Newhook ja Harvey-PinardKeiden kanssa Boltteri poseeraa?
Bottas vois käydä houkuttelemassa Ylösen takas Lahteen. Ei kyllä tuu tapahtumaan, pelasi se kuitenkin sen 60 ottelua Änärin puolella.Newhook ja Harvey-Pinard
Oikee laita alkais olemaan jo niin sanotusti Liigan edellyttämällä tasolla jos saatais Ylönen takasBottas vois käydä houkuttelemassa Ylösen takas Lahteen. Ei kyllä tuu tapahtumaan, pelasi se kuitenkin sen 60 ottelua Änärin puolella.
Missäs ne tän viikon julkaisut viipyy? Maanantaina jo lupailtiin;)
Joku ruotsalainen sieltä tulee..!
Lienee Lindbom sitten.
Ensimmäinen puskista tullut sopimus! Hienoa että tätä korttia vielä katsotaan, ja että Tim antoi siihen mahdollisuuden.![]()
Tim Lindforsille vuoden sopimus!
Ruotsalainen hyökkääjä on kirjoittanut vuoden sopimuksen Pelicansin kanssa.pelicans.fi
Niin no, eikös tuo painanut piste per peli viimekaudellakin edustuksessa!Ensimmäinen puskista tullut sopimus! Hienoa että tätä korttia vielä katsotaan, ja että Tim antoi siihen mahdollisuuden.
En tiedä, mutta rakastan Valtteri Bottasta. <3
Toivottavasti ei, koska ei oikeen napostelisi ilman mainoksiakaanJulkaistiinko tässä samalla ensi kauden kotipaita? Pistää pahasti kyllä silmään tuo punainen mainos rinnassa.
Mun kuulemien huhujen osumaprosentti oli viime kaudella yhtä pelaajaa lukuunottamatta nolla niin todennäköisyyksien mukaan ketä tahansa muita saattaa tulla, vaikka Ovetchkin, kun kukaan mun kuulemistani nimistä :DOlisko mitään huhun tynkää viikonlopun ratoksi?
Lähetäänkö me 12:lla puolustajalla ensi kauteen?! Se on aika paljon mun mielestä...Puolustukseen mitään huhuja? Puolet paikoista vasta täytetty.
70-80 % pakistosta jo kasassa. 5 vahvistettua sopimusta + julkaisematon Zabransky. Lisäksi varmaan Amhamdi ja/tai Junkkari saa sopimuksen. Eli varmaankin 2 pakkia tulossa vielä "ulkopuolelta".Lähetäänkö me 12:lla puolustajalla ensi kauteen?! Se on aika paljon mun mielestä...
Oli ainakin vuosi takaperin ihan poikanen vielä. Toivottavasti on siitä kovasti kehittynyt.Amhamdi
Eli tuosta neljän nimen listasta puuttuu joku/jotkut?70-80 % pakistosta jo kasassa. 5 vahvistettua sopimusta + julkaisematon Zabransky. Lisäksi varmaan Amhamdi ja/tai Junkkari saa sopimuksen. Eli varmaankin 2 pakkia tulossa vielä "ulkopuolelta".