Olisi siellä voitu laittaa jonkilainen rahotuskeräys pystyyn, itse ainakin olisin voinut auttaa hieman.Ensin pitää saada nimeä paperiin ennen kuin voi julkaista. Ja ennen nimiä pitää koota rahoitus.
Olisi siellä voitu laittaa jonkilainen rahotuskeräys pystyyn, itse ainakin olisin voinut auttaa hieman.Ensin pitää saada nimeä paperiin ennen kuin voi julkaista. Ja ennen nimiä pitää koota rahoitus.
On lähellä.Onko tietoa, että ollaanko lähelläkään?
Varmasti saataisiin puuttuvat eurot kasaan, jos laitettaisiin keräys pystyyn.
50e kannatettu.On pystyssä
Sieltähän se tuli, mahtavaa!Olisi siellä voitu laittaa jonkilainen rahotuskeräys pystyyn, itse ainakin olisin voinut auttaa hieman.
Eiköhän siellä ole valmiina jonkunlainen pohja/sponsori isosti mukana.Tässä on 17 tuntia aikaa kerätä aikamoinen summa kasaan. Ei taideta Hanua saada. En jaksa uskoa. Sitten kello 13 joku Kärpät julkasee Hanun pahvin.
Vahva sama!! Harvoin hymyilyttää näin paljon kun tuhlaa rahaa, siis selvinpäin.Tukipaketteja ostettu.
Jos Björninen tulee, uskon pitkään kevääseen kun samassa paketissa tulee paljon johtajuutta, karismaa ja valtava määrä itseluottamusta.
Nyt on se hetki.
Ja tähän päälle kaikki ne aloitusvoitot tiukoissa paikoissa. Hanun spesiaali!Tukipaketteja ostettu.
Jos Björninen tulee, uskon pitkään kevääseen kun samassa paketissa tulee paljon johtajuutta, karismaa ja valtava määrä itseluottamusta.
Nyt on se hetki.
Se ei yllätä, ettet jaksa uskoa.Tässä on 17 tuntia aikaa kerätä aikamoinen summa kasaan. Ei taideta Hanua saada. En jaksa uskoa. Sitten kello 13 joku Kärpät julkasee Hanun pahvin.
Mietin samaa. Tässähän puhutaan kuitenkin vain parin kuukauden sopimuksesta.. tiedä sitten mitä Jokerit haluaa sopimuksen ulosostamisesta, koska Jokereiden kohdallahan ei mun mielestä ole puhuttu siitä että pelaajat ilmaiseksi saisivat lähteä vaan nimenomaan siitä että Jokerit kaupittelevat pelaajiaan.Osaako kukaan arvella paljonko tuohon tarvitaan pätäkkää, että Hanu tulee Lahteen? Siis mietin sitä, jos saa vaikka 1000 fania ostamaan tuon paketin se on jo 50t€ rahaa + sponsorit päälle.
Vaikka olisikin näin, olkoon. Pääasia että paikkakunnan liigajoukkue jatkaa. Ja jos edes valheellisesti koen, että tuon jotain menestysmahdollisuuksiin, so be it.Vähän nyt kyllä haiskahtaa, ettei mukamas aiemmin kuin vasta sunnuntai-iltana ja reilut 18 tuntia ennen keräyksen "määräaikaa" toimistolla olisi ollut selvyyttä siitä, että Hanu olisi saatavilla jos vain tarvittava kolehti löytyy. Jokereiden kausi päättyi kuitenkin virallisesti jo perjantaina, ja pelaajia oli kaupiteltu seuroille agenttien toimesta jo ennen seuran virallista ilmoitusta kauden päättymisestä.
Epäilen siis vahvasti mainoskikaksi ja väitänkin, että siellä on sponsorien kanssa jo kerätty tarvittava kolehti kasaan, mutta nyt vain otetaan ns. "saamatta jääneet" lippurahat irti tällä verukkeella yhteisöltä ja saadaan edes vähän kolikoita kassan pohjalle. Viisikymppiähän on suurin piirtein noin kahden ottelulipun hinta. Eikä tässä mitään väärää olisi, päinvastoin.