sokeritauti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Pelicansin tiedote ei nyt kerro koko totuutta. Kyllä tässä on kyse muustakin kuin pelkästä kalaöljystä, koska Zinzino on jo julkaissut kuvia, joissa Pelicans-pelaajille tehdään Zinzinon kuivaveritestejä Pelicansin pukukopeissa.
Kuva nähtävissä osoitteessa:
https://s10.postimg.org/r55oy2e09/zinzino.jpg
Tarkoittaa just sitä mille se näyttää. Pelicans on saatu höynäytettyä tuohon kusetukseen asiakkaaksi. Pelaajilta otettu täysin turhat kuivaveritestit ja juotetaan aivan älyttömän ylihintaista käärmeöljyä. Jonkin ajan päästä otetaan uudet testit ja huudetaan hallelujaa, kun öljy on niin auttanut.Kyllä nuo nimimerkki Mirasanen mainitsemat verikokeesta otetut kuvat on nähty jo eilen. Eivät nuo valokuvat verikokeen ottamisesta tarkoita mitään Pelicans Oy:n sponsorisopimuksia tai rahoitussopimuksia kyseisen tuon lafkan kanssa.
Liiga-osion puolella alkaa olla jo melkoisia tarinoita, kuka vaan mehevimmän pläjäyksen keksii. Nimimerkki Mirasane sai jo epäonnistuneet pelaajahankinnatkin sinne juttuun sotketuksi uudenvuoden tinoineen. Onnittelut hänelle.
Sen verran oli pakko onkia infoa ZZ hommasta, sillä koko homma on perustunut lähes aina kusetukselle kun ZZ on ollut kyseessä. Öljyt on pelaajilla testissä, muutoin mitään yhteistyötä ei ko puljun kanssa ole. Eli ZZ ottaa taas kaiken irti siitä että ovat saaneet tuputettua tuota litkua testiin. Tosin ei tota litkua pitäisi kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen edes juoda.
Oletko sitten juonut?
Tollasia kommentteja luulis tulevan silloin kun on omakohtaista kokeilua alla ja ns. Faktat hallussa.
Mä kokeilin tota kuukauden ja tilasin vielä puolvuotta sen jälkeen tota.
Tuote on älyttömän laadukasta verrattuna perus kaupan öljyihin.
Mulla vatsa ja pää alko toimimaan ihan eritavalla, koin että sain yks kaks hirveesti energiaa, olin positiivisempi, nukuin yöni paremmin ja muutenkin elämä luisti paremmin jokasella osa-alueella.
Eiköhän tässä ole zinon puolelta markkinoitu kaikkea paskaa kahveista lähtien kun ovat hallille tulleet. Sopivasti kuvia samalla ja soppa on valmis. Fakta on että öljyt on testissä ja mitään muuta yhteistyötä ei ole. Ja tämä tieto suoraan sisältä. Se että zino puskee kuvia siitä markkinointitilaisuudesta ei yllätä yhtään, kaikki keinot heillä käytössä.
ESS julkaisi juuri uutisen joka oli käytännössä sanasta sanaan Pelicansin tiedote asiasta.Mikäli siellä vielä ollaan ESS:n kanssa huonommissa väleissä niin ei auta muuta kuin pukata uuttaa pätkää Pelicans TV:tä Youtubeen.
Mites tuo nyt sitten liittyy mun viestiin ellet tarkoita sitä, että tiedotetta kummempaa ei ESS:lle annettu ja he päättivät julkaista asiaan liittyviä Twitter-viestejä?ESS julkaisi juuri uutisen joka oli käytännössä sanasta sanaan Pelicansin tiedote asiasta.
Olitko siis aikaisemmin käyttänyt esimerkiksi apteekin vastaavia tuotteita ilman menestystä ja koit saavasi nämä kuvailemasi hyödyt vaihtamalla tähän Zinzinon kalaöljyyn? Vai siirryitkö suoraan kalaöljyttömyydestä ja liian vähäisestä omega-3:n saannista käyttämään zinzinon öljyä?Oletko sitten juonut?
Tollasia kommentteja luulis tulevan silloin kun on omakohtaista kokeilua alla ja ns. Faktat hallussa.
Mä kokeilin tota kuukauden ja tilasin vielä puolvuotta sen jälkeen tota.
Tuote on älyttömän laadukasta verrattuna perus kaupan öljyihin.
Mulla vatsa ja pää alko toimimaan ihan eritavalla, koin että sain yks kaks hirveesti energiaa, olin positiivisempi, nukuin yöni paremmin ja muutenkin elämä luisti paremmin jokasella osa-alueella.
ZZ kärsii kyllä huonoa mainetta enkä itsekkään haluis Pelicansin yhteydessä ihan vain maineen vuoksi tätä nähdä, mutta tuote on todella laadukas, vaikkakin sen verta kallis että minäkin lopetin käytön.
Ihan vinkkinä vaan, norjalaista apteekin kalaöljyä ja ihan kaupan espanjalaista oliiviöljyä sekoittamalla elämänlaatusi paranee huomattavasti halvemmalla. Siis jos tällä hetkellä kärsit apaattisuudesta ja masennuksesta.
Olitko muuten mukana myymässä näitä litkuja Pelicansille?
Moi Pärmäkoski!Silloin n. 1,5v sitten kun lähin kokeilemaan tätä tuotetta, sanoin tälle kaverille ihan suoraan päin naamaa etten aio osallistua millään asteella ZZ toimintaan, haluun pelkän öljyn.
Hetken siinä kättä väännettiin ja heitin "huikean mahollisuuden" kaivoon, mutta pidin pääni että mä en pyytele yhtäkään mun kaveria kahville, jotta voisin rahallisesti heistä hyötyä.
Ja kyllä kärsin juurikin noista, tosin se on aika yleistä kun ruokavalio on usein mitä on ja töitä väännät hirvittäviä tunteja.
Toi ZZ öljy sai mut jaksamaan todella paljon paremmin, vatsakivut yms hävis ku jätin samalla viljatuotteet.
Ton öljyn paras vaikutus oli mielialassa ja unenlaadussa.
Joka aamu heräs todella hyvin, eikä jääny normaaliin tapaansa torkuttamaan kelloa.
Suorastaan singahti sängystä ylös tyytyväisenä ja hyvin levänneenä.
Mut ei sen enempää mun unenlaaduista.
Mun mielestä ZZ balance oil on hyvä, mut itse ZZ on mun mielestä hieman kyllä hämärä.
Olitko siis aikaisemmin käyttänyt esimerkiksi apteekin vastaavia tuotteita ilman menestystä ja koit saavasi nämä kuvailemasi hyödyt vaihtamalla tähän Zinzinon kalaöljyyn? Vai siirryitkö suoraan kalaöljyttömyydestä ja liian vähäisestä omega-3:n saannista käyttämään zinzinon öljyä?
Otin nyt kaksi lausetta koko lainauksesta ja kyse on aika pitkälle uskon asioista. Terveysalan ammattilaisena olisi helppo heittää peruslässytystä jostain perusterveellisestä ja tasapainoisesta ruokavaliosta joka toteutuu normaalin ravintokellon mukaan huomioiden unen riittävä määrä. Kuten sanoit, söit väärin, valvoit liikaa ja työperäistä stressiäkin ilmeisesti on. Ja sitten jätit viljatuotteet pois ja vatsavaivat parani. Moi keliakia. Mutta toki uskovainen voi kiittää tästä kalanmaksaöljyä. Aivan sama ilmiö kun Johanna Tukiainen selvisi neljän päivän teho-osasto hoidosta ja kiitti ensimmäisenä jumalaa.Toi ZZ öljy sai mut jaksamaan todella paljon paremmin, vatsakivut yms hävis ku jätin samalla viljatuotteet.
Ton öljyn paras vaikutus oli mielialassa ja unenlaadussa.
Pelicansin uusista kalaöljyistä yllättävä kohu
– Olemme saaneet älyttömän määrän palautetta
– En kyllä ole löytänyt kohua mistään.