Jossitteluhan on parasta, joten; tätäkään maalia ei ois koskaan syntynyt, jos tuomaristo ois ollu pelin tasolla. Samassa vaihdossa itseasiassa kaksi jäähyn arvoista rikettä Ilvekseltä, ensin puolustuspäässä Kontiolala kaataa Kelleherin ja tämän jälkeen Pelicansin maalin takana vielä selkeämpi Haapalan kampitus Riihiseen.Ehkäpä sitä miksi Kelleher ei pelannut kiekkoa nöyrästi päätyyn ja mahdollistanut hänellekin vaihtoon pääsyä noin kahden minuutin omissa pyörimisen jälkeen.
Jos nyt noilla maitohappoilla mitään pystyi ajattelemaan...
Näin ne arvioinnit vaihtelee palstalaisten kesken.
Minulla on aavistus, että vihulainen pääsi nyt sarjassa niskan päälle, kun sai itsensä nostettua 0-2 tappiolukemista makeasti ottelun voittajaksi.
Itsellä oli täysin sama aavistus silloin sen Kuopiossa kutospelissä saadun selkäsaunan jälkeen, mutta koska Game 7:ssa oli jo taas täysin eri ote, niin eihän tästäkään nyt oikein uskalla sanoa juuta tai jaata. Joko Ilves heräsi ja Pelicansilla on ripulia housuissa, tai sitten Pelicans riistää ja raapii huomenna kolmannen kiinnityksen ja lähtee katkaisemaan sarjaa Lahteen torstaina.Minulla on aavistus, että vihulainen pääsi nyt sarjassa niskan päälle, kun sai itsensä nostettua 0-2 tappiolukemista makeasti ottelun voittajaksi.
Tän olen kuullut ennenkin.Tän päivän voittaja menee hyvin suurella todennäköisyydellä jatkoon. Ei mitään paineita.
Tän olen kuullut ennenkin.
Tänään jos Pelicans voittaa, sarja katkeaa Lahdessa. Tänään jos Pelicans häviää, sarja katkeaa Tampereella.
Historia on historiaa. Toki tänään voitetaan, mutta ei Pelicans torstaina häviä.Ei ole liigan historiassa tippunut vitospelin voittanut jengi kertaakaan, kun tilanne on ollu 2-2. Toivotaan siis että Pelicans voittaa tänään (:
Historia on historiaa. Toki tänään voitetaan, mutta ei Pelicans torstaina häviä.
Sulla on joko väärät tilastot tai sitten tuo oli ironinen viittaus juurikin Pelicansin historiaan keväältä 2009? :)Ei ole liigan historiassa tippunut vitospelin voittanut jengi kertaakaan, kun tilanne on ollu 2-2. Toivotaan siis että Pelicans voittaa tänään (:
Välieristä oli kyse.Sulla on joko väärät tilastot tai sitten tuo oli ironinen viittaus juurikin Pelicansin historiaan keväältä 2009? :)