Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 170 942
  • 13 976

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Bottas vois käydä houkuttelemassa Ylösen takas Lahteen. Ei kyllä tuu tapahtumaan, pelasi se kuitenkin sen 60 ottelua Änärin puolella.
Oikee laita alkais olemaan jo niin sanotusti Liigan edellyttämällä tasolla jos saatais Ylönen takas

Ylönen
Lasch
Horky
Aaltonen

Mutta ei ole huhuketjun kamaa tämä.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Olisko mitään huhun tynkää viikonlopun ratoksi?
Mun kuulemien huhujen osumaprosentti oli viime kaudella yhtä pelaajaa lukuunottamatta nolla niin todennäköisyyksien mukaan ketä tahansa muita saattaa tulla, vaikka Ovetchkin, kun kukaan mun kuulemistani nimistä :D

Sellaisista nimistä siis mitä ei jo jossain ole mainittu aiemmin. Paremmin osuisi Eliteprospectin "visit random profile" haulla.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Lähetäänkö me 12:lla puolustajalla ensi kauteen?! Se on aika paljon mun mielestä...
70-80 % pakistosta jo kasassa. 5 vahvistettua sopimusta + julkaisematon Zabransky. Lisäksi varmaan Amhamdi ja/tai Junkkari saa sopimuksen. Eli varmaankin 2 pakkia tulossa vielä "ulkopuolelta".
 

Talonpoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado
70-80 % pakistosta jo kasassa. 5 vahvistettua sopimusta + julkaisematon Zabransky. Lisäksi varmaan Amhamdi ja/tai Junkkari saa sopimuksen. Eli varmaankin 2 pakkia tulossa vielä "ulkopuolelta".
Eli tuosta neljän nimen listasta puuttuu joku/jotkut?
 

Liitteet

  • Screenshot_20240608_124108_Chrome.jpg
    Screenshot_20240608_124108_Chrome.jpg
    103,2 KB · kertaa luettu: 180
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös