On se kyllä helvetin kumma kun minä rohkenen esittää, että jotakin muutakin rekrytointipolitiikkaa voisi harrastaa kuin käydä kalassa mestiksessä niin olen välittömästi palstan negatiivisin henkilö. Samat arvostelijat sitten toteavat saman asian omissa kommenteissaan.
Jostakin saatanan kauittimistakin olen ilmeisesti jotakin uskaltanut lausua.
Tämän astiset hankinnat ovat keskimäärin olleet järkeviä, mutta niillä ei todellakaan kuuhun mennä. Tässä vaiheessa kautta näyttäisi aika monella seuralla olevan selvät sävelet kenen sitä kuminpalasta joukkueessa on ajateltu dominoivan.
Rautalangasta, kun sitä on kyselty. Meiltä puuttuu vähintään kaksi selkeää kärkipelaajaahankintaa joilla on näyttöjä siihen että kykenevät menestyksekkäästi liigatasolla suoriutumaan. Se on sama tulevatko tammikuussa tai huomenna, mutta tarpeellisiksi heidät näkisin.
Smolenak olisi ollut markkinoilla mutta ei näköjään kelvannut.
Jostakin saatanan kauittimistakin olen ilmeisesti jotakin uskaltanut lausua.
Tämän astiset hankinnat ovat keskimäärin olleet järkeviä, mutta niillä ei todellakaan kuuhun mennä. Tässä vaiheessa kautta näyttäisi aika monella seuralla olevan selvät sävelet kenen sitä kuminpalasta joukkueessa on ajateltu dominoivan.
Rautalangasta, kun sitä on kyselty. Meiltä puuttuu vähintään kaksi selkeää kärkipelaajaahankintaa joilla on näyttöjä siihen että kykenevät menestyksekkäästi liigatasolla suoriutumaan. Se on sama tulevatko tammikuussa tai huomenna, mutta tarpeellisiksi heidät näkisin.
Smolenak olisi ollut markkinoilla mutta ei näköjään kelvannut.