Kelpaa enemmän kuin hyvin!Daniel Nieminen 3 vuotta.
Kelpaa enemmän kuin hyvin!Daniel Nieminen 3 vuotta.
Tämäkö oli nyt hypetyksen arvoinen? Ei siinä siis hyvä sopimus on, mutta tämän olisi voinut ilmoittaa ilman teaseria.
Posia sopparin pituus. Kiiskiselle tehtiin 2 kertaa vuoden lappu. Tämä kyllä vastaa Lelun puheita junnuputken esillenostamisesta. NHL varaus kesällä kuitenkin hyvin todennäköisesti tulee.Daniel Nieminen...? Siis joo, on todella lupaava ja potentiaalinen junnu, mutta olikohan hieman ylihypetetty tämä julkistus? Eikä siis mitään junnulta pois, ei todellakaan.
No tätä mäkin epäilen nyt... mutta päivänselvästi siellä kysymysmerkissä se Lassen paidanselkämys on.Eiköhän ne loputkin teaserit tule tuolla ihan samalla paidalla ja videolla pelaajasta riippumatta
Hypen loi fanit täällä.Hyvä soppari kyllä; mutta miksi hype..
Tulee jossain viikkotiedotteessa loppuosiossa.Jos Brygman Lahdessa jatkaa niin ansaitsee aivan eriluokan julkistuksen.
Miten teaser tulevasta sopimuksesta on ylihypetetty ? Saa kyllä kivaa kuhinaa kun aina odotetaan jotain isoa. Mikään muu ei ylihypetä näitä kun me itse odottamalla että teaseristä tulee Lassen kaltainen jatko tai jotain muuta. Onhan se kiva ilmoittaa että sopimus uutisia tulossa ja aika kovanluokan 3 vuoden soppari lupaavalle junnulle kuitenkin. Ja hei vielä isompi teaseri oli silloin Riihiselle joten turhaa itkemistä heti kun aletaan ilmoittelemaan niitä vihdoin.Daniel Nieminen...? Siis joo, on todella lupaava ja potentiaalinen junnu, mutta olikohan hieman ylihypetetty tämä julkistus? Eikä siis mitään junnulta pois, ei todellakaan.
Jussi Taipale tulee apuriksi
Eikö muuta aihetta nyt löytyisi? Liian kuuma sää, tuli liikaa vettä taivaalta tai muuta sellaista?Eiköhän ne loputkin teaserit tule tuolla ihan samalla paidalla ja videolla pelaajasta riippumatta
Eikö muuta aihetta nyt löytyisi? Liian kuuma sää, tuli liikaa vettä taivaalta tai muuta sellaista?
Malttia, malttia. Tässä pidetään nyt hulluja jännityksessä
Älä saakeli manaa tuollaista kun olen 19 päivää painanut putkeen töitä ja tänään on kaljantai.No vettä vois vähän tulla, että kasvais muukin kun paskaheinä pelloilla.
Älä saakeli manaa tuollaista kun olen 19 päivää painanut putkeen töitä ja tänään on kaljantai.
Jos sitten sunnuntaina, siitä eteenpäin saa sataa.
Täällä on ikävä tunnelma :DKiitos siis sateesta jo etukäteen!