Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 112 244
  • 13 793

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Itseasiassa mä arvostin paljon sitä että vaikka silloin loppukaudesta pelattiin ei-mistään niin York heittäytyi jonkun ottelun lopussa kahdesti samassa vaihdossa kiekon eteen jossain 2-5 tilanteessa pari minuuttia ennen pelin loppua. Hallissa tais olla minä plus kolme jotka taputti kun York raahautui vaihtoaitioon irvistellen.
Ammattimies, kaikista ongelmistaan huolimatta, jotenkin arvostin kyllä sitä, vaikka pelasi melkein täysin ilman luistelukykyisiä jalkoja ymmärtääkseni.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itseasiassa mä arvostin paljon sitä että vaikka silloin loppukaudesta pelattiin ei-mistään niin York heittäytyi jonkun ottelun lopussa kahdesti samassa vaihdossa kiekon eteen jossain 2-5 tilanteessa pari minuuttia ennen pelin loppua. Hallissa tais olla minä plus kolme jotka taputti kun York raahautui vaihtoaitioon irvistellen.
Ammattimies, kaikista ongelmistaan huolimatta, jotenkin arvostin kyllä sitä, vaikka pelasi melkein täysin ilman luistelukykyisiä jalkoja ymmärtääkseni.

Todella kovan luokan pelimies. Itse ihailin vaikka aika nuori olin enkä varmaan pelistä ymmärtänyt tuon taivaallista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Itsellä valitettavasti on ajanpuute suurin syy, miksen hallille pääse. Viisihenkisellä perheellä se ei myöskään ole halpaa, mutta elämykset maksaa. Huomenna ajattelin olla paikalla, vaikkakin yksin, mutta on niin mielenkiintoinen rosteri, että pakkohan se on nähdä.

Ja mitä telkkarimatseista oli puhe, niin huomaan usein vain selaavani luuria, ja katsovani vain kun selostaja alkaa huutamaan. Kyllä lätkä on parasta paikanpäällä.

Ja jottei täysin menisi offtopicin puolelle, niin tervetuloa killinen, ja toivottavasti rudi tulee loppukevääksi.


Kyllähän seurassa asioita tehdään oikein, kerta El Barto ja vastaavat saadaan palautumaan hymyssäsuin.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Siirtyminen KHL:ään ei tosiaan ole yllätys, mutta seura hieman kyllä on. Tällä kaudella kuitenkin sarjan kolmanneksi huonoin joukkue heti Vladivostokin ja Kunlunin jälkeen. Olisi luullut noin piste per peli tahtia nakuttaneelle sentterille löytyvän pelipaikka jostain paremmastakin seurasta. Toisaalta saa olla Latvian puolella Venäjän sijaan, joten kai siinä jotain hyvääkin on.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Nyt kun Jokereiden kausi näyttää olevan päättymässä, olisikohan Hannes mahdollisesti halukas ja käytettävissä. Luulisi, että Suomessa on vain yksi vaihtoehto.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mitä järkeä Pelicansin olisi käyttää lanttiakaan enää tähän kauteen?
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos maksajia löytyy palkalle ja hänet saadaan jo lauantaina askiin niin sitten miksi ei. Björnistä tarvitaan nostamaan joukkueen henkeä välittömästi. Alkaa olla jo peli menetetty jos JYPillekin hävitään.

Tietty aika optimistista toivoa että asiat tapahtuisi näin nopeasti tai että Pensseli-setä ylipäätään kiekkoilee Pelicansissa tällä kaudella.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Sponsorien rahat ei onneksi ole pois Pelicansin kassasta.
Ja aina voi vaihtaa myös nimeä :)

Jos menestyksen mahdollisuutta haluttaisiin maksimoida, pitäisi hommata valmentaja, joka pitäisi sen vaatimustason arjessa korkeampana.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Sponsorien rahat ei onneksi ole pois Pelicansin kassasta.
Mä en oikein ymmärrä tätä…sponsorirahat, lipputulot , yms ovat kaikki liigajoukkueiden tulovirtoja joilla rahoitetaan toimintaa joten ihmettelen suuresti puheita kun sponssirahat irroitetaan kokonaisuudesta. Ne ovat kiinteä osa joukkueen tulorahoitusta.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä en oikein ymmärrä tätä…sponsorirahat, lipputulot , yms ovat kaikki liigajoukkueiden tulovirtoja joilla rahoitetaan toimintaa joten ihmettelen suuresti puheita kun sponssirahat irroitetaan kokonaisuudesta. Ne ovat kiinteä osa joukkueen tulorahoitusta.

Jos pelaajasopimus rahoitetaan tuolla tavalla, jolloin sitä rahaa ei olisi muuten tullut sisään niin äkkisältään joo, irroittaisin. Voin myös olla väärässä
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Onhan Hanneksella megaluokan turkoosisydän, mutta en menettäisi malttiani, jos sattuisi johonkin muuhun Liigajengiin menemään.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onhan Hanneksella megaluokan turkoosisydän, mutta en menettäisi malttiani, jos sattuisi johonkin muuhun Liigajengiin menemään.
Itsellä repeäisi tuossa tilanteessa kaikki housut ja henkselit. Kruunaisi tämän vuoden nöyryytyksen jos tuore olympiavoittaja ja oma kasvatti joka on ollut pitkään seuran kasvot kurvailisi jonkun toisen värisessä paidassa Liigassa.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kieltämättä olisi hieman huvittavaa, että lauantaina juhlistettaisiin Hanua kakkukahvien kera ennen peliä ja seuraavalla viikolla siiten kairaisi aloituksia Liigassa vastustajan riveissä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kyllähän Björnisen lisäksi pitää ottaa tutkapari eli Mörkö mukaan myös. Siinä olisi aika hyvä kaksikko pudotuspelejä ajatellen. Mörkö lyö sisään aina tiukoissa peleissä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös