Ite en tohon Killinen-Dealiin syty jos on edes tapahtumassa.
Tuskin ylesiömäärät tuohon 1700 pintaan jää, samassa linjassa kun muualla pois sulkien hki ja tre, lauantaina varmasti jo enemmän, ilman tuota viimeisintä järjenvastaista 10-50 hengen rajoitusta olisi määrät varmasti siellä 3000 pinnassa, vähän yli tai alle kuten syyskaudella olikin, kestää aikansa ennekuin palaavat lähelle normaalia, vieläkin on varmasti sellaisia jotka ei uskalla koronan pelossa ihmisten ilmoille lähteä, ihan entiselleen ei välttämättä palaa koska viime kaudella joutuivat liian kauan pelaamaan tyhjille katsomoille niin osa tottui jo katsomaan tv:stä ja tekee sitä jatkossakin, toki kyllä siitäkin porukasta ajan myötä osa lähtee hallille koska onhan livetilanne eri kun tv ruudusta, ja kyllähän liiga ihmisiä kiinnostaa varmasti, sitä nyt tällä hetkellä seurataan vaan eri foorumeista kun ennen (kiitos mm. typerien rajoitusten).Mä nään tän katsojakadon enemmän yleisesti koko liigan ongelmana. Liiga on menettänyt uskottavuutta kun kaikki pelimiehet karkaa rahan perässä muualle ja yleisöä ei kiinnosta A-Junnu lätkä. Mutta sitten taas kumpi oli ensin muna vai kana, jos ei oo yleisöä niin ei ole pelimiehiäkään. Toi 1700 katsojaa on aika linjassa muiden paikkakuntien kanssa poislukien Hifk
Mike York
Todellakin, olikohan eka peli ja eka maali niin piirtynyt kyllä tuohon korvan verkkokalvoille " USA, USA, USA " huudot ! =) Ai, että, kun Yorkin game worn paidan jostain hyppysiinsä saisi...Messias.
Todellakin, olikohan eka peli ja eka maali niin piirtynyt kyllä tuohon korvan verkkokalvoille " USA, USA, USA " huudot ! =) Ai, että, kun Yorkin game worn paidan jostain hyppysiinsä saisi...
Joo jep, eka kotipeli juuri.Eka peli oli SaiPaa vastaan vieraissa ja missas rankkarin muistaakseni. Radiosta kuuntelin.
Sportia vastaan läpiajomaali nevö föget
Itseasiassa mä arvostin paljon sitä että vaikka silloin loppukaudesta pelattiin ei-mistään niin York heittäytyi jonkun ottelun lopussa kahdesti samassa vaihdossa kiekon eteen jossain 2-5 tilanteessa pari minuuttia ennen pelin loppua. Hallissa tais olla minä plus kolme jotka taputti kun York raahautui vaihtoaitioon irvistellen.Messias.
Itseasiassa mä arvostin paljon sitä että vaikka silloin loppukaudesta pelattiin ei-mistään niin York heittäytyi jonkun ottelun lopussa kahdesti samassa vaihdossa kiekon eteen jossain 2-5 tilanteessa pari minuuttia ennen pelin loppua. Hallissa tais olla minä plus kolme jotka taputti kun York raahautui vaihtoaitioon irvistellen.
Ammattimies, kaikista ongelmistaan huolimatta, jotenkin arvostin kyllä sitä, vaikka pelasi melkein täysin ilman luistelukykyisiä jalkoja ymmärtääkseni.
Kilpaurheilussa useimmiten pyritään maksimoimaan menestymisen mahdollisuus.Mitä järkeä Pelicansin olisi käyttää lanttiakaan enää tähän kauteen?
Lahdessa on pyritty vuosikymmenet maksimoimaan myös taloudelliset tappiot.Kilpaurheilussa useimmiten pyritään maksimoimaan menestymisen mahdollisuus.
Lahdessa on pyritty vuosikymmenet maksimoimaan myös taloudelliset tappiot.