Kilpaurheilussa useimmiten pyritään maksimoimaan menestymisen mahdollisuus.Mitä järkeä Pelicansin olisi käyttää lanttiakaan enää tähän kauteen?
Lahdessa on pyritty vuosikymmenet maksimoimaan myös taloudelliset tappiot.Kilpaurheilussa useimmiten pyritään maksimoimaan menestymisen mahdollisuus.
Lahdessa on pyritty vuosikymmenet maksimoimaan myös taloudelliset tappiot.
Ja aina voi vaihtaa myös nimeä :)Sponsorien rahat ei onneksi ole pois Pelicansin kassasta.
Ja aina voi vaihtaa myös nimeä :)
Jos menestyksen mahdollisuutta haluttaisiin maksimoida, pitäisi hommata valmentaja, joka pitäisi sen vaatimustason arjessa korkeampana.
Joo en meinannut tällä näitä nurmisia yms.On niitäkin vissiin ollut.
Mä en oikein ymmärrä tätä…sponsorirahat, lipputulot , yms ovat kaikki liigajoukkueiden tulovirtoja joilla rahoitetaan toimintaa joten ihmettelen suuresti puheita kun sponssirahat irroitetaan kokonaisuudesta. Ne ovat kiinteä osa joukkueen tulorahoitusta.Sponsorien rahat ei onneksi ole pois Pelicansin kassasta.
Mä en oikein ymmärrä tätä…sponsorirahat, lipputulot , yms ovat kaikki liigajoukkueiden tulovirtoja joilla rahoitetaan toimintaa joten ihmettelen suuresti puheita kun sponssirahat irroitetaan kokonaisuudesta. Ne ovat kiinteä osa joukkueen tulorahoitusta.
Itsellä repeäisi tuossa tilanteessa kaikki housut ja henkselit. Kruunaisi tämän vuoden nöyryytyksen jos tuore olympiavoittaja ja oma kasvatti joka on ollut pitkään seuran kasvot kurvailisi jonkun toisen värisessä paidassa Liigassa.Onhan Hanneksella megaluokan turkoosisydän, mutta en menettäisi malttiani, jos sattuisi johonkin muuhun Liigajengiin menemään.
Joo, suoraan IFK paitaa ylle vaan. Ei vituttaisi.Onhan Hanneksella megaluokan turkoosisydän, mutta en menettäisi malttiani, jos sattuisi johonkin muuhun Liigajengiin menemään.
Mutta mieti jos juhlitaan ennen peliä kakkukahvien kera ja Hanu kaivaisi siinä pelissä aloituksia Turkooseille.Kieltämättä olisi hieman huvittavaa, että lauantaina juhlistettaisiin Hanua kakkukahvien kera ennen peliä ja seuraavalla viikolla siiten kairaisi aloituksia Liigassa vastustajan riveissä.
Eka pitäis päästä pudotuspeleihin.Kyllähän Björnisen lisäksi pitää ottaa tutkapari eli Mörkö mukaan myös. Siinä olisi aika hyvä kaksikko pudotuspelejä ajatellen. Mörkö lyö sisään aina tiukoissa peleissä...
Sama. En edes halua uskoa.Itse en usko sekunttiakaan, että Hanu olisi menossa mihinkään muuhun Liiga-joukkueeseen kuin Pelicansiin.
Älkää pidättäkö hengitystä.Itse en usko sekunttiakaan, että Hanu olisi menossa mihinkään muuhun Liiga-joukkueeseen kuin Pelicansiin.