Mielestäni Kudelka edustaa juuri sitä mitä Pelicans on hakenutkin. En näe että Pelicans hakisi jotain Tuukka Mäkelän kaltaista täysin kädetöntä pelaajaa jonka avut ovat pelkästään oman maalin edessä? Lämsän kiekossa tällä miehellä ei olisi ollut mitään käyttöä ja uskallan sanoa näin vaikka inhoankin sanoja "ei mitään käyttöä".
Saatiin suht kookas puolustaja, jolla on jalkaa ja kiekollistakin taitoa. Allaround pakki kuten TPS-fanit tossa jo totesivatkin. Tietysti vasta pelit näyttävät tässäkin tapauksessa, mutta itse olen erittäinkin mielissäni tämän hankinnan jälkeen.
Tämä "case Lasch" onkin sitten asia erikseen. On täysin epärealisista odottaa että Pelicans lähtisi organisaationa riskeeraamaan jotain over300k palkkaa mieheen, mutta siinä kohtaa se on mahdollista jos pikavippiyhtiö tai joku muu sponsori lähtisi ottamaan tällaista pelaajaa ns. "kummipelaajaksi". Jotain tämän kaltaista tähteä tämä jengi tarvitsisi. Ihan niinkuin näin yleensä, väitän että kopissa on erilainen tunnelma yksittäisellä pelaajalla, kun mukana on Ryanin kaltainen pelaaja. Enkä tarkoita että sitä katsotaan jotenkin ylöspäin, vaan enemmänkin niin että se luo sen tietyn "meistä on johonkin" tunnelman joukkueen sisällä.
Lahti rakastaa Ryania ja Ryan lahtelaista tyttöystäväänsä (tähän hymiö)
Nyt tää jengi menee mielestäni monessakin asiassa kohti oikeaa suuntaa. On hankittu sitä Lahti-sydäntä, nuoruutta ja muutenkin - urallaan ylöspäin haluavia pelaajia.
Olen enemmänkuin kuin odottavainen ensi kautta ajatellen!