Pelicans pudotuspeleissä keväällä 2023

  • 111 496
  • 845

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
mitä Toppari ajatteli siinä 1-2 maaliin johtaneessa hyökkäyksessä alibipuolustaessaan.
Ehkäpä sitä miksi Kelleher ei pelannut kiekkoa nöyrästi päätyyn ja mahdollistanut hänellekin vaihtoon pääsyä noin kahden minuutin omissa pyörimisen jälkeen.

Jos nyt noilla maitohappoilla mitään pystyi ajattelemaan...
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ehkäpä sitä miksi Kelleher ei pelannut kiekkoa nöyrästi päätyyn ja mahdollistanut hänellekin vaihtoon pääsyä noin kahden minuutin omissa pyörimisen jälkeen.

Jos nyt noilla maitohappoilla mitään pystyi ajattelemaan...

Tämä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vaikka Ilves on hieno seura ja ainakin vrt Tappara niin vois mielummin menestyä,
MUTTA nyt ei vittu anneta kaikista kusipäisimpien kiekkotoimittajien onanoimaa Tampereen finaalia kiusallakaan tapahtua.
Go IFK, Go Pelicans!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Madiorasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahtelaiset
Ehkäpä sitä miksi Kelleher ei pelannut kiekkoa nöyrästi päätyyn ja mahdollistanut hänellekin vaihtoon pääsyä noin kahden minuutin omissa pyörimisen jälkeen.

Jos nyt noilla maitohappoilla mitään pystyi ajattelemaan...
Jossitteluhan on parasta, joten; tätäkään maalia ei ois koskaan syntynyt, jos tuomaristo ois ollu pelin tasolla. Samassa vaihdossa itseasiassa kaksi jäähyn arvoista rikettä Ilvekseltä, ensin puolustuspäässä Kontiolala kaataa Kelleherin ja tämän jälkeen Pelicansin maalin takana vielä selkeämpi Haapalan kampitus Riihiseen.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Mulla on jotenkin luotto siihen, että huomenna ryöstetään ja torstaina pistetään homma pakettiin. Ei perustu mihinkään faktaan.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Näin ne arvioinnit vaihtelee palstalaisten kesken.

Minulla on aavistus, että vihulainen pääsi nyt sarjassa niskan päälle, kun sai itsensä nostettua 0-2 tappiolukemista makeasti ottelun voittajaksi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näin ne arvioinnit vaihtelee palstalaisten kesken.

Minulla on aavistus, että vihulainen pääsi nyt sarjassa niskan päälle, kun sai itsensä nostettua 0-2 tappiolukemista makeasti ottelun voittajaksi.

Sama. Eniten ärsyttää että se oli ihan pelsun omaa sekoilua että Ilves pääsi edes tasoihin.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Itse olen valitettavasti niin pessimisti etten uskalla uskoa pelicansin (ainakaan huomisen) mahdollisuuksiin. Ilves pelaa ihan eri ilmeellä nyt kun siellä on ukot palannut kokoonpanoon, ja voi vitsi tuo ylivoima on pelottava. Odottelin jo tuossa Lancasterin heräämistä ja sehän tuon viime pelin ratkaisi, murhaava on yv kun ratkaisijat heräävät Ipalla. Tuomarit ottaa myös liian isoa roolia pelien ratkaisuun.

Ajatella missä mentäisiin jos esim Konna pelaisi runkosarja tasollaan. Uskon kyllä jos game 7 tulee niin hoidetaan homma kotiin.
Myös paljon ratkaisee saadaanko Salminen helvettiin tuolta pelaamasta.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Minulla on aavistus, että vihulainen pääsi nyt sarjassa niskan päälle, kun sai itsensä nostettua 0-2 tappiolukemista makeasti ottelun voittajaksi.
Itsellä oli täysin sama aavistus silloin sen Kuopiossa kutospelissä saadun selkäsaunan jälkeen, mutta koska Game 7:ssa oli jo taas täysin eri ote, niin eihän tästäkään nyt oikein uskalla sanoa juuta tai jaata. Joko Ilves heräsi ja Pelicansilla on ripulia housuissa, tai sitten Pelicans riistää ja raapii huomenna kolmannen kiinnityksen ja lähtee katkaisemaan sarjaa Lahteen torstaina.
 

Silky_hands

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans, Washington Capitals
Enpä olisi kauden alla tai oikeastaan edes playoffien alkaessa uskonut, että me tullaan olemaan se viimeinen pahanilmanlintu, joka pyrkii sortamaan Tampereen dynastiaa. Taakse on jäänyt jo HIFK, Lukko, TPS, Kärpät ja kaikki muut, mutta me vielä seistään. Jos Ilves kaatuu ja edetään finaaleihin, on tämä kausi kaikkien aikojen Pelicans-pommi.

Valitettavasti Tappara on tulisi olemaan aivan murhaavan kova. Ehkä kovin Tappara koskaan.
 

Raakahanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsut
Langhamer päivitetty luukkuvahdiksi päivän matsiin. Kuntoutuu sopivasti pronssipeliin.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tän olen kuullut ennenkin.

Tänään jos Pelicans voittaa, sarja katkeaa Lahdessa. Tänään jos Pelicans häviää, sarja katkeaa Tampereella.

Ei ole liigan historiassa tippunut vitospelin voittanut jengi kertaakaan, kun tilanne on ollu 2-2. Toivotaan siis että Pelicans voittaa tänään (:
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kyllä osaa jännittää kohta jo alkava peli... Cmon Pelicans!
 

Tmoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Ei ole liigan historiassa tippunut vitospelin voittanut jengi kertaakaan, kun tilanne on ollu 2-2. Toivotaan siis että Pelicans voittaa tänään (:
Sulla on joko väärät tilastot tai sitten tuo oli ironinen viittaus juurikin Pelicansin historiaan keväältä 2009? :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös