ihmeteltu radiohiljaisuutta lähes kaiken osalta, ja sitten ilmaantuu tällainen juttu ja etenkin tällaisen firman toimesta, jolla ei maine ole kovin kummoinen. Tilannetta pahentaa juuri keväällä tapahtunut TJ:n vaihdos ja osittainen muun organisaation muuttuminen, joten ajankohta ei todellakaan ole hyvä. Tällaisella jutulla saatiin kaikki näyttämään pahemman luokan amatööreiltä.
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ois ollut kiva olla Härkäsenä katossa ja kuulla BB#10 aatokset tuohon litkuun... Kun aika oman tien kulkija on ravinnon suhteen ollut...
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sen verran oli pakko onkia infoa ZZ hommasta, sillä koko homma on perustunut lähes aina kusetukselle kun ZZ on ollut kyseessä. Öljyt on pelaajilla testissä, muutoin mitään yhteistyötä ei ko puljun kanssa ole. Eli ZZ ottaa taas kaiken irti siitä että ovat saaneet tuputettua tuota litkua testiin. Tosin ei tota litkua pitäisi kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen edes juoda.

Oletko sitten juonut?
Tollasia kommentteja luulis tulevan silloin kun on omakohtaista kokeilua alla ja ns. Faktat hallussa.

Mä kokeilin tota kuukauden ja tilasin vielä puolvuotta sen jälkeen tota.

Tuote on älyttömän laadukasta verrattuna perus kaupan öljyihin.
Mulla vatsa ja pää alko toimimaan ihan eritavalla, koin että sain yks kaks hirveesti energiaa, olin positiivisempi, nukuin yöni paremmin ja muutenkin elämä luisti paremmin jokasella osa-alueella.

ZZ kärsii kyllä huonoa mainetta enkä itsekkään haluis Pelicansin yhteydessä ihan vain maineen vuoksi tätä nähdä, mutta tuote on todella laadukas, vaikkakin sen verta kallis että minäkin lopetin käytön.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Isoin ongelma on minusta tässä miten Pelicans asian hoitaa julkisuudessa. Vaikkei mitään yhteystyökuviota sponsoroinnin osalta olisi, pitäisi jonkun muun kuin fysiikkavalmentajan antaa kommentteja. Viestintä nyt kuitenkin on yrityksille melko tärkeä osa ja varsinkin lajissa, jossa ollaan tapetilla koko ajan. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja valheellisesta mielikuvasta on vaikea päästä eroon. Varsinkin kun suurelle yleisölle muodostuu kuva epämääräisistä sponsorisopimuksista tai omistusjärjestelyistä, vaikkei näillä olisi seuran kanssa mitään tekemistä.
 
Viimeksi muokattu:

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Se on juuri näin, olen nimimerkki laiturin linjoilla tässä.
Nyt pitäisi itse Kolun antaa julkilausuma siitä, miksi tämä tehtiin, mitä tehtiin ja siitäkin, mitä ei ainakaan olla tehty.

Kuvissa näkyy itse TJ. Kolu kättelemässä hämärälafkan edustajaa. Tahtoisin siksi itse TJ:n astuvan esiin julkisuuteen ja oikovan kaikki oudot käsitykset ja väärät luulot tästä tapauksesta. Ei Pärmäkosken lausunto nyt pelkästään riitä.

Ryhtiä nyt Kolu!
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Oletko sitten juonut?
Tollasia kommentteja luulis tulevan silloin kun on omakohtaista kokeilua alla ja ns. Faktat hallussa.

Mä kokeilin tota kuukauden ja tilasin vielä puolvuotta sen jälkeen tota.

Tuote on älyttömän laadukasta verrattuna perus kaupan öljyihin.
Mulla vatsa ja pää alko toimimaan ihan eritavalla, koin että sain yks kaks hirveesti energiaa, olin positiivisempi, nukuin yöni paremmin ja muutenkin elämä luisti paremmin jokasella osa-alueella.

Ihan vinkkinä vaan, norjalaista apteekin kalaöljyä ja ihan kaupan espanjalaista oliiviöljyä sekoittamalla elämänlaatusi paranee huomattavasti halvemmalla. Siis jos tällä hetkellä kärsit apaattisuudesta ja masennuksesta.

Olitko muuten mukana myymässä näitä litkuja Pelicansille?
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tiedotteen mukaan öljy on "vain" testissä. Ei muuta kun toteamaan, että tämä ko. tuote ei ollut paras ja ettepäin. Mä en vaan tajuu, että kuka tuolla toimistolla ostaa tai ees testaa yhtään mitään tuotetta jota myydään verkostokusetuksella jota vielä epäillään pyramidihuijaukseksi.

Alkaa olemaan Pelicans pakotettu avaamaan vähän touhujaan, eikä valittu hiljaisempi linja voi pitkään jatkua. Mikäli siellä vielä ollaan ESS:n kanssa huonommissa väleissä niin ei auta muuta kuin pukata uuttaa pätkää Pelicans TV:tä Youtubeen.
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
Eiköhän tässä ole zinon puolelta markkinoitu kaikkea paskaa kahveista lähtien kun ovat hallille tulleet. Sopivasti kuvia samalla ja soppa on valmis. Fakta on että öljyt on testissä ja mitään muuta yhteistyötä ei ole. Ja tämä tieto suoraan sisältä. Se että zino puskee kuvia siitä markkinointitilaisuudesta ei yllätä yhtään, kaikki keinot heillä käytössä.

Sulla taitaa faktat olla vähän hakusessa, sillä Team Zinzino Finlandin johtaja Black Crown Manu Rekola on nimenomaan hehkuttanut omalle myyntiorganisaatiolleen miten Zinzino on tehnyt yhteistyösopimuksen Lahden Pelicansin kanssa. Manun mukaan Zinzinolle on luvattu mm. näkyvyyttä Pelicansin ottelutapahtumissa.

Jos kyse olisi pelkästä Zinzinon öljyjen testaamisesta, niin herää kysymys mitä Jakob Spijker, Head of business Development in Zinzino AB, teki Pelicansin vieraana.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
ESS julkaisi juuri uutisen joka oli käytännössä sanasta sanaan Pelicansin tiedote asiasta.
Mites tuo nyt sitten liittyy mun viestiin ellet tarkoita sitä, että tiedotetta kummempaa ei ESS:lle annettu ja he päättivät julkaista asiaan liittyviä Twitter-viestejä?

En viestilläni viitannut vain tähän ZZ-caseen vaan myös omistajuusasioihin ym. mitä tässä ny kesän aikana on tapahtunut ja ESS:n toimesta yksipuolisesti spekuloitu
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oletko sitten juonut?
Tollasia kommentteja luulis tulevan silloin kun on omakohtaista kokeilua alla ja ns. Faktat hallussa.

Mä kokeilin tota kuukauden ja tilasin vielä puolvuotta sen jälkeen tota.

Tuote on älyttömän laadukasta verrattuna perus kaupan öljyihin.
Mulla vatsa ja pää alko toimimaan ihan eritavalla, koin että sain yks kaks hirveesti energiaa, olin positiivisempi, nukuin yöni paremmin ja muutenkin elämä luisti paremmin jokasella osa-alueella.

ZZ kärsii kyllä huonoa mainetta enkä itsekkään haluis Pelicansin yhteydessä ihan vain maineen vuoksi tätä nähdä, mutta tuote on todella laadukas, vaikkakin sen verta kallis että minäkin lopetin käytön.
Olitko siis aikaisemmin käyttänyt esimerkiksi apteekin vastaavia tuotteita ilman menestystä ja koit saavasi nämä kuvailemasi hyödyt vaihtamalla tähän Zinzinon kalaöljyyn? Vai siirryitkö suoraan kalaöljyttömyydestä ja liian vähäisestä omega-3:n saannista käyttämään zinzinon öljyä?
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihan vinkkinä vaan, norjalaista apteekin kalaöljyä ja ihan kaupan espanjalaista oliiviöljyä sekoittamalla elämänlaatusi paranee huomattavasti halvemmalla. Siis jos tällä hetkellä kärsit apaattisuudesta ja masennuksesta.

Olitko muuten mukana myymässä näitä litkuja Pelicansille?

Silloin n. 1,5v sitten kun lähin kokeilemaan tätä tuotetta, sanoin tälle kaverille ihan suoraan päin naamaa etten aio osallistua millään asteella ZZ toimintaan, haluun pelkän öljyn.
Hetken siinä kättä väännettiin ja heitin "huikean mahollisuuden" kaivoon, mutta pidin pääni että mä en pyytele yhtäkään mun kaveria kahville, jotta voisin rahallisesti heistä hyötyä.

Ja kyllä kärsin juurikin noista, tosin se on aika yleistä kun ruokavalio on usein mitä on ja töitä väännät hirvittäviä tunteja.
Toi ZZ öljy sai mut jaksamaan todella paljon paremmin, vatsakivut yms hävis ku jätin samalla viljatuotteet.
Ton öljyn paras vaikutus oli mielialassa ja unenlaadussa.
Joka aamu heräs todella hyvin, eikä jääny normaaliin tapaansa torkuttamaan kelloa.
Suorastaan singahti sängystä ylös tyytyväisenä ja hyvin levänneenä.
Mut ei sen enempää mun unenlaaduista.
Mun mielestä ZZ balance oil on hyvä, mut itse ZZ on mun mielestä hieman kyllä hämärä.
 

miree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Silloin n. 1,5v sitten kun lähin kokeilemaan tätä tuotetta, sanoin tälle kaverille ihan suoraan päin naamaa etten aio osallistua millään asteella ZZ toimintaan, haluun pelkän öljyn.
Hetken siinä kättä väännettiin ja heitin "huikean mahollisuuden" kaivoon, mutta pidin pääni että mä en pyytele yhtäkään mun kaveria kahville, jotta voisin rahallisesti heistä hyötyä.

Ja kyllä kärsin juurikin noista, tosin se on aika yleistä kun ruokavalio on usein mitä on ja töitä väännät hirvittäviä tunteja.
Toi ZZ öljy sai mut jaksamaan todella paljon paremmin, vatsakivut yms hävis ku jätin samalla viljatuotteet.
Ton öljyn paras vaikutus oli mielialassa ja unenlaadussa.
Joka aamu heräs todella hyvin, eikä jääny normaaliin tapaansa torkuttamaan kelloa.
Suorastaan singahti sängystä ylös tyytyväisenä ja hyvin levänneenä.
Mut ei sen enempää mun unenlaaduista.
Mun mielestä ZZ balance oil on hyvä, mut itse ZZ on mun mielestä hieman kyllä hämärä.
Moi Pärmäkoski!
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olitko siis aikaisemmin käyttänyt esimerkiksi apteekin vastaavia tuotteita ilman menestystä ja koit saavasi nämä kuvailemasi hyödyt vaihtamalla tähän Zinzinon kalaöljyyn? Vai siirryitkö suoraan kalaöljyttömyydestä ja liian vähäisestä omega-3:n saannista käyttämään zinzinon öljyä?

Mölleriä olin Tokmannilta hakenut ja muita vitamiini yms lisiä.
Tässä voisi tosin nyt olla hyvä hetki vetää ostohousut jalkaan ja marssia apteekkiin hakemaan näitä apteekin vastaavia tuotteita.

Jos saan näillä tuotteilla vastaavan vaikutuksen, niin kaipa se on pakko syödä hattunsa ja myöntää että ZZ BO olikin lopulta ylihinnoilteltu tuote, mitä tietämättömät sortuu ostamaan hyvän spiikin päätteeksi.
Toki toivon ettei näin olisi, kyllähän se hieman noloa olis mulle kun täällä jo sen verta paljon oon mölynnyt tuotteen (mutta en firman) puolesta. ;)
 

BaronFIN

Jäsen
Toi ZZ öljy sai mut jaksamaan todella paljon paremmin, vatsakivut yms hävis ku jätin samalla viljatuotteet.
Ton öljyn paras vaikutus oli mielialassa ja unenlaadussa.
Otin nyt kaksi lausetta koko lainauksesta ja kyse on aika pitkälle uskon asioista. Terveysalan ammattilaisena olisi helppo heittää peruslässytystä jostain perusterveellisestä ja tasapainoisesta ruokavaliosta joka toteutuu normaalin ravintokellon mukaan huomioiden unen riittävä määrä. Kuten sanoit, söit väärin, valvoit liikaa ja työperäistä stressiäkin ilmeisesti on. Ja sitten jätit viljatuotteet pois ja vatsavaivat parani. Moi keliakia. Mutta toki uskovainen voi kiittää tästä kalanmaksaöljyä. Aivan sama ilmiö kun Johanna Tukiainen selvisi neljän päivän teho-osasto hoidosta ja kiitti ensimmäisenä jumalaa.

Itse en ole elämässäni kertaakaan ottanut mitään kalanmaksaöljyä. Maratoni menee neljään tuntiin ja painoindeksi on hieman päälle 20:n. Toki alkoholi ja ylimääräiset sokeri on karsittu minimiin ja muutenkin olen jeesustelevaista sorttia, mutta ei IFK olisi viime keväänä kalanmaksaöljyillä kaatunut. Tämä on ihan fakta jonka voisi käydä tarkistamassa vaihtoehtoisesta ulottovuudesta jos sellaisia olisi.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kyllä se on Kolu niin, että maksavat asiakkaat on niitä, joita kannattaisi palvella, eikä saatana vaan "naureskella". Ylimielistä ja ammattitaidotonta. Jos kohu tosiaan yllättää, niin olisiko kannattanut ensin googlata edes 3 minuuttia pidempään ja miettiä sitten uudestaan?

Tää on mun Pelicans: toimari naureskelee ja tiedotteet lähetetään määräaikaisten työntekijöiden nimissä. Ja jos kerran "parasta" piti saada, mutta että yhteistyö on vain ostamista, niin miksi promokuvat piti ottaa?

Linkki iltasanomien uutiseen: Liigaseuralta outo tiedote kohusta, jota ei ole edes olemassa | m.iltalehti.fi
 

miree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Käsittämätöntä paskaa tämä viestintä. Ylimielistä naureskelua ja kannattajien halveksuntaa. Nyt taisi tämä Kolun poika lähteä kyllä mopolla moottoritielle, kun tj:n pestiin astui. Kyvyt ei näemmä riitä käsitellä asiakkaiden antamaa palautetta ammattimaisin keinoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös